Panslav

Data: 2009-07-19 10:00:21
Autor: ali
Panslav
Data: 2009-07-19 12:50:01
Autor: Panslavista
Panslav

Użytkownik "ali " <ali57.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h3uqrl$ch5$1inews.gazeta.pl...

Niestety, parchy uniemozliwiły mi działanie programów odtwarzających w moich
komputerach.

Data: 2009-07-19 17:08:09
Autor: rajcelem
Panslav
Panslavista pisze:
Użytkownik "ali " <ali57.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Niestety, parchy uniemozliwiły mi działanie programów odtwarzających w moich
komputerach.

przecież są programy antywirusowe, firewalle
wiesz cos o tym przyjacielu?

Data: 2009-07-19 22:29:38
Autor: jadrys
Panslav
rajcelem pisze:
Panslavista pisze:
[...]

Tylko po co one są? Tylko dla Twojego spokoju ducha.. Żebyś się poczuł bezpieczny.

Data: 2009-07-19 23:25:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Panslav
niedziela, 19 lipca 2009 22:29. carbon entity 'jadrys' <CHE@yahoo.com>

Tylko po co one są? Tylko dla Twojego spokoju ducha.. Żebyś się poczuł
bezpieczny.

Bezpieczeństwo masz jedynie używając Linuksa!!!

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-19 23:36:52
Autor: jadrys
Panslav
Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Tak prawdę mówiąc - nie ma czegoś takiego jak bezpieczeństwo, w żadnym systemie. Gdy kraker będzie chciał ci nabruździć w kompie to i tak nabruździ. Jedyne lekarstwo to wyciągnąć kabel sieciowy z gniazdka.

Data: 2009-07-20 02:30:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
Panslav
niedziela, 19 lipca 2009 23:36. carbon entity 'jadrys' <CHE@yahoo.com>

Tak prawdę mówiąc - nie ma czegoś takiego jak bezpieczeństwo, w żadnym
systemie. Gdy kraker będzie chciał ci nabruździć w kompie to i tak
nabruździ. Jedyne lekarstwo to wyciągnąć kabel sieciowy z gniazdka.

Nieparawda, bo wyłączyć komputer i zamknąć system. Żaden kraker nie włączy
wyłączonego komputera na odległość. Cudów nie ma. --
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-20 07:32:01
Autor: Panslavista
Panslav
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:h40d9h$ggh$2news.onet.pl...
> [...]

Nieparawda, bo wyłączyć komputer i zamknąć system. Żaden kraker nie włączy
wyłączonego komputera na odległość. Cudów nie ma.

Jeżeli tylko jest zasilanie na płycie i karta sieciowa lub modem z
bootowaniem...

Data: 2009-07-20 09:03:05
Autor: jadrys
Panslav
Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Tego to akurat nie byłbym taki pewien.. Przy odpowiedniej  modyfikacji (skrakowaniu) BIOS-u myślę że dałoby się uruchomić zdalnie komputer.

Panslav