Panslawizm

Data: 2016-06-19 11:25:54
Autor: pinokio
Panslawizm
Nie szukajmy przyjaciół daleko a wrogów blisko, bo to się zemści. Powinniśmy trzymać się razem z narodami słowiańskimi, jak Węgry i Rosja. Natomiast Ukraina nigdy nie była do nas dobrze ustosunkowana.
Polska powinna zmienić swoją politykę zagraniczną o 180 stopni.

Data: 2016-06-19 11:41:35
Autor: u2
Panslawizm
W dniu 2016-06-19 o 11:25, pinokio pisze:
[...]

taaa akurat Węgry i Rosja rozbierały kilka razy Polskę, a Ukrainę to Polska rozbierała:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-06-19 11:49:23
Autor: pinokio
Panslawizm
W dniu 19.06.2016 o 11:41, u2 pisze:
taaa akurat Węgry i Rosja rozbierały kilka razy Polskę, a Ukrainę to
Polska rozbierała:)

jak ja rozbierałem laskę, to nie miała mi tego za złe;-)

Data: 2016-06-19 14:31:38
Autor: u2
Panslawizm
W dniu 2016-06-19 o 11:49, pinokio pisze:
W dniu 19.06.2016 o 11:41, u2 pisze:
taaa akurat Węgry i Rosja rozbierały kilka razy Polskę, a Ukrainę to
Polska rozbierała:)

jak ja rozbierałem laskę, to nie miała mi tego za złe;-)

czyli w burdelu robisz jak pajdak:)

Data: 2016-06-19 14:36:28
Autor: pinokio
Panslawizm
W dniu 19.06.2016 o 14:31, u2 pisze:
czyli w burdelu robisz jak pajdak:)

bez sensu. Przypominam że obecnie to nie Rosja a Ukraina chce rozebrać Polskę.

Data: 2016-06-19 14:56:18
Autor: u2
Panslawizm
W dniu 2016-06-19 o 14:36, pinokio pisze:
W dniu 19.06.2016 o 14:31, u2 pisze:
czyli w burdelu robisz jak pajdak:)

bez sensu. Przypominam że obecnie to nie Rosja a Ukraina chce rozebrać
Polskę.

i poglądy masz jak pajdak, ty na pewno robisz w burdelu:)

Data: 2016-06-19 17:58:22
Autor: Pajdak
Panslawizm
WYPIERDLAJ TY ZDYCHAJACA KANALIO!

--
Lepudruk

Data: 2016-06-19 17:55:54
Autor: Pajdak
Panslawizm - u2 wiejska kanlia
Spierdalaj ty wiejska kanalio!

--
Lepudruk

Data: 2016-06-19 12:52:52
Autor: t-1
Panslawizm

Użytkownik "pinokio" <pinokio@nie.adres.pl> napisał w wiadomości news:nk5oeo$854$1node1.news.atman.pl...
[...]

Akurat Węgry nie są Słowianami.

Data: 2016-06-19 13:22:50
Autor: pinokio
Panslawizm
W dniu 19.06.2016 o 12:52, t-1 pisze:
Akurat Węgry nie są Słowianami.

To zależy czy bierzemy kryterium genetyczne, wtedy Węgrzy i Polacy się prawie nie różnią, czy mówienie językiem słowiańskim,

Data: 2016-06-19 12:40:07
Autor: Marek
Panslawizm
W dniu niedziela, 19 czerwca 2016 13:22:40 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
W dniu 19.06.2016 o 12:52, t-1 pisze:
> Akurat Węgry nie są Słowianami.

To zależy czy bierzemy kryterium genetyczne, wtedy Węgrzy i Polacy się prawie nie różnią, czy mówienie językiem słowiańskim,

Pokaż te wyniki badań, z których wynika, że Laszlo to mój brat.

Data: 2016-06-19 12:45:26
Autor: Marek
Panslawizm
> [...]

