Panslavista

Data: 2011-10-20 15:57:24
Autor: Neko
Panslavista
A tak z innej beczki. Ile to juz czasu minelo od smierci Pana Panslavisty ?

Data: 2011-10-20 16:01:38
Autor: oyster
Panslavista
Użytkownik - Neko napisał:
A tak z innej beczki. Ile to juz czasu minelo od smierci Pana Panslavisty ?

Ja zauważam, że tak jak Panslavowi przyszło zdziwaczeć przed ostatecznym końcem, tak samo i u ciebie daje sie zauważyć podobne symptomy zdziwaczenia.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 16:08:01
Autor: Ikselka
Panslavista
Dnia Thu, 20 Oct 2011 15:57:24 +0200, Neko napisał(a):

A tak z innej beczki. Ile to juz czasu minelo od smierci Pana Panslavisty ?

Zmarł 14 lipca.
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-20 16:08:44
Autor: Neko
Panslavista
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał

Zmarł 14 lipca.

Kurcze, 3 miesiace. Czas leci...

Data: 2011-10-20 16:15:24
Autor: Leprechaun
Panslavista

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:j7p9da$la8$1news.onet.pl...
A tak z innej beczki. Ile to juz czasu minelo od smierci Pana Panslavisty ?

Coś ty tak nagle zatęsknił, sumienie cię gryzie?

BomBel

Data: 2011-10-20 16:19:54
Autor: oyster
Panslavista
Użytkownik - Leprechaun napisał:

[...]

Powinno - naigrywanie się i darcie łacha z chorego człowieka honoru nie przynosi, a raczej swiadczy o chamstwie i wyniesionym z rodzinnego chlewa prostactwie.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 16:23:53
Autor: Leprechaun
Panslavista

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j7pam7$qhf$2news.onet.pl...
[...]

Przyganiał kocioł garnkowi!

BomBel

Data: 2011-10-20 17:02:29
Autor: oyster
Panslavista
[...]

O właśnie, kociołku - ty jak najbardziej nie powinieneś się wychylac z szamba w tym wątku.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 16:27:37
Autor: Ikselka
Panslavista
Dnia Thu, 20 Oct 2011 16:19:54 +0200, oyster napisał(a):

[...]

Może aż tak się nie poczuwaj do obrony poniewczasie - trzeba było robić to,
kiedy P. żył. Teraz to Twoje napominanie to zwykłe gadanie po próżnicy,
które nic nie kosztuje i nic nie wnosi.  I tak najłatwiej. No więc nie czuj
się taki hop-siup, co?
 :->

Data: 2011-10-20 17:01:26
Autor: oyster
Panslavista
Użytkownik - Ikselka napisał:
[...]

Kiedy tutaj pisywałem, to i robiłem to czego mi tak dziarsko odmawiasz. Ciebie w roli adwokata Jurka jakoś sobie nie przypominam.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 17:26:42
Autor: Ikselka
Panslavista
Dnia Thu, 20 Oct 2011 17:01:26 +0200, oyster napisał(a):

[...]

Nie tutaj. W innych grupach i to nawzajem.

Data: 2011-10-20 16:24:33
Autor: Ikselka
Panslavista
Dnia Thu, 20 Oct 2011 16:15:24 +0200, Leprechaun napisał(a):

[...]

Jeśli gryzie, to najleoszy znak, że je ma.
Wolę w życiu przebywać z ludźmi, którzy mają sumienie, nawet jeśli czasem o
nim zapominają, niż z takimi, którzy go nie mają.

Data: 2011-10-20 16:26:52
Autor: Leprechaun
Panslavista

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kyg4qdly62rr$.7nyl77vx096m$.dlg40tude.net...
[...]

Trudno ci przebywać ze sobą co? ;)

BomBel

Data: 2011-10-20 16:49:07
Autor: Ikselka
Panslavista
Dnia Thu, 20 Oct 2011 16:26:52 +0200, Leprechaun napisał(a):

[...]

Widzę, ze raczej Tobie ze mną... więc spadaj.

Data: 2011-10-20 16:55:59
Autor: MH
Panslavista
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
A tak z innej beczki. Ile to juz czasu minelo od smierci Pana Panslavisty ?

RANYBOSKIE , aleś ty gupi .....

MH

--

Panslavista