Państwa Unii Europejskiej aktywują art. 222 Traktatu o UE? Będzie Stan Wojenny? ;)

Data: 2016-03-31 04:21:56
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Państwa Unii Europejskiej aktywują art. 222 Traktatu o UE? Będzie Stan Wojenny? ;)

"Skutkiem zamachów w Brukseli mogą być głębokie zmiany w europejskim systemie bezpieczeństwa. Zdaniem europosłanki Hilde Vautmans, państwa Unii Europejskiej powinny aktywować art. 222 Traktatu o UE, a następnie wdrożyć nowe rozwiązania, których kulminacją miałoby być utworzenie "unii bezpieczeństwa". - Spełniły się nasze obawy przed atakiem w "sercu Europy". Ja sama zamarłam ze strachu na wieść o zamachach - przyznała belgijska polityk."

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/panstwa-unii-europejskiej-aktywuja-art-222-traktatu-o-ue-vautmans-zamarlam-ze-strachu/61q2th

Państwa Unii Europejskiej aktywują art. 222 Traktatu o UE? Będzie Stan Wojenny? ;)