"Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacj±"

Data: 2013-02-03 00:58:11
Autor: Grzegorz Z.
"Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacj±"
http://www.youtube.com/watch?v=TzCIckbZKUs

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 23:14:55
Autor: glob
On 3 Lut, 00:58, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=TzCIckbZKUs

--
"We are controlling the transmission"

No nie bardzo, bo zachód czyli cywilizowane kraje, po tych
kompromitacjach Polski przez dzicz z wioch i prowincji, z mordami
pełnymi nienawi¶ci katolickiej do ludzi, zaczyna pojmować Polskę jako
wschodni± dzicz, która niedorosła do cywilizacji i tolerancji.
 Ludzie wykształceni oczy przecieraj± ze zdziwnia , jak bydło
katolickie mordy wykrzywia do wszytkich w imię prymitywnych bzdur z
epok kamienia, powtarzaj± debile cał± szkodliw± i kompromituj±c±
historię katolickiego zła, które niszczyło kiedy¶ europę.

 Niestety ale kiedy prosiaki ze wsi bij± się aby Polska była
niedorozwinięta i kazni± w imię chorych religijnych oszołomstw, to
stawia ten kraj na linii tubylców z afryki, czy też Iraku gdzie
dostaje się nad prymitywizmem władza religijnego zła.
Rozwi±zanie proste jest, albo Polacy normalni uciekn± na zachód i
tubylcy będ± tu zdychać wal±c w bębny , albo złapie się wreszcie
kurestwo buraczano-katolickie i wyprostuje im ryja pałami z  tej
nienawi¶ci.

Data: 2013-02-03 15:11:41
Autor: bolek
"Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacj±"

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:9987ab2d-9b85-40c2-9b22-cc9180b90dd2r14g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

A może to słuszna droga. Obcoplemieńcy spierdol± ze strachu ?
I wtedy nast±pi dobrobyt. Mienie po dezerterach znacjonalizować,
a maruderów wykopać. Kto¶ już to zacz±ł robić i stworzył najbogatsze
państwo w Europie.

bolek

Data: 2013-02-03 19:57:57
Autor: glob
On 3 Lut, 15:11, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:9987ab2d-9b85-40c2-9b22-cc9180b90dd2r14g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

I wtedy nast±pi dobrobyt. Mienie po dezerterach znacjonalizować,
a maruderów wykopać. Kto¶ już to zacz±ł robić i stworzył najbogatsze

Nie ma sprawy kler i złodziejski plebs szybko tu mordy wprowadzi i
rozwal± złodziejstwem państwo. Rzeczywi¶cie polska może znikn±ć z
mapy ,wystarczy do tego kler i plebs ,który i tak niszczy kraj, a
zostawieni sobie sami zlikwiduj± Polskę.

Data: 2013-02-04 15:04:19
Autor: bolek
"Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacj±"

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:97b422ac-f6f6-44de-a21e-0a9ad9dd2838l9g2000yqp.googlegroups.com...

-- -- -- -- -- -- -- --

To nie jeste¶ Polakiem ?

Data: 2013-02-04 06:20:02
Autor: glob
On 4 Lut, 15:04, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:97b422ac-f6f6-44de-a21e-0a9ad9dd2838l9g2000yqp.googlegroups.com...
> [...]

mapy ,wystarczy do tego kler i plebs ,który i tak niszczy kraj, a
zostawieni sobie sami zlikwiduj± Polskę.

Kto¶ kto zaprzedał się Watykanowi nie jest polakiem, bo niszczy ten
kraj z ramienia innego państwa.
 Kiedy¶ bydło słuchało Moskwy, a że sprzedawanie pozostaje we krwi ,
to teraz bydło pobiegło do Watykanu.

Data: 2013-02-05 06:41:51
Autor: MrBean
On 4/02/2013 10:20 PM, glob wrote:

[...]

Nie twój interes Żydzie. Twój interes jest w Izraelu. Jako¶ nie lubi was cały ¶wiat.

Nic dziwnego. Za takie teksty!

