"Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacją"

Data: 2013-02-02 23:14:55
Autor: glob
On 3 Lut, 00:58, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=TzCIckbZKUs

--
"We are controlling the transmission"

No nie bardzo, bo zachód czyli cywilizowane kraje, po tych
kompromitacjach Polski przez dzicz z wioch i prowincji, z mordami
pełnymi nienawiści katolickiej do ludzi, zaczyna pojmować Polskę jako
wschodnią dzicz, która niedorosła do cywilizacji i tolerancji.
 Ludzie wykształceni oczy przecierają ze zdziwnia , jak bydło
katolickie mordy wykrzywia do wszytkich w imię prymitywnych bzdur z
epok kamienia, powtarzają debile całą szkodliwą i kompromitującą
historię katolickiego zła, które niszczyło kiedyś europę.

 Niestety ale kiedy prosiaki ze wsi biją się aby Polska była
niedorozwinięta i kaznią w imię chorych religijnych oszołomstw, to
stawia ten kraj na linii tubylców z afryki, czy też Iraku gdzie
dostaje się nad prymitywizmem władza religijnego zła.
Rozwiązanie proste jest, albo Polacy normalni uciekną na zachód i
tubylcy będą tu zdychać waląc w bębny , albo złapie się wreszcie
kurestwo buraczano-katolickie i wyprostuje im ryja pałami z  tej
nienawiści.

Data: 2013-02-03 15:11:41
Autor: bolek

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:9987ab2d-9b85-40c2-9b22-cc9180b90dd2r14g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

A może to słuszna droga. Obcoplemieńcy spierdolą ze strachu ?
I wtedy nastąpi dobrobyt. Mienie po dezerterach znacjonalizować,
a maruderów wykopać. Ktoś już to zaczął robić i stworzył najbogatsze
państwo w Europie.

bolek

Data: 2013-02-03 19:57:57
Autor: glob
On 3 Lut, 15:11, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:9987ab2d-9b85-40c2-9b22-cc9180b90dd2r14g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

I wtedy nastąpi dobrobyt. Mienie po dezerterach znacjonalizować,
a maruderów wykopać. Ktoś już to zaczął robić i stworzył najbogatsze

Nie ma sprawy kler i złodziejski plebs szybko tu mordy wprowadzi i
rozwalą złodziejstwem państwo. Rzeczywiście polska może zniknąć z
mapy ,wystarczy do tego kler i plebs ,który i tak niszczy kraj, a
zostawieni sobie sami zlikwidują Polskę.

Data: 2013-02-04 15:04:19
Autor: bolek

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:97b422ac-f6f6-44de-a21e-0a9ad9dd2838l9g2000yqp.googlegroups.com...
> [...]

mapy ,wystarczy do tego kler i plebs ,który i tak niszczy kraj, a
zostawieni sobie sami zlikwidują Polskę.

-- -- -- -- -- -- -- --

To nie jesteś Polakiem ?

Data: 2013-02-04 06:20:02
Autor: glob
On 4 Lut, 15:04, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:97b422ac-f6f6-44de-a21e-0a9ad9dd2838l9g2000yqp.googlegroups.com...
> [...]

mapy ,wystarczy do tego kler i plebs ,który i tak niszczy kraj, a
zostawieni sobie sami zlikwidują Polskę.

Ktoś kto zaprzedał się Watykanowi nie jest polakiem, bo niszczy ten
kraj z ramienia innego państwa.
 Kiedyś bydło słuchało Moskwy, a że sprzedawanie pozostaje we krwi ,
to teraz bydło pobiegło do Watykanu.

Data: 2013-02-05 06:41:51
Autor: MrBean
On 4/02/2013 10:20 PM, glob wrote:

[...]

Nie twój interes Żydzie. Twój interes jest w Izraelu. Jakoś nie lubi was cały świat.

Nic dziwnego. Za takie teksty!

Data: 2013-02-04 21:31:38
Autor: glob
On 4 Lut, 23:41, MrBean <mrb...@hotmail.com> wrote:

> Kto kto zaprzeda si Watykanowi nie jest polakiem, bo niszczy ten
> kraj z ramienia innego pa stwa.
>   Kiedy byd o s ucha o Moskwy, a e sprzedawanie pozostaje we krwi ,
> to teraz byd o pobieg o do Watykanu.

Nie tw j interes ydzie. Tw j interes jest w Izraelu. Jako nie lubi was
ca y wiat.

Nic dziwnego. Za takie teksty!

O szmata się oburzyła że się sprzedała.

Data: 2013-02-04 23:42:47
Autor: Grzegorz Z.
MrBean napisał:

[...]

Ja lubię Żydów. Nie wypowiadaj się więc za cały świat, a jedynie za siebie.
--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:50:42
Autor: u2
W dniu 2013-02-04 23:42, Grzegorz Z. pisze:
MrBean napisał:

[...]

Wiadomo, zes syjonista, ale wypowiadaj sie za siebie, a nie za wszystkich Zydow...-;)

Data: 2013-02-04 23:54:47
Autor: Grzegorz Z.

MrBean napisał:

[...]

