Panslavista nie żyje :-(

Data: 2011-07-13 15:34:12
Autor: Antenka

Data: 2011-07-14 00:58:09
Autor: boukun

Data: 2011-07-13 19:21:24
Autor: Bruner

Data: 2011-07-14 01:34:31
Autor: Antenka
Panslavista nie zyje :-(
On 14 Lip, 00:58, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisal w wiadomoscinews:be7cae70-617a-4bfb-ba6b-471cea45af3bq17g2000vby.googlegroups.com...

> [*]

> Antenka

Skad to wiadomo?

Jak, kiedy? Czy SB go dopadlo?

boukun

Jak wszystkim wiadomo Panslavista gościł na wielu grupach m.in. często
pisywał na pl.kuchnia czy jakoś tak.
I tam dowiedziałam się, że nie żyje. Jeden z forumowiczów pyta: "kto z
was wie, który post był ostatnim wpisem Pana Slava tuż przed
śmiercią?" ( mniej więcej tak brzmi to pytanie) . Możesz sprawdzić.
Okazuje się, że ostatniego wpisu dokonał 21.05.2011r.
Jeśli ktoś z taką pewnością mówi o jego śmierci, to chyba coś na ten
temat wie.
Chyba, że to jakiś upiorny żart. :-((

Antenka

Data: 2011-07-14 08:46:49
Autor: Hans Kloss
Panslavista nie zyje :-(
On 14 Lip, 10:34, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Chyba, że to jakiś upiorny żart. :-((
 Ja mam informacje że wyjechal na jakiś czas  do Aszkelon rodzinę
odwiedzić i wygrzać spróchniałe kości.
J-23

Data: 2011-07-14 17:00:56
Autor: boukun
Panslavista nie zyje :-(

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:061bf237-cf50-4600-a9a6-a68cb9bbf361gv8g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Okazuje się, że ostatniego wpisu dokonał 21.05.2011r.
Jeśli ktoś z taką pewnością mówi o jego śmierci, to chyba coś na ten

Czy ktoś może sprawdzić, kiedy ostatni post nadał Panslavista na psp?

boukun

Data: 2011-07-15 00:19:50
Autor: boukun
Panslavista nie zyje :-(

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ivn0d7$96l$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Chyba, że to jakiś upiorny żart. :-((

Antenka

Czy ktoś może sprawdzić, kiedy ostatni post nadał Panslavista na psp?

Według mojej wiedzy, ostatni post na psp Panslavista napisał
18 maja 2011 08:36 w wątku

MAM POMYSLA !!!

"Zbliżają się wybory. Aby wyborcy dowiedzieli się wreszcie chu. is chu.
proponuję na spotkaniach wyborczych delegacje z danego okręgu wręczali
kandydatom imienne jarmułki z imieniem i nazwiskiem. Myślę, że koszt
jarmułek będzie niższy niż straty powodowane przez niemożność prawidłowego
wyboru."

i potem druga jego odpowiedź w tym samym wątku, była jego ostatnim postem tutaj

18 maja 2011 14:12

"Nie mówię mandaryńskim."

boukun

Data: 2011-07-14 01:50:01
Autor: Antenka
Panslavista nie zyje :-(
On 14 Lip, 00:58, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Skad to wiadomo?

Jak, kiedy? Czy SB go dopadlo?<

Boukun tu masz:

http://groups.google.com/group/pl.rec.kuchnia/browse_thread/thread/29dc85aa839eef66?hl=pl#

Antenka

Data: 2011-07-14 16:59:47
Autor: boukun
Panslavista nie zyje :-(

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:c31a7a28-b460-4148-8c95-13cb1612fbe4e18g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Ale tam nie ma odpowiedzi na to ostatnie pytanie, "Eech... czy to na 100% pewne ze nie zyje? "...

boukun

Data: 2011-07-14 02:56:38
Autor: cirrus
Panslavista nie zyje :-(
Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:ivl7vl$rg$1mx1.internetia.pl...
Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:be7cae70-617a-4bfb-ba6b-471cea45af3bq17g2000vby.googlegroups.com..
[*]
Antenka
Skad to wiadomo?
Jak, kiedy? Czy SB go dopadlo?
boukun

Eeee, to Zydy dopadly rebe panslaviste.

--
stevep

Data: 2011-07-14 08:22:33
Autor: Leprechaun
Panslavista nie żyje :-(

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:be7cae70-617a-4bfb-ba6b-471cea45af3bq17g2000vby.googlegroups.com...
[*]

Antenka

Przeginasz trans!

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI&playnext=1&list=PLDDA6BB7B6F6EFA9E ?

BomBel

Data: 2011-07-14 16:28:49
Autor: matusm
Panslavista nie zyje :-(

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:be7cae70-617a-4bfb-ba6b-471cea45af3bq17g2000vby.googlegroups.com...
[*]

Antenka

Jako bylemu zawodowemu zolnierzowi LWP  przdala by sie jaks salwa honorowa

nie ma co sie dziwic nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-07-14 19:05:50
Autor: Neko
Panslavista nie zyje :-(

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:be7cae70-617a-4bfb-ba6b-471cea45af3bq17g2000vby.googlegroups.com...
[*]

Antenka

No chyba zartujesz ?!!! :(

Nie chcialbym sobie z takich tematow robic zartow.

Panslavista nie żyje :-(