Panslavista ¶piewa :-((

Data: 2011-07-15 13:22:51
Autor: brat_olin
Panslavista ¶piewa :-((
On 15 Juli, 21:50, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Znlezione na youtube:
http://www.youtube.com/user/panslavista#p/a/u/1/Q-Hkgvb4jI8
:-((

To nie jakas podrobka jest?  Panslawista jest raczej tu:
http://www.youtube.com/watch?v=DUoZt2cnuGE

Kiedys p. Jurek wyslal swoje zdjecie na sciepe - i pasuje
do tego mojego linku!  Niech spoczywa w pokoju

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-15 13:37:24
Autor: Antenka
Pomyłka :-/

Data: 2011-07-15 22:50:58
Autor: Maurice de Poszepszynski
Panslavista ¶piewa :-((
Użytkownik - brat_olin napisał:
[...]

To jaki¶ Arab, albo co¶ koło tego.

--
Wendy! I'm home.

Data: 2011-07-15 14:20:37
Autor: brat_olin
Panslavista ¶piewa :-((
On 15 Juli, 22:50, Maurice de Poszepszynski <strejndzer...@dze.najt>
wrote:

> To nie jakas podrobka jest?  Panslawista jest raczej tu:
>http://www.youtube.com/watch?v=DUoZt2cnuGE

To jaki¶ Arab, albo co¶ koło tego.

Niech p. boukun sie wypowie, on podobno mial okazje osobiscie spotkac
p. Jurka.

Ja widzialem jego zdjecie z mieczem samurajskim, ktore sam kiedys
podeslal na sciepe.  Fenotyp b. podobny do tego tanczacego.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-15 23:45:58
Autor: Jerzy Tabortowski
Panslavista śpiewa :-((
Ja widzialem jego zdjecie z mieczem samurajskim, ktore sam kiedys
podeslal na sciepe.  Fenotyp b. podobny do tego tanczacego.

Znam to samo zdjęcie, gość śpiewający zupełnie niepodobny do Jerzego.
Ten film to fejk zupełny.

Data: 2011-07-16 00:01:56
Autor: boukun
Panslavista ¶piewa :-((

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:39c2aaff-7c03-4d19-9689-a9d3c1b897dfd14g2000yqb.googlegroups.com...
wrote:

> [...]

Ja widzialem jego zdjecie z mieczem samurajskim, ktore sam kiedys
podeslal na sciepe.  Fenotyp b. podobny do tego tanczacego.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Tu jest Panslavista http://boukun.wrzuta.pl/obraz/8QQhlDyfidF/panslavista

Tamten Arab to całkiem inny go¶ć...

boukun

Data: 2011-07-15 15:17:06
Autor: brat_olin
Panslavista ¶piewa :-((
boukun wrote
"brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisa
Maurice de Poszepszynski wrote
brat_olin napisa :

> [...]

spotkac p. Jurka. Ja widzialem jego zdjecie z mieczem samurajskim,
ktore sam kiedys podeslal na sciepe.  Fenotyp b. podobny do tego

Tamten Arab to ca kiem inny go ...

Przyjmuje do wiadomosci.  Ale w kazdym razie p. Jurek fenotypowo byl
bardziej podobny do tego tanczacego, niz do tego chazara z linku p.
Antenki.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-16 13:00:25
Autor: Ikselka
Panslavista ¶piewa :-((
Dnia Sat, 16 Jul 2011 00:01:56 +0200, boukun napisał(a):

Tu jest Panslavista http://boukun.wrzuta.pl/obraz/8QQhlDyfidF/panslavista

Tak, to On. Zachowałam sobie to zdjęcie. Dzięki.
--
XL

Data: 2011-07-16 13:02:12
Autor: Leprechaun
Panslavista ¶piewa :-((

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:umrs2oxb2j66$.1uw5s7ah53w10.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 16 Jul 2011 00:01:56 +0200, boukun napisał(a):

Tu jest Panslavista http://boukun.wrzuta.pl/obraz/8QQhlDyfidF/panslavista

Tak, to On. Zachowałam sobie to zdjęcie. Dzięki.
-- XL

Nie raz pluli¶cie na to zdjęcie ¶cierwa!

BomBel

Data: 2011-07-16 14:10:33
Autor: Ikselka
Panslavista ¶piewa :-((
Dnia Sat, 16 Jul 2011 13:02:12 +0200, Leprechaun napisał(a):

[...]

Spadaj, człeku, g;;no wiesz, a gardłujesz.

--
XL

Data: 2011-07-16 19:07:27
Autor: Leprechaun
Panslavista ¶piewa :-((

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1n1mn76r9pb9g.qmrsz2e9vg4b$.dlg40tude.net...
[...]

Czytam to forum wystarczaj±co długo by wiedzieć jak opluwali¶cie pana Jurka. Może nie ty ale te wszelkie scierwa udaj±ce dzis zatroskanych.

BomBel

Data: 2011-07-15 14:50:09
Autor: Antenka
Panslavista ¶piewa :-((
On 15 Lip, 22:50, Maurice de Poszepszynski <strejndzer...@dze.najt>
wrote:

> To nie jakas podrobka jest?  Panslawista jest raczej tu:
>http://www.youtube.com/watch?v=DUoZt2cnuGE

To jaki¶ Arab, albo co¶ koło tego.

--
Wendy! I'm home.

Ten tańcz±cy ( koszula w kratkę, kamizelka) w otoczeniu czarnych
dzieciaków jako żywo przypomina Kurda albo Turka :-). My¶lałam, że Pan
Slavista był Polakiem  :-?

Antenka

Data: 2011-07-15 15:20:36
Autor: brat_olin
Panslavista ¶piewa :-((
On 15 Juli, 23:50, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Ten tańcz±cy ( koszula w kratkę, kamizelka) w otoczeniu czarnych
dzieciaków jako żywo przypomina Kurda albo Turka :-). My¶lałam, że Pan
Slavista był Polakiem  :-?

Pan Jurek byl (trudno mi pisac w czasie przeszlym..) b. plodny - i to
do konca swych lat.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-16 00:07:05
Autor: Jerzy Tabortowski
Panslavista śpiewa :-((
Ten tańczący ( koszula w kratkę, kamizelka) w otoczeniu czarnych
Myślałam, że Pan
Slavista byĹ‚ Polakiem  :-?

Nie myśl

Data: 2011-07-16 09:11:09
Autor: Leprechaun
Panslavista ¶piewa :-((

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7f2b69e6-e306-457b-a169-c88411657b3ed14g2000yqb.googlegroups.com...
wrote:

> [...]

Ten tańcz±cy ( koszula w kratkę, kamizelka) w otoczeniu czarnych
dzieciaków jako żywo przypomina Kurda albo Turka :-). My¶lałam, że Pan

Te trans, przestań pluć na człowieka, który nie może odpowiedzieć na te twoje chore pomysły!

BomBel

Panslavista ¶piewa :-((