Panslavista ¶piewa :-((

Data: 2011-07-15 12:50:46
Autor: Antenka
Panslavista ¶piewa :-((
Znlezione na youtube:

http://www.youtube.com/user/panslavista#p/a/u/1/Q-Hkgvb4jI8

:-((

Antenka

Teraz tańczysz i ¶piewasz na rajskiej ł±ce... [*]

Data: 2011-07-15 13:22:51
Autor: brat_olin
Panslavista ¶piewa :-((
On 15 Juli, 21:50, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Znlezione na youtube:
http://www.youtube.com/user/panslavista#p/a/u/1/Q-Hkgvb4jI8
:-((

To nie jakas podrobka jest?  Panslawista jest raczej tu:
http://www.youtube.com/watch?v=DUoZt2cnuGE

Kiedys p. Jurek wyslal swoje zdjecie na sciepe - i pasuje
do tego mojego linku!  Niech spoczywa w pokoju

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-15 13:37:24
Autor: Antenka
Pomyłka :-/

Data: 2011-07-15 22:50:58
Autor: Maurice de Poszepszynski
Panslavista ¶piewa :-((
Użytkownik - brat_olin napisał:
[...]

To jaki¶ Arab, albo co¶ koło tego.

--
Wendy! I'm home.

Data: 2011-07-15 14:20:37
Autor: brat_olin
Panslavista ¶piewa :-((
On 15 Juli, 22:50, Maurice de Poszepszynski <strejndzer...@dze.najt>
wrote:

> To nie jakas podrobka jest?  Panslawista jest raczej tu:
>http://www.youtube.com/watch?v=DUoZt2cnuGE

To jaki¶ Arab, albo co¶ koło tego.

Niech p. boukun sie wypowie, on podobno mial okazje osobiscie spotkac
p. Jurka.

Ja widzialem jego zdjecie z mieczem samurajskim, ktore sam kiedys
podeslal na sciepe.  Fenotyp b. podobny do tego tanczacego.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-15 23:45:58
Autor: Jerzy Tabortowski
Panslavista śpiewa :-((
Ja widzialem jego zdjecie z mieczem samurajskim, ktore sam kiedys
podeslal na sciepe.  Fenotyp b. podobny do tego tanczacego.

Znam to samo zdjęcie, gość śpiewający zupełnie niepodobny do Jerzego.
Ten film to fejk zupełny.

Data: 2011-07-16 00:01:56
Autor: boukun
Panslavista ¶piewa :-((

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:39c2aaff-7c03-4d19-9689-a9d3c1b897dfd14g2000yqb.googlegroups.com...
wrote:

> [...]

Ja widzialem jego zdjecie z mieczem samurajskim, ktore sam kiedys
podeslal na sciepe.  Fenotyp b. podobny do tego tanczacego.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Tu jest Panslavista http://boukun.wrzuta.pl/obraz/8QQhlDyfidF/panslavista

Tamten Arab to całkiem inny go¶ć...

boukun

Data: 2011-07-15 15:17:06
Autor: brat_olin
Panslavista ¶piewa :-((
boukun wrote
"brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisa
Maurice de Poszepszynski wrote
brat_olin napisa :

> [...]

spotkac p. Jurka. Ja widzialem jego zdjecie z mieczem samurajskim,
ktore sam kiedys podeslal na sciepe.  Fenotyp b. podobny do tego

Tamten Arab to ca kiem inny go ...