Data: 2013-02-04 21:31:38
Autor: glob
On 4 Lut, 23:41, MrBean <mrb...@hotmail.com> wrote:

> Kto kto zaprzeda si Watykanowi nie jest polakiem, bo niszczy ten
> kraj z ramienia innego pa stwa.
>   Kiedy byd o s ucha o Moskwy, a e sprzedawanie pozostaje we krwi ,
> to teraz byd o pobieg o do Watykanu.

Nie tw j interes ydzie. Tw j interes jest w Izraelu. Jako nie lubi was
ca y wiat.

Nic dziwnego. Za takie teksty!

O szmata się oburzyła że się sprzedała.

Data: 2013-02-04 23:42:47
Autor: Grzegorz Z.
MrBean napisał:

[...]

Ja lubię Żydów. Nie wypowiadaj się więc za cały ¶wiat, a jedynie za siebie.
--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:50:42
Autor: u2
W dniu 2013-02-04 23:42, Grzegorz Z. pisze:
MrBean napisał:

[...]

Wiadomo, zes syjonista, ale wypowiadaj sie za siebie, a nie za wszystkich Zydow...-;)

Data: 2013-02-04 23:54:47
Autor: Grzegorz Z.

MrBean napisał:

[...]

Czy każdy który zdaje sobie sprawę że po wykończeniu Żydów przez kozojebców
Europa będzie następna w kolejno¶ci - koniecznie musi być syjonist±?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:56:45
Autor: u2
W dniu 2013-02-04 23:54, Grzegorz Z. pisze:
> [...]
Czy każdy który zdaje sobie sprawę że po wykończeniu Żydów przez kozojebców
Europa będzie następna w kolejno¶ci - koniecznie musi być syjonist±?

Strachy na lachy, spierdalaj do izraela jak sie boisz pedalski zgrzesiu...-;)

Data: 2013-02-05 00:00:11
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]

Strachy na lachy, spierdalaj do izraela jak sie boisz pedalski zgrzesiu...-;)

"Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem" dokładnie na tej samej zasadzie
hołubisz kozojebców - bo nie lubisz Żydów.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-05 00:02:42
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 00:00, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

Pierdolisz jak oblakany. Mam kilku krewnych zydow w mojej rodzinie. Lubie ich, niekoniecznie dlatego, ze sa w mojej rodzinie...-;)

Data: 2013-02-05 00:16:21
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

"Izrael to bliski wschod. To nie jest cywilizacja europejska."

"No wlasnie nie informacji, ale dezinformacji" (napisane w kontek¶cie
Żydów)

"Ten zalek blum to oczywiscie zaden zalek blum tylko wasner, przeszkolony przez idf. Oczywiscie ma za zadanie uprawianie propagandy proizraelskiej, z tym ze ta propaganda daje akurat odwrotne od zamierzonych efekty. Dlatego uprawnione jest nazwanie go wasner aka hitler :)"

"idf ciebie przeszkolilo w propagandzie, aby normalni ludzie jeszcze bardziej znienawidzili syjonistow - nazistow. Kiedy planujecie ostateczne rozwiazanie kwestii palestynskiej ?"

"Aaaron ? To takie hadrysiowe imie"

"Boisz sie Turcji, co nie ? A to wspanialy kraj. Kraj prawdziwych
mozliwosci." (a to już o islamistach)

"Teraz musza znowu emigrowac na wyspy, do czego zmusza ich wyspiarz zydek bez pesel."

"A prawdziwy Arab by tobie obcial rece za zbezczeszczenie Koranu."

"Nalecialosci, ktore tobie przejda jak wyemigrujesz do Israel."

"Wiesz te dzisiejsze juede sa strasznie smart"

"Moja stara zyje i ma sie dobrze wbrew zlosliwym zydowskim pogloskom."

"Widomo kto wymyslil lichwe. Podatki to dla dobre gojow"

Wystarczy do 21.01 czy mam wpastować wcze¶niejsze?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-05 00:20:48
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 00:16, Grzegorz Z. pisze:
Pierdolisz jak oblakany. Mam kilku krewnych zydow w mojej rodzinie.
>Lubie ich, niekoniecznie dlatego, ze sa w mojej rodzinie...-;)
"Izrael to bliski wschod. To nie jest cywilizacja europejska."

