Panowie z Policji

Data: 2009-10-27 16:42:23
Autor: RkJ
Panowie z Policji
Witam. Kilka miesiecy temu kupilem na allegro pewien przedmiot ktory
okazal sie niesprawny. Niestety sprzedajacy ciagle przeciaga sprawe.
Moja cierpliwosc sie skocznyla i chcialem to zglosic na policje.
Mam juz wszystko przygotowane. Ide na komisariat, skladam zeznania
i tu mam dosc nietypoew pytanie. Czy po mojej wizycie panowie z policji
beda przychodzi do mnie domu aby cos tam wyjasniac? Pytam poniewaz
mieszka ze mna starsza nerwowa osoba. Jak jej powiem ze to panowie
z policji to od razu bedzie panika "ale po co" "co sie stalo",
nieprzespane noce i tym podobne malo fajne historie.

Data: 2009-10-27 11:11:03
Autor: witek
Panowie z Policji
RkJ wrote:
[...]

chyba zartujesz.
na benzyne nie maja, na piechote nie przyjda.
sam sie bedziesz musial pofatygowac i to jeszcze na konkretna godzine.

Data: 2009-10-27 16:57:11
Autor: Liwiusz
Panowie z Policji
RkJ pisze:
[...]

   To teraz reklamacje załatwia się na policji?

--
Liwiusz

Data: 2009-10-27 16:58:05
Autor: Liwiusz
Panowie z Policji
Liwiusz pisze:
RkJ pisze:
[...]

   Pytam się, bo kupiłem przepaloną żarówkę i mam bliżej na komisariat niż do sklepu. Czy brak odpowiedzi policji przez 14 dni uważa się za ukaranie sprawcy?

--
Liwiusz

Data: 2009-10-27 16:03:55
Autor: januszek
Panowie z Policji
Liwiusz napisał(a):

 To teraz reklamacje załatwia się na policji?

   Pytam się, bo kupiłem przepaloną żarówkę i mam bliżej na komisariat niż do sklepu. Czy brak odpowiedzi policji przez 14 dni uważa się za ukaranie sprawcy?

A ilu Policjantow potrzeba do wkrecenia zarowki? ;P

j.

Data: 2009-10-28 11:39:58
Autor: Icek
Panowie z Policji

> [...]
> ukaranie sprawcy?

A ilu Policjantow potrzeba do wkrecenia zarowki? ;P

no to zalezy czy przed matura czy po. Zlosliwi tez twierdza, ze nie ma
policjantow po maturze

Bo po maturze to jeden. Trzyma zarowke i czeka bo wie, ze ziemia sama sie
kreci ;P

Icek

Data: 2009-10-27 17:05:06
Autor: gardziej
Panowie z Policji
  To teraz reklamacje załatwia się na policji?

  Pytam się, bo kupiłem przepaloną żarówkę i mam bliżej na komisariat niż do sklepu. Czy brak odpowiedzi policji przez 14 dni uważa się za ukaranie sprawcy?

w formularzu reklamacji określasz, co chcesz, żeby zrobili ze sprawcą, zaznaczasz więzienie, dyby, baty na gołą dupę na rynku miejskim itp.

Data: 2009-10-27 17:30:11
Autor: Robert Tomasik
Panowie z Policji

O ile rzecz opisałeś właściwie, to jedynym skutkiem Twojej wizyty na Policji będzie przysłane po kilku dniach postanowienie o odmowie wszczęcia postępowania przygotowawczego w powyższej sprawie. Na kopercie jest pieczątka z orzełkiem, a doręczone to jest jako pismo polecone.

Data: 2009-10-28 11:40:58
Autor: Icek
Panowie z Policji
pieczątka z orzełkiem, a doręczone to jest jako pismo polecone.

a to jak z orzelkiem to samo nie przylatuje ? ;P

Icek

Panowie z Policji