Przyjmuje do wiadomosci.  Ale w kazdym razie p. Jurek fenotypowo byl
bardziej podobny do tego tanczacego, niz do tego chazara z linku p.
Antenki.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-16 13:00:25
Autor: Ikselka
Panslavista ¶piewa :-((
Dnia Sat, 16 Jul 2011 00:01:56 +0200, boukun napisał(a):

Tu jest Panslavista http://boukun.wrzuta.pl/obraz/8QQhlDyfidF/panslavista

Tak, to On. Zachowałam sobie to zdjęcie. Dzięki.
--
XL

Data: 2011-07-16 13:02:12
Autor: Leprechaun
Panslavista ¶piewa :-((

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:umrs2oxb2j66$.1uw5s7ah53w10.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 16 Jul 2011 00:01:56 +0200, boukun napisał(a):

Tu jest Panslavista http://boukun.wrzuta.pl/obraz/8QQhlDyfidF/panslavista

Tak, to On. Zachowałam sobie to zdjęcie. Dzięki.
-- XL

Nie raz pluli¶cie na to zdjęcie ¶cierwa!

BomBel

Data: 2011-07-16 14:10:33
Autor: Ikselka
Panslavista ¶piewa :-((
Dnia Sat, 16 Jul 2011 13:02:12 +0200, Leprechaun napisał(a):

[...]

Spadaj, człeku, g;;no wiesz, a gardłujesz.

--
XL

Data: 2011-07-16 19:07:27
Autor: Leprechaun
Panslavista ¶piewa :-((

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1n1mn76r9pb9g.qmrsz2e9vg4b$.dlg40tude.net...
[...]

Czytam to forum wystarczaj±co długo by wiedzieć jak opluwali¶cie pana Jurka. Może nie ty ale te wszelkie scierwa udaj±ce dzis zatroskanych.

BomBel

Data: 2011-07-15 14:50:09
Autor: Antenka
Panslavista ¶piewa :-((
On 15 Lip, 22:50, Maurice de Poszepszynski <strejndzer...@dze.najt>
wrote:

> To nie jakas podrobka jest?  Panslawista jest raczej tu:
>http://www.youtube.com/watch?v=DUoZt2cnuGE

To jaki¶ Arab, albo co¶ koło tego.

--
Wendy! I'm home.

Ten tańcz±cy ( koszula w kratkę, kamizelka) w otoczeniu czarnych
dzieciaków jako żywo przypomina Kurda albo Turka :-). My¶lałam, że Pan
Slavista był Polakiem  :-?

Antenka

Data: 2011-07-15 15:20:36
Autor: brat_olin
Panslavista ¶piewa :-((
On 15 Juli, 23:50, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Ten tańcz±cy ( koszula w kratkę, kamizelka) w otoczeniu czarnych
dzieciaków jako żywo przypomina Kurda albo Turka :-). My¶lałam, że Pan
Slavista był Polakiem  :-?

Pan Jurek byl (trudno mi pisac w czasie przeszlym..) b. plodny - i to
do konca swych lat.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-16 00:07:05
Autor: Jerzy Tabortowski
Panslavista śpiewa :-((
Ten tańczący ( koszula w kratkę, kamizelka) w otoczeniu czarnych
Myślałam, że Pan
Slavista byĹ‚ Polakiem  :-?

Nie myśl

Data: 2011-07-16 09:11:09
Autor: Leprechaun
Panslavista ¶piewa :-((

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7f2b69e6-e306-457b-a169-c88411657b3ed14g2000yqb.googlegroups.com...
wrote:

> [...]

Ten tańcz±cy ( koszula w kratkę, kamizelka) w otoczeniu czarnych
dzieciaków jako żywo przypomina Kurda albo Turka :-). My¶lałam, że Pan

Te trans, przestań pluć na człowieka, który nie może odpowiedzieć na te twoje chore pomysły!