No bo nie jest. Jak tobie blizej do Arabow to spierdalaj tam.

Data: 2013-02-05 00:23:39
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]
"Izrael to bliski wschod. To nie jest cywilizacja europejska."

No bo nie jest. Jak tobie blizej do Arabow to spierdalaj tam.

Jak będziesz spierdalał do Turcji - "do kraju prawdziwych możliwo¶ci" -  to
się zabiorę po drodze z tob±.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-05 00:26:12
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 00:23, Grzegorz Z. pisze:
No bo nie jest. Jak tobie blizej do Arabow to spierdalaj tam.
Jak będziesz spierdalał do Turcji - "do kraju prawdziwych możliwo¶ci" -  to
się zabiorę po drodze z tob±.

Pierdolisz jak potluczony. Moi krewni robili doskonale interesy z Turkami. Ty zwykla qrwa jestes.

Data: 2013-02-05 00:27:46
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Maluchem żelazka przemycali? :)

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-05 00:30:10
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 00:27, Grzegorz Z. pisze:
Maluchem żelazka przemycali?

Ty rzeczywiscie debil jestes...-;)

Data: 2013-02-05 00:33:16
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-02-05 00:27, Grzegorz Z. pisze:
Maluchem żelazka przemycali?

Ty rzeczywiscie debil jestes...-;)

Aż taki młody nie jestem żeby nie pamiętać tych eskapad z żelazkami.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-05 07:52:09
Autor: mkarwan
"Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacj±"
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomo¶ci news:kepgfp$a0u$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak będziesz spierdalał"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl

Data: 2013-02-05 17:17:32
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 05 Feb 2013 00:30:10 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-02-05 00:27, Grzegorz Z. pisze:
Maluchem żelazka przemycali?

Ty rzeczywiscie debil jestes...-;)

Gdzie mu do ciebie. Ty jeste¶ król debili!

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Je¶li to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno¶ć za ¶mierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za ¶mierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się ż±dz± zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-02-05 07:52:33
Autor: mkarwan
"Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacj±"
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomo¶ci news:kepg5g$9nh$1dont-email.me...

Data: 2013-02-05 17:19:47
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 05 Feb 2013 00:26:12 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Gdzie mu tam do ciebie.

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-05 07:52:37
Autor: mkarwan
"Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacj±"
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomo¶ci news:kepftp$9bl$1dont-email.me...

Data: 2013-02-05 17:20:22
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 05 Feb 2013 00:20:48 +0100, u2 napisał(a):

> [...]
"Izrael to bliski wschod. To nie jest cywilizacja europejska."

No bo nie jest. Jak tobie blizej do Arabow to spierdalaj tam.

A ty do ZSRR. Tam twoje korzenie!

--

Wyst±pienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stan±ć jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzyczał dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-02-03 08:54:01
Autor: Przemysław M.
Dnia Sun, 3 Feb 2013 00:58:11 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=TzCIckbZKUs

Czyli mamy wybór. Niszcz±c chrzesciajaństwo skazujemy sie na wojuj±cy
islam. Ładne mi k...wa perspektywy.

Data: 2013-02-03 00:21:28
Autor: glob
On 3 Lut, 08:54, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
> [...]

nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten
wybrany, tym głupsi s± ci co go wybierali..."

Nie , sprzeciwiaj±c się zdziczałemu oszołomstwu katolickiemu i
Islamskiemu, jeste¶my za cywilizowanym ¶wiatem. Dwie chore,
szkodliwe , prymitywne religie, nie mog± cofn±ć nas do wynaturzonych
czasów mordów.
Tak już było , walczyli¶my z hitleryzmem i stalinizmem i wybór
nieogranicza się do jednego czy drugiego bo jest trzecia, cywilizowana
możliwo¶ć. A Islam z katolicyzmem powoli staj± w jednym szeregu
przeciwko cywilizacji.

