Państwa muszą poddać się władzy Chrystusa

Data: 2010-01-21 20:06:19
Autor: abc
Państwa muszą poddać się władzy Chrystusa
I nie ma tu żadnej różnicy między jednostkami, rodzinami czy państwami,
ponieważ ludzie złączeni w społeczeństwie niemniej podlegają władzy
Chrystusa, jak jednostki.

Zaiste On jest źródłem zbawienia dla pojedynczych ludzi, jak i dla ogółu: "I
nie masz w żadnym innym zbawienia. Albowiem nie jest pod niebem inne imię
dane ludziom, w którym mielibyśmy być zbawieni" (Dz 4,12),

Niechże więc rządcy państw nie wzbraniają się sami i wraz ze swoim narodem
oddać królestwu Chrystusowemu publicznych oznak czci i posłuszeństwa, jeżeli
pragną zachować nienaruszoną swą powagę i przyczynić się do pomnożenia
pomyślności swej ojczyzny.

Więcej http://www.nonpossumus.pl/encykliki/Pius_XI/quas_primas/qp.php

Data: 2010-01-22 06:57:10
Autor: sofu

--

Onego czasu niejaki ksiadz Josef Tiso poddał władzy Chrystusa Słowacje.
Niewdziecznicy powiesili go później za szyje.

sofu

Data: 2010-01-22 07:11:10
Autor: Prawusek
"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote in message

Zaista podobnie jak wierny szługa szatana Pius XII zasłuzył na świetość
piekielną.

Za to, że utrzymywał jak mógł poprawne stosunki z Niemcami? Dzięki temu
Watykan zdołał uratować wiele istnień ludzkich, w tym parchawców, na miejscu
bądź eksportując ich za granicę, nawet tak daleko jak do Ameryki
Południowej....

Data: 2010-01-22 03:04:17
Autor: J-23
On 22 Sty, 07:11, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote in message

> [...]

Watykan zdołał uratować wiele istnień ludzkich, w tym parchawców, na miejscu
bądź eksportując ich za granicę, nawet tak daleko jak do Ameryki

Glownie to, uratowal swoj ogromny majatek!

J-23 itede...

Data: 2010-01-22 07:14:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

miejscu
bądź eksportując ich za granicę, nawet tak daleko jak do Ameryki

   sami rzytkowie przyznawali mu po wojnie udzial w uratowaniu
   ok. 800 tys. ich wspolwyznawcow.

   ar

Data: 2010-01-22 07:11:36
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"sofu" <manhunter1@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
Niewdziecznicy powiesili go później za szyje.
Zaista podobnie jak wierny szługa szatana Pius XII zasłuzył na świetość

   kretyn bez pojecia o wyobrazeniu

   ar

Data: 2010-01-22 07:46:36
Autor: sofu
Państwa muszą poddać się władzy Chrystusa

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:91b1e$4b5941b3$54702a04$17104news.chello.at...

> [...]
> Niewdziecznicy powiesili go później za szyje.
> Zaista podobnie jak wierny szługa szatana Pius XII zasłuzył na świetość

 Sram ci w morde glupi chuju !
Sam bym tego skurwysyna Tiso powiesil za kulosy gdybym mial taka mozliwosc.
Zapomniales bydlaku, ze w raz z hitlerowcami napadl na Polske we wrzesciu
1939 roku.
Ma polska krew na rekach.

sofu

Państwa muszą poddać się władzy Chrystusa