Państwo - Antykomor.pl: 2:0

Data: 2011-07-12 08:38:40
Autor: Przemysław W
Państwo - Antykomor.pl: 2:0
Prokuratura Rejonowa w Sieradzu odmówiła wszczęcia ¶ledztwa w sprawie nadużycia władzy przez ABW i prokuraturę w Tomaszowie Mazowieckim. Doniesienie złożył autor strony Antykomor.pl.
  Autor strony Antykomor.pl domagał się ¶cigania ABW za nadużycie władzy, bo nie ma ona w kompetencjach ¶cigania znieważenia głowy państwa. Czy miał rację?

O decyzji poinformował wczoraj szef Prokuratury Rejonowej w Sieradzu Arkadiusz Majewski. Zdaniem prokuratury nie doszło do przekroczenia uprawnień i działania na szkodę Roberta Frycza lub interesu publicznego.

Na pocz±tku czerwca s±d w Tomaszowie Maz. uznał za zgodne z prawem postanowienie prokuratury o zleceniu ABW przeszukania u twórcy strony internetowej krytycznej wobec prezydenta Bronisława Komorowskiego. Na Antykomor.pl autor gromadził rysunki, animacje i teksty wy¶miewaj±ce prezydenta. Była tam też gra tzw. strzelanka, w której prezydent był celem.

Funkcjonariusze ABW przyszli do Frycza o godz. 6 rano. Autor - po przeszukaniu - zamkn±ł stronę, ale reaktywował j± na serwerze w USA.

Wej¶cie do mieszkania Frycza tak wcze¶nie rano skrytykował prokurator generalny Andrzej Seremet. Jego zdaniem można go było wezwać do prokuratury i zaż±dać wydania komputera. Według Fundacji Helsińskiej ABW w ogóle nie powinna się zajmować t± spraw±, bo nie dotyczyła bezpieczeństwa państwa.

Premier Donald Tusk podkre¶lał, że aby w przyszło¶ci służby nie miały pretekstów do ''nadgorliwo¶ci'', należy ''zmienić przynajmniej te przepisy, które chroni± bardziej polityków od innych ludzi''. Prezydent Komorowski mówił za¶, że potrafi z dystansem podchodzić do satyrycznych materiałów, również na swój temat. Jednak - mówił - warto odróżnić żart od przejawów nienawi¶ci b±dĽ zwykłego chamstwa. Spraw± zaj±ł się też rzecznik praw obywatelskich.

S±d w Tomaszowie uznał, że przeszukanie nie było konieczne, ale też, że prokurator mógł tę czynno¶ć zlecić ABW, bo ma ona narzędzia do analizy ''no¶ników informatycznych''.

Wczoraj prokuratura odmówiła z kolei wszczęcia ¶ledztwa z zawiadomienia prowadz±cego stronę. Domagał się ¶cigania ABW za nadużycie władzy, bo nie ma ona w kompetencjach ¶cigania znieważenia głowy państwa. Prokuratura Rejonowa w Sieradzu uznała, że przepisy o ABW daj± możliwo¶ć zlecania czynno¶ci Agencji wynikaj±cych z kodeksu postępowania karnego, także spoza katalogu przestępstw wła¶ciwych dla agencji.

- Decyzja o przeszukaniu była zasadna i usankcjonowana prawnie, więc nie można mówić o naruszeniu interesu pokrzywdzonego lub interesu publicznego - mówi prokurator Majewski.

Frycz decyzję może zaskarżyć do s±du w Tomaszowie Maz.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9930014,Panstwo___Antykomor_pl__2_0.html#ixzz1Rs1xzBLj

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-12 09:04:41
Autor: White Power
Państwo - Antykomor.pl: 2:0
i co stan±ł ci?

Data: 2011-07-12 12:13:35
Autor: WW
Państwo - Antykomor.pl: 2:0
W dniu 2011-07-12 08:38, Przemysław W pisze:
[...]