Data: 2013-02-03 18:32:03
Autor: MrBean
On 3/02/2013 4:21 PM, glob wrote:

[...]

Islam i Judaizm jad± na jednym wózku, ale katolicyzm?

Islam morduje wszystkich, którzy się im nawin±, Chrze¶cijan i Żydów.

Żydzi morduj± Islam i chc± zaj±ć Polskę.

A Chrze¶cijanie kogo morduj± i przeciwko komu przeprowadzaj± akcje terrorystyczne?

Jaki¶ przykład?

Data: 2013-02-03 02:55:51
Autor: glob
On 3 Lut, 11:32, MrBean <mrb...@hotmail.com> wrote:
On 3/02/2013 4:21 PM, glob wrote:

> [...]

Żydzi morduj± Islam i chc± zaj±ć Polskę.

A Chrze¶cijanie kogo morduj± i przeciwko komu przeprowadzaj± akcje

Podczas krucjat 200 letnich chrze¶cijańscy rycerze przechodzili na
islam....bo islam jest bardziej humanitarny i szczę¶cie że
cywilizowana europa kopneła w dupę zwyrodniały ko¶ciół, a w polsce
chory umysłowo plebs tam łazi. I ten pleb niszczy kraj.

Data: 2013-02-03 21:21:13
Autor: MrBean
"Państwo Izrael to linia frontu pomię dzy islamem a cywilizacją"
On 3/02/2013 6:55 PM, glob wrote:

Podczas krucjat 200 letnich chrześcijańscy rycerze przechodzili na
islam....bo islam jest bardziej humanitarny i szczęście że
cywilizowana europa kopneła w dupę zwyrodniały kościół, a w polsce
chory umysłowo plebs tam łazi. I ten pleb niszczy kraj.

Chory umysłowo to ty jesteś.

Zapytałem w czasie teraźniejszym, a ty coś tutaj pieprzysz co działo się setki lat temu?

Hasbara ci płaci za te brednie?

http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/dziesiatki-tysiecy-platnych-trolli-internetowych-pozostaje-w-sluzbie-panstwowej

Najwyraźniej jestem normalny i prawidłowo oceniam cytację i rozgryzam cfaniaczkuv z pejsami.

Dziesiątki tysięcy płatnych trolli internetowych pozostaje w służbie państwowej

Fora internetowe to potężne źródło oddziaływania społecznego. Wiedzą to dobrze spece od propagandy, którzy opłacają sowicie grupy płatnych trolli internetowych, którzy walczą do upadłego o propagowanie rozmaitych teorii. Jeśli jest to wynikiem złośliwości to jeszcze nic takiego, ale często jest to wynikiem celowego działania.

Siły polityczne, uciekają się do stosowania tak zwanych "płatnych trolli" lub, bardziej poprawnie, płatnych specjalistów do prowadzenia dyskusji w Internecie. Wymyślono to już dawno a celują w tym zwłaszcza Żydzi, którzy stworzyli na to nawet specjalny termin, hasbara. Stosowane jest to w tych krajach, w których jest duża ilość użytkowników Internetu.

Izraelscy trolle internetowi to już legenda a hasbara jest dla wielu z nich dobrze płatnym zajęciem. Werbuje się tam studentów przez Narodowy Związek Studentów (NARS), który prowadzi program zwalczania antysemityzmu w Internecie. W sumie na kształtowaniu opinii w Internecie mogą oni zarobić do 2000 dolarów od osoby.

Dla młodych ludzi Internet jest przede wszystkim narzędziem pracy i edukacji. Wielu izraelskich studentów staje się ekspertami w Internecie, władze starają się to wykorzystać. Podobnie jak w innych użytkowników sieci, studenci napotykają antysemickie wpisy na witrynach komputerowych, które według nich propagują nienawiść Izraela i Żydów na całym Internecie.