BomBel

Data: 2011-07-15 22:29:23
Autor: boukun
Panslavista ¶piewa :-((

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5cc3a045-95b6-4ce1-91e9-a1ba2bbe2e73a31g2000vbt.googlegroups.com...
Znlezione na youtube:

http://www.youtube.com/user/panslavista#p/a/u/1/Q-Hkgvb4jI8

:-((

Antenka

To nie jest Panslavista, to Tzva zmajstrował i zapodał jako odpowiedĽ Video pod moim filmikiem "Polska dla Polaków" http://www.youtube.com/watch?v=tNMB2bS2Rwk&feature=watch_response_rev

boukun

Data: 2011-07-15 13:32:45
Autor: Antenka
Panslavista ¶piewa :-((
On 15 Lip, 22:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:5cc3a045-95b6-4ce1-91e9-a1ba2bbe2e73a31g2000vbt.googlegroups.com...
Znlezione na youtube:

http://www.youtube.com/user/panslavista#p/a/u/1/Q-Hkgvb4jI8

:-((

Antenka

To nie jest Panslavista, to Tzva zmajstrowa i zapoda jako odpowied Video pod
moim filmikiem "Polska dla Polak w"http://www.youtube.com/watch?v=tNMB2bS2Rwk&feature=watch_response_rev

boukun

Ojejku...:-(( naprawdę nie wiedziałam - dałam się zmanipulować temu
parchowi :-E. Zaraz top usunę. :-((

Antenka

Data: 2011-07-16 11:16:32
Autor: jadrys
Panslavista śpiewa :-((
W dniu 2011-07-15 22:29, boukun pisze:

To nie jest Panslavista, to Tzva zmajstrował i zapodał jako odpowiedź Video pod moim filmikiem "Polska dla Polaków" http://www.youtube.com/watch?v=tNMB2bS2Rwk&feature=watch_response_rev

boukun

Ale filmik znajduje się na profilu Panslava.. Tzva musiałby się włamać na jego stronę i dopiero umieścić ten klip.... A i później Panslav musiałby go akceptować.

Data: 2011-07-17 02:17:12
Autor: boukun
Panslavista śpiewa :-((

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivrl01$u2n$1news.onet.pl...
[...]

To nie jest profil Panslavisty, Tzva założył ten pseudo profil...

boukun

Data: 2011-07-17 10:43:35
Autor: jadrys
Panslavista śpiewa :-((
W dniu 2011-07-17 02:17, boukun pisze:

[...]

Aha, to tak sie sprawy majÄ…..  A nie wiesz moĹĽe  czy Panslav miaĹ‚ swĂłj prawdziwy kanaĹ‚ na YT.  JeĹ›li tak, to czy mĂłgĹ‚byĹ› podać namiary na niego?

Data: 2011-07-17 19:42:04
Autor: boukun
Panslavista śpiewa :-((

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivu7bi$7l8$1news.onet.pl...
[...]

On nie miał kanału na YT.

boukun

Data: 2011-07-18 12:05:47
Autor: stevep
Panslavista ¶piewa :-((
Dnia 18-07-2011 o 07:53:22 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Ale filmik znajduje się na profilu Panslava.. Tzva musiałby się  włamać na jego stronę i dopiero umie¶cić ten klip.... A i póĽniej  Panslav musiałby go akceptować.

To nie jest profil Panslavisty, Tzva założył ten pseudo profil...

boukun

Aha, to tak sie sprawy maj±..  A nie wiesz może  czy Panslav miał swój  prawdziwy kanał na YT.  Je¶li tak, to czy mógłby¶ podać namiary na  niego?

On nie miał kanału na YT.

boukun

Aha.

Ale może miał kahał?

--
stevep

Data: 2011-07-18 17:23:56
Autor: jadrys
Panslavista śpiewa :-((
W dniu 2011-07-18 12:05, stevep pisze:

On nie miał kanału na YT.

boukun

Aha.

Ale może miał kahał?

A co to takiego?

Data: 2011-07-19 03:38:01
Autor: stevep
Panslavista ¶piewa :-((
Dnia 18-07-2011 o 17:23:56 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A od tego akurat ekspertem był Panslavista, ale możesz skorzystać z Google.

