Panslaviście

Data: 2011-07-16 00:28:31
Autor: jadrys
Panslaviście

Jeżeli "tam" istnieje dalsza faza życia, to mały utwór na pożegnanie:

http://www.youtube.com/watch?v=NFLyQrTB0i0

I powodzenia w tych zaświatach. W mojej pamięci pozostaniesz na zawsze.

Data: 2011-07-16 00:33:05
Autor: Lorn
Panslaviście
W dniu 2011-07-16 00:28, jadrys pisze:

Jeżeli "tam" istnieje dalsza faza życia

Jako komunista nie powinieneś nawet tego pisać... :> Co jest z wami? Wątpicie? No jasne, że wątpicie...

Data: 2011-07-16 11:02:00
Autor: jadrys
Panslaviście
W dniu 2011-07-16 00:33, Lorn pisze:
W dniu 2011-07-16 00:28, jadrys pisze:

Jeżeli "tam" istnieje dalsza faza życia

Jako komunista nie powinieneś nawet tego pisać... :> Co jest z wami? Wątpicie? No jasne, że wątpicie...

I nie piszÄ™ tego jako Komunista.

--
  ;-)

Data: 2011-07-16 14:28:35
Autor: Stefan Pietrzykowski
Panslavi¶cie
Dnia 16-07-2011 o 11:02:00 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-07-16 00:33, Lorn pisze:
W dniu 2011-07-16 00:28, jadrys pisze:

Je¿eli "tam" istnieje dalsza faza ¿ycia

Jako komunista nie powiniene¶ nawet tego pisaæ... :> Co jest z wami?  W±tpicie? No jasne, ¿e w±tpicie...

I nie piszê tego jako Komunista.

O Santa Madonna poratuj, to piszesz to jako kapitalista?
stevep
--
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-16 19:14:50
Autor: Leprechaun
Panslavi¶cie

U¿ytkownik "Stefan Pietrzykowski" <"cirrus "@tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.vypoxx0sx0eu8pstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jadrys pisze to jako Che! ;)))

BomBel

Data: 2011-07-17 01:17:48
Autor: jadrys
Panslaviście
W dniu 2011-07-16 14:28, Stefan Pietrzykowski pisze:
Dnia 16-07-2011 o 11:02:00 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Jako czÅ‚owiek bezsilny w obliczu przeznaczenia, -  obliczu Å›mierci dobrego znajomego.

Data: 2011-07-16 07:37:34
Autor: Neko
Panslavi¶cie
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³

za¶wiatach. W mojej pamiêci pozostaniesz na zawsze.

W mojej rowniez...

Data: 2011-07-16 10:08:55
Autor: u2
Panslaviście
W dniu 2011-07-16 07:37, Neko pisze:
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³

za¶wiatach. W mojej pamiêci pozostaniesz na zawsze.

W mojej rowniez...

Tylko do waszej smierci.

Data: 2011-07-16 12:03:14
Autor: Leprechaun
Panslaviście

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e21471d$0$3495$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-07-16 07:37, Neko pisze:
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³

za¶wiatach. W mojej pamiêci pozostaniesz na zawsze.

W mojej rowniez...

Tylko do waszej smierci.

Nie jesteś nieśmiertelny, ćwoku!

BomBel

Data: 2011-07-16 13:07:17
Autor: Ikselka
Panslaviście
Dnia Sat, 16 Jul 2011 10:08:55 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2011-07-16 07:37, Neko pisze:
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³

za¶wiatach. W mojej pamiêci pozostaniesz na zawsze.

W mojej rowniez...

Tylko do waszej smierci.

Niekoniecznie "tylko". Cała moja rodzina (mąż, dzieci) znała Panslę - za
moim pośrednictwem. Byli na bieżąco - bo im relacjonowałam co ciekawsze
sprawy, a i te pomniejsze. Mój osobisty do Niego stosunek (odwzajemniony)
rozumieli bardzo dobrze. I razem ze mną bardzo boleśnie odebrali wiadomość
o Jego Å›mierci.  --
XL

Data: 2011-07-16 11:01:36
Autor: jadrys
Panslaviście
W dniu 2011-07-16 07:37, Neko pisze:
Użytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisaÅ‚

zaświatach. W mojej pamięci pozostaniesz na zawsze.
W mojej rowniez...

Najbardziej żałuje tego że nie skorzystałem z jego zaproszenia i nie poznałem go osobiscie.

--
  :-(

Data: 2011-07-16 13:07:38
Autor: Ikselka
Panslaviście
Dnia Sat, 16 Jul 2011 11:01:36 +0200, jadrys napisa³(a):

W dniu 2011-07-16 07:37, Neko pisze:
U¿ytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisa³

za¶wiatach. W mojej pamiêci pozostaniesz na zawsze.
W mojej rowniez...