Internet pozwala na niekontrolowany dostÄ™p do treĹ›ci i grup marginalizowanych, a wiÄ™c moĹĽe mieć wpĹ‚yw na szerokÄ… publiczność, ktĂłra jest przedmiotem takich informacji, zwĹ‚aszcza dla mĹ‚odych ludzi, ktĂłrzy sÄ… w trudnej sytuacji.  JednoczeĹ›nie wedĹ‚ug Ĺ»ydĂłw Internet jest gĹ‚Ăłwnym medium do rozpowszechniania antysemityzmu i nienawiĹ›ci do Izraela i ich samych. Izrael nie ukrywa, ĹĽe Internet jest dla niego miejscem walki z takimi witrynami, i ich celem wedĹ‚ug celĂłw programu NARS jest ich niszczenie.

WedĹ‚ug Ĺ»ydĂłw w obecnej rzeczywistoĹ›ci Internet jest podstawowym narzÄ™dziem do rozpowszechniania antysemityzmu, a wiÄ™kszość izraelskich studentĂłw wykorzystujÄ…cych te Ĺ›rodki komunikacji, powinna prowadzić walkÄ™ z wrogimi witrynami. Ten program stypendialny pozwoli studentom do mapowania antysemickich witryn i radzenie sobie z ich nadawaniem.  W trakcie realizacji projektu, uczniowie mogÄ… pracować w sieciach spoĹ‚ecznoĹ›ciowych w celu prowadzenia dezinformacji w Internecie.

Plan prac w ramach projektu rozpoczyna siÄ™ po przejĹ›ciu odpowiedniego szkolenia. Uczniowie mogÄ… pracować w zaciszu domu i tygodniowo muszÄ… spÄ™dzić na hasbarze okoĹ‚o 5 godzin w roku kalendarzowym (nie akademickim).  Jako zapĹ‚ata za pracÄ™ studentĂłw otrzyma 7 500 szekli ($ 2,000) za 240 godzin pracy w projekcie. Stypendium zostanie wypĹ‚acone w trzech ratach.

Trudno się dziwić Izraelowi, że stara się oddziaływać na postrzeganie Żydów i postaw antyżydowskich. Tak samo robią Rosjanie, którzy zatrudniają trolli internetowych propagujących rosyjski punkt widzenia. Tak jak w przypadku swoich kolegów z Izraela piszą komentarze w różnych językach, ale oni skupiają się zwłaszcza na propagowaniu odpowiednich treści w rejonie uważanym za swoją strefę oddziaływania.

Wiemy nieoficjalnie, że prorządowa i „smoleńska” hasbara trwa na dobre w polskim Internecie. Według wielu przecieków pisanie odpowiednich komentarzy jest wynagradzane nawet do 2 zł za wpis. Niektórzy nieźle z tego żyją, ale dla moderatorów i administratorów forów internetowych to koszmar, ponieważ w morzu wpisów łatwo przeoczyć niezamierzone oddziaływania a gdy na dodatek jest to akcja skoordynowana prowadzona jednocześnie przez kilkanaście osób to możliwości skutecznej moderacji są bliskie zeru.

Źródła:

http://en.wikipedia.org/wiki/Public_diplomacy_(Israel)

http://newsland.com/news/detail/id/1111030/

http://en.wikipedia.org/wiki/Hasbara_Fellowships

No... sprzedajne pachołki... pisać i dorobić do renty.

I tak was nikt nie czyta, bo takie bzdety jakie wypiszecie są w Wyborczej i TVN. Ale cóż... zaróbta sobie parężłotówek i poopluwajta co się da...

W ten sposĂłb wzmacniacie naszÄ… pozycjÄ™ i... robicie sobie antyreklamÄ™.

Wasze pisanie potwierdza całkowicie to, co ja czy inni piszą o was.

*hasbara* - trzeba zapamiętać ten termin.

Widać, że na te $2.0 to najbardziej pazerny jest kogutek!

Data: 2013-02-03 23:33:05
Autor: andal

On 3/02/2013 4:21 PM, glob wrote:

> Nie , sprzeciwiając się zdziczałemu oszołomstwu katolickiemu i
> Islamskiemu, jesteśmy za cywilizowanym światem. Dwie chore, szkodliwe
> , prymitywne religie, nie mogą cofnąć nas do wynaturzonych czasów
> mordĂłw.
> Tak już było , walczyliśmy z hitleryzmem i stalinizmem i wybór
> nieogranicza siÄ™ do jednego czy drugiego bo jest trzecia,
> cywilizowana możliwość. A Islam z katolicyzmem powoli stają w jednym
> szeregu przeciwko cywilizacji.