--
stevep

Data: 2011-07-15 22:34:39
Autor: Lorn
Panslavista ¶piewa :-((
W dniu 2011-07-15 21:50, Antenka pisze:
Znlezione na youtube:

http://www.youtube.com/user/panslavista#p/a/u/1/Q-Hkgvb4jI8

:-((

Antenka

Teraz tańczysz i ¶piewasz na rajskiej ł±ce... [*]

Z całym szacunkiem dla zmarłego....  Niech na tej rajskiej ł±ce paru Słowian spotka...

Data: 2011-07-16 00:33:54
Autor: Ikselka
Panslavista ¶piewa :-((
Dnia Fri, 15 Jul 2011 12:50:46 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

W żadnym spod podanych linków przedstawiona postać NIE JEST Panslavist±.
Żaden z tych panów nawet nie przypomina Panslavisty, pierwszy jest ledwie
"w typie".

Data: 2011-07-16 07:09:04
Autor: Neko
Panslavista ¶piewa :-((
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:xq42xzrnou67$.1jdrw68o52lcs.dlg40tude.net...
[...]

A te zdjecie z MIECZEM samurajskim? To nie Panslavista? Pytam
powaznie.

Data: 2011-07-16 00:23:23
Autor: Córka Panslavisty
Panslavista ¶piewa :-((
On Jul 16, 7:09 am, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "Ikselka" <iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:xq42xzrnou67$.1jdrw68o52lcs.dlg40tude.net...

> [...]

> "w typie".

A te zdjecie z MIECZEM samurajskim? To niePanslavista? Pytam

To jest mój tata, ale proszę o usunięcie tego zdjęcia z internetu.

Córka Panslavisty

Data: 2011-07-16 13:22:48
Autor: Ikselka
Panslavista ¶piewa :-((
Dnia Sat, 16 Jul 2011 00:23:23 -0700 (PDT), Córka Panslavisty napisał(a):

To jest mój tata,(...)

Córka Panslavisty

Je¶li naprawdę jest Pani Jego córk±, proszę przyj±ć najszczersze
kondolencje - na Pani ręce dla całej Rodziny ode mnie i od mojej rodziny.
Pani Ojciec był bardzo szczególnym człowiekiem i żeby to widzieć, trzeba
dużo serca i cierpliwo¶ci. Je¶li kto¶ Go tu czy gdziekolwiek nie szanował,
to znaczy, że po prostu nie był w stanie poj±ć jego odmienno¶ci i
nietuzinkowo¶ci i dlatego należy takim ludziom wybaczyć... Zatem skupmy się
na rozumiej±cych=>szanuj±cych, których, jak Pani widzi, jest tutaj i
wszędzie mnóstwo. To oni daj± ¶wiadectwo, jaki był i jaki miał wpływ na
nich - pokazuj± to tutaj i pięknie to robi±, nawet nawet je¶li byli
przeciwnikami.
Pozdrawiam.

--
XL

Data: 2011-07-17 02:17:06
Autor: boukun
Panslavista ¶piewa :-((

Użytkownik "Córka Panslavisty" <corkapanslavisty@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:7fe284a2-ec74-4e01-902c-c6ce974b5346z12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

powaznie.

To jest mój tata, ale proszę o usunięcie tego zdjęcia z internetu.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Już usun±łem...

boukun

Data: 2011-07-16 22:43:50
Autor: Córka Panslavisty
Panslavista ¶piewa :-((
On Jul 17, 2:17 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Córka Panslavisty" <corkapanslavi...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:7fe284a2-ec74-4e01-902c-c6ce974b5346z12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

> powaznie.

To jest mój tata, ale proszę o usunięcie tego zdjęcia z internetu..

==================================
Dziękuję

Z poważaniem
Córka Panslavisty

Data: 2011-07-16 13:01:36
Autor: Ikselka
Panslavista ¶piewa :-((
Dnia Sat, 16 Jul 2011 07:09:04 +0200, Neko napisał(a):

[...]

Tak, to jest Jerzy.
--
XL

Panslavista ¶piewa :-((