Czy każdy który zdaje sobie sprawę że po wykończeniu Żydów przez kozojebców
Europa będzie następna w kolejności - koniecznie musi być syjonistą?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:56:45
Autor: u2
W dniu 2013-02-04 23:54, Grzegorz Z. pisze:
> [...]
Czy każdy który zdaje sobie sprawę że po wykończeniu Żydów przez kozojebców
Europa będzie następna w kolejności - koniecznie musi być syjonistą?

Strachy na lachy, spierdalaj do izraela jak sie boisz pedalski zgrzesiu...-;)

Data: 2013-02-05 00:00:11
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]

Strachy na lachy, spierdalaj do izraela jak sie boisz pedalski zgrzesiu...-;)

"Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem" dokładnie na tej samej zasadzie
hołubisz kozojebców - bo nie lubisz Żydów.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-05 00:02:42
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 00:00, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

Pierdolisz jak oblakany. Mam kilku krewnych zydow w mojej rodzinie. Lubie ich, niekoniecznie dlatego, ze sa w mojej rodzinie...-;)

Data: 2013-02-05 00:16:21
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

"Izrael to bliski wschod. To nie jest cywilizacja europejska."

"No wlasnie nie informacji, ale dezinformacji" (napisane w kontekście
Żydów)

"Ten zalek blum to oczywiscie zaden zalek blum tylko wasner, przeszkolony przez idf. Oczywiscie ma za zadanie uprawianie propagandy proizraelskiej, z tym ze ta propaganda daje akurat odwrotne od zamierzonych efekty. Dlatego uprawnione jest nazwanie go wasner aka hitler :)"

"idf ciebie przeszkolilo w propagandzie, aby normalni ludzie jeszcze bardziej znienawidzili syjonistow - nazistow. Kiedy planujecie ostateczne rozwiazanie kwestii palestynskiej ?"

"Aaaron ? To takie hadrysiowe imie"

"Boisz sie Turcji, co nie ? A to wspanialy kraj. Kraj prawdziwych
mozliwosci." (a to już o islamistach)

"Teraz musza znowu emigrowac na wyspy, do czego zmusza ich wyspiarz zydek bez pesel."

"A prawdziwy Arab by tobie obcial rece za zbezczeszczenie Koranu."

"Nalecialosci, ktore tobie przejda jak wyemigrujesz do Israel."

"Wiesz te dzisiejsze juede sa strasznie smart"

"Moja stara zyje i ma sie dobrze wbrew zlosliwym zydowskim pogloskom."

"Widomo kto wymyslil lichwe. Podatki to dla dobre gojow"

Wystarczy do 21.01 czy mam wpastować wcześniejsze?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-05 00:20:48
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 00:16, Grzegorz Z. pisze:
Pierdolisz jak oblakany. Mam kilku krewnych zydow w mojej rodzinie.
>Lubie ich, niekoniecznie dlatego, ze sa w mojej rodzinie...-;)
"Izrael to bliski wschod. To nie jest cywilizacja europejska."

No bo nie jest. Jak tobie blizej do Arabow to spierdalaj tam.

Data: 2013-02-05 00:23:39
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]
"Izrael to bliski wschod. To nie jest cywilizacja europejska."

No bo nie jest. Jak tobie blizej do Arabow to spierdalaj tam.

Jak będziesz spierdalał do Turcji - "do kraju prawdziwych możliwości" -  to
się zabiorę po drodze z tobą.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-05 00:26:12
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 00:23, Grzegorz Z. pisze:
No bo nie jest. Jak tobie blizej do Arabow to spierdalaj tam.
Jak będziesz spierdalał do Turcji - "do kraju prawdziwych możliwości" -  to
się zabiorę po drodze z tobą.

Pierdolisz jak potluczony. Moi krewni robili doskonale interesy z Turkami. Ty zwykla qrwa jestes.

Data: 2013-02-05 00:27:46
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Maluchem żelazka przemycali? :)

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-05 00:30:10
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 00:27, Grzegorz Z. pisze:
Maluchem żelazka przemycali?

Ty rzeczywiscie debil jestes...-;)

Data: 2013-02-05 00:33:16
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-02-05 00:27, Grzegorz Z. pisze:
Maluchem żelazka przemycali?

Ty rzeczywiscie debil jestes...-;)

Aż taki młody nie jestem żeby nie pamiętać tych eskapad z żelazkami.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-05 07:52:09
Autor: mkarwan
"Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacją"
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kepgfp$a0u$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak będziesz spierdalał"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl

Data: 2013-02-05 17:17:32
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 05 Feb 2013 00:30:10 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-02-05 00:27, Grzegorz Z. pisze:
Maluchem żelazka przemycali?

Ty rzeczywiscie debil jestes...-;)

Gdzie mu do ciebie. Ty jesteś król debili!

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-02-05 17:19:47
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 05 Feb 2013 00:26:12 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Gdzie mu tam do ciebie.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-05 17:20:22
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 05 Feb 2013 00:20:48 +0100, u2 napisał(a):

> [...]
"Izrael to bliski wschod. To nie jest cywilizacja europejska."

No bo nie jest. Jak tobie blizej do Arabow to spierdalaj tam.

A ty do ZSRR. Tam twoje korzenie!

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

"Państwo Izrael to linia frontu pomiędzy islamem a cywilizacją"