Islam i Judaizm jadÄ… na jednym wĂłzku, ale katolicyzm?

Islam morduje wszystkich, którzy się im nawiną, Chrześcijan i Żydów.

Żydzi mordują Islam i chcą zająć Polskę.

A Chrześcijanie kogo mordują i przeciwko komu przeprowadzają akcje
terrorystyczne?

Jakiś przykład?

Podczas krucjat 200 letnich chrześcijańscy rycerze przechodzili na
islam....bo islam jest bardziej humanitarny i szczęście że cywilizowana
europa kopneła w dupę zwyrodniały kościół, a w polsce chory umysłowo
plebs tam Ĺ‚azi. I ten pleb niszczy kraj.

plebs, hujku okaleczony to wlasnie ty i tobie podobni

Data: 2013-02-03 20:00:06
Autor: glob
On 4 Lut, 00:33, andal <an...@andal.fake.com> wrote:

> [...]
> plebs tam łazi. I ten pleb niszczy kraj.

plebs, hujku okaleczony to wlasnie ty i tobie podobni

Uderz w stół....

Data: 2013-02-03 14:34:24
Autor: Artur Kosmal
"Państwo Izrael to linia frontu pom iędzy islamem a cywilizacją"

http://www.traditia.fora.pl/archiwum,30/armia-boga,3524.html

--
Bóg jest miłością. Pwt 7,16

Data: 2013-02-04 10:02:55
Autor: Adramelech
"Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacj±"
MrBean <mrbean@hotmail.com> Odpowiedz na news:u56dnWOAyOo2oZPMnZ2dnUVZ_iydnZ2dwestnet.com.au:

A Chrze¶cijanie kogo morduj± i przeciwko komu przeprowadzaj± akcje terrorystyczne?

Jaki¶ przykład?

Ty fasola(a pewnie uważasz się za chrze¶cijana)wymordowałby¶ pewnie z 90% populacji. Gdyby¶ tylko mógł. Na szczęscie nie możesz.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2013-02-04 10:40:23
Autor: Almighty
"Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacj±"
On 03/02/13 10:32, MrBean wrote:
Jaki¶ przykład?

Belfast, nawet niedawno

--
jealous and vindictive

Data: 2013-02-03 23:31:42
Autor: andal
On Sun, 03 Feb 2013 00:21:28 -0800, glob wrote:

Tak już było , walczyliśmy z hitleryzmem i stalinizmem i wybór
nieogranicza siÄ™ do jednego czy drugiego bo jest trzecia, cywilizowana
możliwość.

jedno i drugie, skurwysynku, bylo finansowane przez zydow

 A Islam z katolicyzmem powoli stajÄ… w jednym szeregu
przeciwko cywilizacji.

przeciw cywilizacji zydowskiej, czyli chamstwu, zlodziejstwu, morderstwu

nadchodzi koniec talmudzkich geszeftow

Data: 2013-02-03 19:59:27
Autor: glob
On 4 Lut, 00:31, andal <an...@andal.fake.com> wrote:
> [...]

> przeciwko cywilizacji.

przeciw cywilizacji zydowskiej, czyli chamstwu, zlodziejstwu, morderstwu

Ta wiem, pierdolec co wszędzie widzi żydów i musi zwalić konia urojeń
na grupy.

Data: 2013-02-03 10:26:27
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław M. napisał:

Dnia Sun, 3 Feb 2013 00:58:11 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=TzCIckbZKUs

Czyli mamy wybór. Niszcz±c chrzesciajaństwo skazujemy sie na wojuj±cy
islam. Ładne mi k...wa perspektywy.

Przejmujesz się? Przecież i wy i oni "wierz± w tego samego boga".

"Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać?" hehehe

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-03 10:33:07
Autor: zdumiony
"Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacj±"
Uzytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisal w wiadomosci news:kek96h$mc2$1dont-email.me...
http://www.youtube.com/watch?v=TzCIckbZKUs

Cywilizacja??

Data: 2013-02-03 10:37:20
Autor: A. Filip
Grzegorz Z.: "Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacją (tortur)"
"Grzegorz Z." <torri@higginson.org> pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=TzCIckbZKUs

A dlaczego ty nie piszesz o jakiej cywilizacji piszesz?

Czy taki holocaust mógłby się odbyć tak sprawnie dzięki krajowi nie cywilizowanemu?

Data: 2013-02-03 12:13:59
Autor: u2

Data: 2013-02-03 03:21:52
Autor: glob
On 3 Lut, 12:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-02-03 00:58, Grzegorz Z. pisze:

>http://www.youtube.com/watch?v=TzCIckbZKUs

Izrael to bliski wschod. To nie jest cywilizacja europejska.

Powiedz mi czym różnisz się od fanatyzmu islamskiego, bo jako¶ nie
widać różnicy..........

Fundamentalizm chrze¶cijański i islamski

 Fundamentali¶ci islamscy z Iranu, atak na osoby homoseksualne. Dla
nich homoseksualizm to jest aktem korupcji, która prowadzi do upadku
instytucji rodziny. A kto wina USA i Izrael za homoseksualizm. S±
oburzeni jak może zachód akceptować homoseksualizm nazywa te "brzydkie
zjawisko". Homoseksualizm jest taki sam zagrożone jak feminizm i
pornografia.

 Według pseudo naukowców z Iranu że homoseksualizm jest chorob±
psychiatryczn±. Mówi± jak zachód może tak± mał± grupkę wspierać i
promować, dawać prawa.

 Dla nich powinno leczyć osoby homoseksualne, a nie dawać prawa i
szacunek. Wielk± rola promowanie homoseksualizmu maj± żydzi.
(examiner.com)

 Fundamentali¶ci z każdej religii maj± takie brednie mówi± na temat
homoseksualizmu, jak maj± problem z głow±.

Data: 2013-02-03 21:21:17
Autor: MrBean
"Państwo Izrael to linia frontu pomię dzy islamem a cywilizacją"
On 3/02/2013 7:21 PM, glob wrote:

  FundamentaliĹ›ci islamscy z Iranu, atak na osoby homoseksualne. Dla
nich homoseksualizm to jest aktem korupcji, ktĂłra prowadzi do upadku
instytucji rodziny. A kto wina USA i Izrael za homoseksualizm. SÄ…
oburzeni jak może zachód akceptować homoseksualizm nazywa te "brzydkie
zjawisko". Homoseksualizm jest taki sam zagroĹĽone jak feminizm i
pornografia.

  WedĹ‚ug pseudo naukowcĂłw z Iranu ĹĽe homoseksualizm jest chorobÄ…
psychiatryczną. Mówią jak zachód może taką małą grupkę wspierać i
promować, dawać prawa.

  Dla nich powinno leczyć osoby homoseksualne, a nie dawać prawa i
szacunek. WielkÄ… rola promowanie homoseksualizmu majÄ… ĹĽydzi.
(examiner.com)

  FundamentaliĹ›ci z kaĹĽdej religii majÄ… takie brednie mĂłwiÄ… na temat
homoseksualizmu, jak mają problem z głową.

Czyli wyznawca hasbary!

Data: 2013-02-03 15:00:42
Autor: u2
"Państwo Izrael to linia frontu pomię dzy islamem a cywilizacją"
W dniu 2013-02-03 14:21, MrBean pisze:
Według Żydów w obecnej rzeczywistości Internet jest podstawowym
narzędziem do rozpowszechniania antysemityzmu, a większość izraelskich
studentów wykorzystujących te środki komunikacji, powinna prowadzić
walkÄ™ z wrogimi witrynami. Ten program stypendialny pozwoli studentom do
mapowania antysemickich witryn i radzenie sobie z ich nadawaniem.  W
trakcie realizacji projektu, uczniowie mogą pracować w sieciach
społecznościowych w celu prowadzenia dezinformacji w Internecie.

