Panowie z Open Finance ...kamienie idĽcie tłuc ;-)

Data: 2010-04-20 15:36:17
Autor: L
Panowie z Open Finance ...kamienie idĽcie tłuc ;-)
Założyłem 4 lokaty Internetowe w marcu [[przez internet]]
Wczoraj chciałem zerwać dwie z nich okazuje się że NIE mogę tego zrobić sam przez internet tylko przez konsultanta.
Zadzwoniłem.......czekałem na zgłoszenie ....bagatela 11 minut
Następnie po 'perypetiach' wreszcie przyjęto moje zerwanie lokat ..... było to około południa ..... i dowiedziałem sie ze lokaty będ± zerwane dopiero na drugi dzień a na następny czyli TRZECI dzień dostanę je na konto.:-((((

Panowie z OF czyżby pył wulkaniczny wam zaszkodził ???  ;-) ....... weĽcie młotki w ręce i nad Wisłę tłuc kamienie będzie większy pożytek ..
W dobie internetu i komputerów to Qriuzum  !!!

Data: 2010-04-20 14:06:43
Autor: Grze¶
Panowie z Open Finance ...kamienie idĽcie tłuc ;-)
Trzeba było przeczytać regulamin. Widziały gały jak± ofertę wybrały.

Data: 2010-04-20 18:36:42
Autor: Krzysztof

"L" <i7i7@op.pl> wrote in message news:hqkakj$vcc$1news.onet.pl...
[...]

Generalnie polecam robienie nieodnawialnych, ktore wracaja terminowo do innego banku. Czasami moze dzwonic ktos i nagabywac na odnowienie, ale wtedy trzeba zdecydowanie potwierdzic chec zakonczenia lokaty zgodnie z wczesniejsza dyspozycja. Jezeli chcemy ulokowac pieniazki dalej, to nie jest problemem przelanie jej za kilka dni. (wniosek i % mozemy zaklepac sobie z wyprzedzeniem). Open to nie jest system bankowosci internetowej, gdzie swobodnie mozemy dysponowac swoimi pieniedzmi przez internet.

Panowie z Open Finance ...kamienie idĽcie tłuc ;-)