Panslavista?

Data: 2009-09-17 09:46:06
Autor: jadrys
Panslavista?

Co się dzieje z Panslavistą vel Slawinką?  Czy nie widać go tylko w moim czytniku. A może jego prześladowcy dopadli Go w końcu definitywnie..

Data: 2009-09-17 01:04:55
Autor: Antenka
Panslavista?
Nie tylko w Twoim nie widać - ja też go dawno nie widzę. Ale czy Pan
Slavista nie jest aby nauczycielm?Zdaje mi się, że kiedyś coś
wspominał o szkole - pewnie do pracki chodzi :)

Antenka

Data: 2009-09-17 10:14:00
Autor: jadrys
Panslavista?
Antenka pisze:
Nie tylko w Twoim nie widać - ja też go dawno nie widzę. Ale czy Pan
Slavista nie jest aby nauczycielm?Zdaje mi się, że kiedyś coś
wspominał o szkole - pewnie do pracki chodzi :)

Antenka

No ale popołudnia miałby chyba wolne.. A może się gdzieś zaszył ze strachu przed pojedynkiem ze mną? ;-)

Data: 2009-09-17 01:58:54
Autor: Antenka
Panslavista?
On 17 Wrz, 10:14, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

No ale popołudnia miałby chyba wolne.. A może się gdzieś zaszył ze

Jak się będziecie strzelać, mogę być waszym sekundantem :-). Lepiej
już się strzelajcie na słowa :)

Antenka

Data: 2009-09-17 14:32:01
Autor: jadrys
Panslavista?

Antenka pisze:

[...]

Zbyt mocno mnie obraził żeby to się miało rozejść po kościach. Muszę utoczyć trochę hrabiowskiej krwi..

Data: 2009-09-17 11:06:49
Autor: Neko
Panslavista?
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Nie tylko w Twoim nie widać - ja też go dawno nie widzę. Ale czy Pan
Slavista nie jest aby nauczycielm?Zdaje mi się, że kiedyś coś
wspominał o szkole - pewnie do pracki chodzi :)

-- -

Owszem chodzi do szkoly. Ale prace woźnego rozpoczyna o 12:30

Data: 2009-09-17 11:07:23
Autor: zbig
Panslavista?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f13ef277-3980-4dc7-81b7-ea39d5890f0ez34g2000vbl.googlegroups.com...
Nie tylko w Twoim nie widać - ja też go dawno nie widzę. Ale czy Pan
Slavista nie jest aby nauczycielm?Zdaje mi się, że kiedyś coś
wspominał o szkole - pewnie do pracki chodzi :)

Nauczycielem????
Kto zatrudnia takiego wariata??/? Biedne dzieci...

Data: 2009-09-17 11:26:42
Autor: Neko
Panslavista?
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Nauczycielem????
Kto zatrudnia takiego wariata??/? Biedne dzieci...

NIE JEST NAUCZYCIELEM!!!

Owszem, pracuje w szkole, ale na 1/2 etatu na stanowisku: wozny
(on juz ma swiadczenia ZUS - wiec tylko dorabia)

Data: 2009-09-17 11:27:49
Autor: Neko
Panslavista?
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Nauczycielem????
Kto zatrudnia takiego wariata??/? Biedne dzieci...

Natomisat jego zona jest nauczycielka. To ona mu znalazla
fuche..

Data: 2009-09-17 14:41:17
Autor:
Panslavista?
On Thu, 17 Sep 2009 09:46:06 +0200, jadrys <CHE@yahoo.com> wrote:

Co się dzieje z Panslavistą vel Slawinką?  Czy nie widać go tylko w moim czytniku. A może jego prześladowcy dopadli Go w końcu definitywnie..

 a co sie dzieje z rAzorem? czyzby bude mu PO sprywatyzowalo ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Panslavista?