W wolnej i demokratycznej Polsce za obrażanie prezydenta można dostać 3 lata więzienia.
W straszliwie dyktatorskiej Białorusi, za obrażanie prezydenta można dostać 4 lata więzienia.

Teraz widać, czym demokracja rożni się od dyktatury - o 3/4.  :-P

CBDU.  :-P

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-07-12 17:08:49
Autor: [he®sk]
Państwo - Antykomor.pl: 2:0
On Tue, 12 Jul 2011 12:13:35 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Teraz widać, czym demokracja rożni się od dyktatury - o 3/4.  :-P

 lukaszenka swoich kontrkandydatow w wyborach prezydeckich pozamykal
 w pierdlu. na tym tle bronislaw komorowski jawi sie jako litosciwy.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-12 19:41:10
Autor: jadrys
Państwo - Antykomor.pl: 2:0
W dniu 2011-07-12 17:08, "[he®sk]" pisze:

  lukaszenka swoich kontrkandydatow w wyborach prezydeckich pozamykal
  w pierdlu. na tym tle bronislaw komorowski jawi sie jako litosciwy.

A Lepper?

Data: 2011-07-13 02:36:28
Autor: cirrus
Państwo - Antykomor.pl: 2:0
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivi1d4$g4s$2news.onet.pl...
W dniu 2011-07-12 17:08, "[he®sk]" pisze:
  lukaszenka swoich kontrkandydatow w wyborach prezydeckich pozamykal
  w pierdlu. na tym tle bronislaw komorowski jawi sie jako litosciwy.
A Lepper?

To imbecyl i kryminalista.

--
stevep

Data: 2011-07-13 06:21:54
Autor: White Power
Państwo - Antykomor.pl: 2:0
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
To imbecyl i kryminalista.

Imbecyl może i tak a kryminalistę z niego zrobili platfusy jak mu podsunęli Anetkę. Nic jej nie płacili tylko poinstruowali jak ma kasę wyłudzać (niedawno dostała wyrok). Jak by jej na dzieńdobry zapłacili to by mogło się wydać a tak to co, podymali j± a sama się dała robotę zrobiła to trzeba było sobie zapłatę wyłudzić ale tu pech bo wpadła.

Data: 2011-07-13 13:47:56
Autor: cirrus
Państwo - Antykomor.pl: 2:0
Użytkownik "White Power " <linke-hofmann@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivjdi2$m26$1inews.gazeta.pl...
[...]

Akurat, wszyscy winni dookola tylko nie ten kretyn.

--
stevep

Data: 2011-07-13 19:57:34
Autor: jadrys
Państwo - Antykomor.pl: 2:0
W dniu 2011-07-13 02:36, cirrus pisze:
[...]

Uczciwy człowiek wykolegowany przez okrągłostołowe towarzystwo z Adamem M. I Jarosławem K. na czele.

Data: 2011-07-14 02:57:39
Autor: cirrus
Państwo - Antykomor.pl: 2:0
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivkmg6$b6u$3news.onet.pl...
[...]

Uczciwy, ale inaczej, gustujesz we wszelkich rzezimieszkach.

--
stevep

Data: 2011-07-14 08:28:13
Autor: jadrys
Państwo - Antykomor.pl: 2:0
W dniu 2011-07-14 02:57, cirrus pisze:
[...]

A ty w świniach okradających cię w biały dzień. I prawiących gładkie słówka, na które tylko ktoś bezrozumny daje się wziąć. Lepper rzezimieszek... - TAK, ale tylko dla tych (słowo niecenzuralne) od okrągłego stołu.

Data: 2011-07-14 11:23:04
Autor: cirrus
Państwo - Antykomor.pl: 2:0
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivm29t$fun$3news.onet.pl...
[...]

Eee, ja durna sieroto to w nienaĹĽartych kapitalistycznych ryjach.

--
stevep

Państwo - Antykomor.pl: 2:0