To zależy czy bierzemy kryterium genetyczne, wtedy Węgrzy i Polacy się prawie nie różnią, czy mówienie językiem słowiańskim,

Moim szefem ( w Niemczech) jest Węgier z pochodzenia i ma Laszlo na imię, ale mnie się wydaje, że większość genów to on ma wspólne z pijawką...

Data: 2016-06-19 22:13:54
Autor: u2
Panslawizm
W dniu 2016-06-19 o 21:45, Marek pisze:
Moim szefem ( w Niemczech) jest Węgier z pochodzenia i ma Laszlo na imię, ale mnie się wydaje, że większość genów to on ma wspólne z pijawką...

ale nauczył się polskiego słowa schibko, i nie krzyczy sznela:)

Data: 2016-06-19 13:45:54
Autor: Marek
Panslawizm
Am Sonntag, 19. Juni 2016 22:13:53 UTC+2 schrieb u2:
> [...]

ale nauczył się polskiego słowa schibko, i nie krzyczy sznela:)

Tego nie mówi, ale dziwnie często opowiada o tym, ze płace w Niemczech są wyższe, niż w Polsce i na Węgrzech, ponieważ wydajność pracy jest dużo większa.
Ostatnio był 2,5 tyg na Bali, a potem ja 9 dni w PL.

Data: 2016-06-19 22:48:44
Autor: u2
Panslawizm
W dniu 2016-06-19 o 22:45, Marek pisze:
[...]

"wydajność" w Niemczech jest liczona wg ojro, a w Bolanda wg złota

przelicznik złota względem ojro jest wybitnie niekorzystny i stąd ta rzekoma większa "wydajność:)

Data: 2016-06-19 14:26:09
Autor: Marek
Panslawizm
W dniu niedziela, 19 czerwca 2016 22:48:41 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

przelicznik złota względem ojro jest wybitnie niekorzystny i stąd ta rzekoma większa "wydajność:)

No , chyba nie...wydaje mi się, ze ta wydajność jest liczona jakos obiektywnie.
Jeżeli weźmiesz pod uwagę ilość robotow pracujących w Niemczech, to na pewno bija na glowe ilość roboli w Polsce. Stad ta wydajność na glowe robotnika.

Data: 2016-06-20 06:47:00
Autor: u2
Panslawizm
W dniu 2016-06-19 o 23:26, Marek pisze:
No , chyba nie...wydaje mi się, ze ta wydajność jest liczona jakos obiektywnie.

no właśnie nie:)

Data: 2016-07-23 02:00:42
Autor: Budzik
Panslawizm
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Az sie boje zapytac, ale moze jakies potwierdzenie tej REWELACJI?

Data: 2016-07-23 06:28:15
Autor: u2
Panslawizm
W dniu 2016-07-23 o 04:00, Budzik pisze:
Az sie boje zapytac, ale moze jakies potwierdzenie tej REWELACJI?

bucek się boi, zamiast użyć rozumu, którego najwyraźniej mu nie staje, dlatego jest bucusiem:)

Data: 2016-06-20 03:26:17
Autor: stevep
Panslawizm
W dniu .06.2016 o 13:22 pinokio <pinokio@nie.adres.pl> pisze:

W dniu 19.06.2016 o 12:52, t-1 pisze:
Akurat Węgry nie są Słowianami.

To zależy czy bierzemy kryterium genetyczne, wtedy Węgrzy i Polacy się  prawie nie różnią, czy mówienie językiem słowiańskim,

A może byś tak zajrzał do encyklopedii?

--
stevep

Data: 2016-06-20 03:24:54
Autor: stevep
Panslawizm
W dniu .06.2016 o 11:25 pinokio <pinokio@nie.adres.pl> pisze:

[...]

O Santa Madonna poratuj- Węgry narodem słowiańskim, gdzie leżą granice  ignorancji?

--
stevep

Panslawizm