No wlasnie nie informacji, ale dezinformacji...-;)

Data: 2013-02-04 10:05:10
Autor: Adramelech
"Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacj±"
glob <robert.pawlowski4@gmail.com> Odpowiedz na news:a7d1ea0d-c555-425a-b913-
04a5e936ca76@9g2000yqy.googlegroups.com:

 Według pseudo naukowców z Iranu że homoseksualizm jest chorob±
psychiatryczn±. Mówi± jak zachód może tak± mał± grupkę wspierać i
promować, dawać prawa.

A najsmieszniejsze jest to że za homoseksualistę uważa się tylko stronę biern±. Strona czynna działa jak najbardziej z bogiem. Pozdrawiam
--
Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2013-02-04 02:32:37
Autor: glob
On 4 Lut, 11:05, Adramelech <adr...@tu.nie.ma> wrote:
glob <robert.pawlows...@gmail.com> Odpowiedz na news:a7d1ea0d-c555-425a-b913-
04a5e936c...@9g2000yqy.googlegroups.com:

> [...]

A najsmieszniejsze jest to że za homoseksualistę uważa się tylko stronę
biern±. Strona czynna działa jak najbardziej z bogiem.

Mnie najbardziej przeraża że fanatycy islamscy gadaj± te same brednie
co fanatycy ko¶cielni.  Szkoda że normalni ludzie nie mog± żyć
normalnie w tym kraju , przez chory plebs podpuszany przez nienawistny
ko¶ciół. Było to złem, historia skompromitowała, a to gówno z wioch
ujebało sobie by się trz±¶ć z nienawi¶ci jak za czasów inkwizyjcji. Ta
atmosfera nienawi¶ci już tak tu męczy, taki żal , że doczekali¶my
takiej Polski.

Data: 2013-02-03 14:28:49
Autor: Marek Woydak
On Sun, 03 Feb 2013 12:13:59 +0100, u2 wrote:

W dniu 2013-02-03 00:58, Grzegorz Z. pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=TzCIckbZKUs

Izrael to bliski wschod. To nie jest cywilizacja europejska.

Podyskutuj o tym z mkarwanem.

MW

Data: 2013-02-03 19:53:47
Autor: glob
On 3 Lut, 14:28, Marek Woydak <mark.woy...@gmx.de> wrote:

> Izrael to bliski wschod. To nie jest cywilizacja europejska.

Podyskutuj o tym z mkarwanem.

MW

Pro-life czyli fundamentalizm katolicki morduje w Usa lekarzy, zamachy
bombowe, porwania. Stany zjednoczone organizacje pro-life nazywaj±
terroryzmem wenętrzym USA. Dlatego polacy wiz do USA nie dostaj±.
 W krajach afrykańskich mordy w imie dogmatów katolickich s± na
porz±dku dziennym- Uganda.
Europa kopneła w dupę kler, dlatego tu nie maj± siły, ale morduj± w
Afryce  np: Tutsi i Hutu gdzie ludzie podpuszczeni przez kler własne
żony i dzieci maczetami mordowali w ko¶ciołach, tam po tych mordach
już ludzie nie chc± chrze¶ciajaństwa, a ko¶cioły to muzea mordu.. itd.
Tylko czub i najgorszy ¶mieć może  łazić do tego zła ludzko¶ci. A w
polsce ci±głe prze¶ladowania homków, kobiet, dzieci  ,przez kler i
jego pierdolców.

Data: 2013-02-03 14:30:11
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-02-03 00:58, Grzegorz Z. pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=TzCIckbZKUs

Izrael to bliski wschod. To nie jest cywilizacja europejska.

Nie napisałem "pomiędzy islamem a cywilizacj± europejsk±" a "pomiędzy
islamem a cywilizacj±".

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-03 12:29:37
Autor: mkarwan
"Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacj±"
Uzytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisal w wiadomosci news:kek96h$mc2$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywajacego sie za anonymizerem