Najbardziej ¿a³uje tego ¿e nie skorzysta³em z jego zaproszenia i nie pozna³em go osobiscie.

Ja te¿...
--
XL

Data: 2011-07-17 01:17:45
Autor: jadrys
Panslaviście
W dniu 2011-07-16 13:07, Ikselka pisze:
Dnia Sat, 16 Jul 2011 11:01:36 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Ja też...

I znowu stara prawda daje znać o sobie - "Polak mądry po szkodzie".

Data: 2011-07-17 13:06:20
Autor: Ikselka
Panslaviście
Dnia Sun, 17 Jul 2011 01:17:45 +0200, jadrys napisa³(a):

[...]

I znowu stara prawda daje znaæ o sobie - "Polak m±dry po szkodzie".

Wam, mê¿czyznom, ³atwiej by³oby.
--
XL

Data: 2011-07-17 17:57:54
Autor: jadrys
Panslaviście
W dniu 2011-07-17 13:06, Ikselka pisze:

[...]

Wam, mężczyznom, łatwiej byłoby.

Pewnie tak. Tym bardziej że On podobno robił niezłe wino..

Data: 2011-07-17 18:43:06
Autor: Ikselka
Panslaviście
Dnia Sun, 17 Jul 2011 17:57:54 +0200, jadrys napisa³(a):

[...]

Pewnie tak.

Na pewno. Kobiecie nie wszystko wypada.

Tym bardziej ¿e On podobno robi³ niez³e wino..

Tak pisa³.
--
XL

Data: 2011-07-18 08:15:02
Autor: jadrys
Panslaviście
W dniu 2011-07-17 18:43, Ikselka pisze:

[...]

Tak pisał.

No przy dobrym winku to z pewnością i kobieta znalazłaby z Nim szybko wspólny język. :-)

Data: 2011-07-17 01:55:30
Autor: Rutger Obesrauer
Panslavi¶cie
W dniu 2011-07-16 11:01, jadrys pisze:
[...]

nic straconego - id¼ do biedronki i kup sobie gulasz angielski, jest toczka w toczkie jak pansraka

Data: 2011-07-17 17:57:39
Autor: jadrys
Panslaviście
Użytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com> napisał

zaświatach. W mojej pamięci pozostaniesz na zawsze.
W mojej rowniez...

Najbardziej żałuje tego że nie skorzystałem z jego zaproszenia i nie
poznałem go osobiscie.

nic straconego - idź do biedronki i kup sobie gulasz angielski, jest toczka w toczkie jak pansraka

Licz się ze słowami, dobry człowieku.

Data: 2011-07-17 18:42:07
Autor: Ikselka
Panslaviście
Dnia Sun, 17 Jul 2011 17:57:39 +0200, jadrys napisa³(a):

Licz siê ze s³owami, dobry cz³owieku.

Spojrz na nick - "Obesrauer" znaczy co znaczy i po co temu czemu¶ w ogóle
odpowiadaæ, kiedy toto samo siebie w³a¶ciwie okresli³o.
--
XL

Data: 2011-07-18 08:14:44
Autor: jadrys
Panslaviście
W dniu 2011-07-17 18:42, Ikselka pisze:
Dnia Sun, 17 Jul 2011 17:57:39 +0200, jadrys napisał(a):

Licz się ze słowami, dobry człowieku.
Spojrz na nick - "Obesrauer" znaczy co znaczy i po co temu czemuś w ogóle
odpowiadać, kiedy toto samo siebie właściwie okresliło.

A fuj.. - Teraz dopiero spojrzałem na nick jakim posługuje się ten "Obesrauer". :-)

Data: 2011-07-16 09:12:30
Autor: Leprechaun
Panslaviście

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivqeu5$ie1$1news.onet.pl...

Jeżeli "tam" istnieje dalsza faza życia, to mały utwór na pożegnanie:

http://www.youtube.com/watch?v=NFLyQrTB0i0

I powodzenia w tych zaświatach. W mojej pamięci pozostaniesz na zawsze.

Wystarczająco go oplułeś a teraz masz wyrzuty sumienia?

BomBel

Data: 2011-07-16 11:01:31
Autor: jadrys
Panslaviście
W dniu 2011-07-16 09:12, Leprechaun pisze:

[...]

Mógłbyś przestać prowokować choć w takich chwilach?

Data: 2011-07-16 12:03:37
Autor: Leprechaun
Panslaviście

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivrk1u$qdi$2news.onet.pl...
[...]