Panslavista ¶piewa :-((

Data: 2011-07-16 00:33:54
Autor: Ikselka
Panslavista ¶piewa :-((
Dnia Fri, 15 Jul 2011 12:50:46 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

W żadnym spod podanych linków przedstawiona postać NIE JEST Panslavist±.
Żaden z tych panów nawet nie przypomina Panslavisty, pierwszy jest ledwie
"w typie".

Data: 2011-07-16 07:09:04
Autor: Neko
Panslavista ¶piewa :-((
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:xq42xzrnou67$.1jdrw68o52lcs.dlg40tude.net...
[...]

A te zdjecie z MIECZEM samurajskim? To nie Panslavista? Pytam
powaznie.

Data: 2011-07-16 00:23:23
Autor: Córka Panslavisty
Panslavista ¶piewa :-((
On Jul 16, 7:09 am, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "Ikselka" <iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:xq42xzrnou67$.1jdrw68o52lcs.dlg40tude.net...

> [...]

> "w typie".

A te zdjecie z MIECZEM samurajskim? To niePanslavista? Pytam

To jest mój tata, ale proszę o usunięcie tego zdjęcia z internetu.

Córka Panslavisty

Data: 2011-07-16 13:22:48
Autor: Ikselka
Panslavista ¶piewa :-((
Dnia Sat, 16 Jul 2011 00:23:23 -0700 (PDT), Córka Panslavisty napisał(a):

To jest mój tata,(...)

Córka Panslavisty

Je¶li naprawdę jest Pani Jego córk±, proszę przyj±ć najszczersze
kondolencje - na Pani ręce dla całej Rodziny ode mnie i od mojej rodziny.
Pani Ojciec był bardzo szczególnym człowiekiem i żeby to widzieć, trzeba
dużo serca i cierpliwo¶ci. Je¶li kto¶ Go tu czy gdziekolwiek nie szanował,
to znaczy, że po prostu nie był w stanie poj±ć jego odmienno¶ci i
nietuzinkowo¶ci i dlatego należy takim ludziom wybaczyć... Zatem skupmy się
na rozumiej±cych=>szanuj±cych, których, jak Pani widzi, jest tutaj i
wszędzie mnóstwo. To oni daj± ¶wiadectwo, jaki był i jaki miał wpływ na
nich - pokazuj± to tutaj i pięknie to robi±, nawet nawet je¶li byli
przeciwnikami.
Pozdrawiam.

--
XL

Data: 2011-07-17 02:17:06
Autor: boukun
Panslavista ¶piewa :-((

Użytkownik "Córka Panslavisty" <corkapanslavisty@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:7fe284a2-ec74-4e01-902c-c6ce974b5346z12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

powaznie.

To jest mój tata, ale proszę o usunięcie tego zdjęcia z internetu.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Już usun±łem...

boukun

Data: 2011-07-16 22:43:50
Autor: Córka Panslavisty
Panslavista ¶piewa :-((
On Jul 17, 2:17 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Córka Panslavisty" <corkapanslavi...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:7fe284a2-ec74-4e01-902c-c6ce974b5346z12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

> powaznie.

To jest mój tata, ale proszę o usunięcie tego zdjęcia z internetu..

==================================
Dziękuję

Z poważaniem
Córka Panslavisty

Data: 2011-07-16 13:01:36
Autor: Ikselka
Panslavista ¶piewa :-((
Dnia Sat, 16 Jul 2011 07:09:04 +0200, Neko napisał(a):

[...]

Tak, to jest Jerzy.
--
XL

Panslavista ¶piewa :-((