Panslavista - legenda pl.soc.polityka

Data: 2011-07-16 13:18:11
Autor: brat_olin
Panslavista - legenda pl.soc.polityka
Lista najplodniejszych autorow na psp:

Za: https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/about?hl=sv

38613 panslavi...@wp.pl
33361 p...@wp.pl
27285 bou...@neostrada.pl
21764 blogfi...@gazeta.pl
18207 mkar...@poczta.onet.pl
16811 panslavi...@poczta.onet.pl
14803 u...@o2.pl
14103 fakej2...@poczta.onet.pl
13718 a_...@poczta.onet.pl
13099 a...@absp.zoo

To jacy jestescie, to tez w pewnej czesci zasluga publicystyki p.
Jerzego!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-16 22:40:17
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"brat_olin"  schrieb im Newsbeitrag news:4b531fb6-c2d3-45ff-9b06-e3d9430402c7l18g2000vbe.googlegroups.com...

[...]

============================
Zamiast sie wymadrzac, napisz lepiej co z twoja muza i natchnieniem,
czyli Wieslawem Kochanskim i czy to prawda, ze juz go dawno sledzie
zjadly. :-)

AR

Data: 2011-07-16 15:46:27
Autor: brat_olin
Panslavista - legenda pl.soc.polityka
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:

Zamiast sie wymadrzac,

Czego pan nie zrozumial, p. Czeslawie?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-16 15:58:48
Autor: a_rem@poczta.onet.pl
On 17 Lip, 00:46, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:

> Zamiast sie wymadrzac,

Czego pan nie zrozumial, p. Czeslawie?

--
Smart questions to stupid answers

   Nie rozumiem, jak mozna bedac samemu uzytkownikiem
   tej grupy zwracac sie przez ,wy' do pozostalych uzytkownikow.
   - s.p. p. Czeslaw mial zupelna racje z tym narcyzem.

   AR

Data: 2011-07-16 23:35:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-16 22:18, brat_olin pisze:
[...]

Tak, masz racÄ™, Panslav byÅ‚ tu niekwestionowanym liderem. Ale co  bÄ™dzie z grupa p.r. Kuchnia, o której można powiedzieć że to jego grupa?.

Data: 2011-07-17 03:05:09
Autor: stevep
Panslavista - legenda pl.soc.polityka
Dnia 16-07-2011 o 23:35:43 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Tak, masz racê, Panslav by³ tu niekwestionowanym liderem. Ale co  bêdzie  z grupa p.r. Kuchnia, o której mo¿na powiedzieæ ¿e to jego grupa?.

A co ma byæ, jestem z tych co jeszcze wystêpuj± najd³u¿ej na psp, no mo¿e  jeszcze cyc, podejrzewam, ¿e w tym czasie zmar³o wielu uczestników psp, a  my nic o tym nie wiedzieli¶my, wielu te¿ odesz³o zra¿onych chamstwem i  niskim poziomem tu wystêpuj±cych, niektórych uczestnictwo mo¿na by³o uznaæ  za bardzo warto¶ciowe.
--
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-18 09:31:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-17 03:05, stevep pisze:
Dnia 16-07-2011 o 23:35:43 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A co ma być, jestem z tych co jeszcze występują najdłużej na psp, no może jeszcze cyc, podejrzewam, że w tym czasie zmarło wielu uczestników psp, a my nic o tym nie wiedzieliśmy, wielu też odeszło zrażonych chamstwem i niskim poziomem tu występujących, niektórych uczestnictwo można było uznać za bardzo wartościowe.

Na Kuchni panujÄ… trochÄ™ inne zasady i obyczaje jak na Polityce. Tam dyskusjÄ™ rozwijajÄ… naprawdÄ™ ciekawe posty. A tu na polityce poziom chamstwa.

No niestety, mimo ze usenet odkryłem stosunkowo niedawno, jakieś 2 lata temu to też nie mogę nie zauważyć że psp coraz bardziej schodzi na psy.

Panslavista - legenda pl.soc.polityka