Państwo (PO) zaoszczędzi miliard na chorych

Data: 2011-12-27 01:27:17
Autor: muto2100
Państwo (PO) zaoszczędzi miliard na chorych
Data: 2011-12-27 04:35:21
Autor: u2
Państwo (PO) zaoszczędzi miliard na chorych
On 27 Gru, 10:27, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://janpinski.nowyekran.pl/post/45686,panstwo-zaoszczedzi-miliard-...

Szybciej nas wykonczy ten nie-rzad i o to wlasnie tym zdrajcom chodzi.

A ministrowie zdrowia palacy jak kotlownia, czyli p. Kopacz i p.
Arlukowicz to karykatury zdrowia :)

Data: 2011-12-27 14:07:59
Autor: Maniek Karwanowicz
Państwo (PO) zaoszczędzi miliard na chorych
On Tue, 27 Dec 2011 01:27:17 -0800 (PST), muto2100
<misiaxxxxyyyy@gmail.com> wrote:

http://janpinski.nowyekran.pl/post/45686,panstwo-zaoszczedzi-miliard-na-chorych

To jest mentalność pisiarska, az smiech bierze. Nie wiadomo ze
szczegolami co i jak, ale wiadomo, ze Tusk rąbnął chorych na milard.

I jednym tchem wydalają z siebie alogiczny tekst:

"Państwo już nie dopłaci m.in. do niektórych leków stosowanych w
schizofrenii, zapobiegających odrzuceniu przeszczepów i leczeniu
nowotworów oraz do pasków do mierzenia poziomu cukru we krwi.
Wszystkie te leki zostały zastąpione przez swoje tańsze odpowiedniki."

Skoro WSZYSTKIE zastąpione przez ODPOWIEDNIKI, to chory nic nie
straci, a panstwo zarobi na złodziejach z mafii
producencko-aptekarsko-lekarskiej, ktora w ramach "szkoleń" wyjeżdza z mężem i czworgiem dzieci na dwa tygodnie do Tajlandii...

Rzad, nie moj co prawda, ale oczy mi nie zalewa nienawisc jak
wyznawcom Napoleonka za piątkę, więc rzad daje w dupe mafii, walczy
realnie z korupcja a nie na konferencjach prasowych, gdzie można było
uslyszec o lekarzach, ktorzy zabijaja,  a potem sad ze wstretem,
odrzuca oskarzenia.

Ludzie, myslenie nie boli. Rozumiem, ze mozna nie lubic Tuska,
Kaczynskiego i reszty klasy proznaczej, ale czemu powtarzac kretynskie
mantry z nawiedzonej Rzepy? Przeciez to gazetka na uslugach PIS-u a
nie informacyjna dla normalnych..

Data: 2011-12-27 16:33:58
Autor: Obserwator
Maniek Karwanowicz <maniekkarwanowicz@onet.eu> napisał(a):
To jest mentalność pisiarska, az smiech bierze. Nie wiadomo ze
szczegolami co i jak, ale wiadomo, ze Tusk rąbnął chorych na milard.

smiech to bierze kiedy sie czyta takie teksty jak twoj.Sam sie prosisz o to
aby cie okradano i oszukiwano?

Masz pretensje do PiS, ze broni twoich interesow ? Tylko w Polsce moga zdarzyc
sie tacy nieszczesnicy:)

Poczytaj co mowia o tej nowej liosci eksperci, ktorzy nie sa z PiS.

http://wpolityce.pl/wydarzenia/20473-zaskoczenie-i-niepokoj-po-publikacji-tuz-przed-wigilia-nowej-listy-lekow-refundowanych-spodziewam-sie-sadnych-scen

Ps. Akurat na tej liscie jest mowa o zamiennikach lekow orginalnych
stosowanych w chemioterapii.

Czy wiesz , ze generyki (zamienniki) maja inny sklad ktory moze byc szkodliwy
dla ciezko chorego pacjenta?

Czy wiesz, ze generyki nie sa tak jak leki orginalne poddawane dlugoletnim
testom klinicznym na odpowiednio duzej grupie pacjentow?

Wspolczuje, jesli sam zachorujesz lub ktos z twojej rodziny zachoruje na
nowotwor i otrzyma takie leki zastepcze.

Data: 2011-12-27 17:45:04
Autor: u2
W dniu 2011-12-27 17:33,  Obserwator pisze:
Ps. Akurat na tej liscie jest mowa o zamiennikach lekow orginalnych
stosowanych w chemioterapii.

"Oryginalnych". Ale jak krasc to krasc pelna geba, to pelomafia umi(e)
najlepiej ;)

Data: 2011-12-27 17:04:32
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> stosowanych w chemioterapii.

"Oryginalnych". Ale jak krasc to krasc pelna geba, to pelomafia umi(e)

to raczej jest przyklad na poronione pomysly oszczednosciowe w wydaniu
koalicji rzadzacej z PO na czele.

Z jednej strony nieludzkie metody oszczednosciowe, a z drugiej oferowanie strefie euro, do ktorej Polska nie nalezy, pozyczki na ratowanie panstw duzo
bogatszych od Polski. Co z tego Polska bedzie miala?

Na dobra sprawe to Niemcy powinni nam pomagac teraz tak, jak kiedys pomagali
im jankesi, a nie eksploatowac ekonomicznie Polske wyniszczona wojna
(rozpetana przez Niemcy) i okupacja niemiecka , a pozniej przez okupacje sowiecka.

rezim Tuska robi wszystko to, tylko dla PRYWATNYCH interesow, a nie dla
interesu panstwa. --

Data: 2011-12-27 18:12:41
Autor: u2
W dniu 2011-12-27 18:04,  Obserwator pisze:
Ale jak krasc to krasc pelna geba, to pelomafia umi(e)
> najlepiej ;)
to raczej jest przyklad na poronione pomysly oszczednosciowe w wydaniu
koalicji rzadzacej z PO na czele.

To zadne oszczednosci, oni specjalnie wpedzaja w dlugi czecia erpe.

Liberasci spod znaku Don Aldo doskonale wiedza, ze podnoszenie podatkow
i wykanczanie emerytow i rencistow jest im na reke, bo czekaja na swoich
panow z nadania putki i brukselki.

Data: 2011-12-28 09:16:32
Autor: stevep
Dnia 27-12-2011 o 18:12:41 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Liberasci spod znaku Don Aldo doskonale wiedza, ze podnoszenie podatkow
i wykanczanie emerytow i rencistow jest im na reke, bo czekaja na swoich

Gdyby tak jeszcze ciebie wykończyli, byłoby jednego debila mniej.

--
stevep

Data: 2011-12-28 09:15:27
Autor: stevep
Dnia 27-12-2011 o 18:04:32  Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

rezim Tuska robi wszystko to, tylko dla PRYWATNYCH interesow, a nie dla

Osz ty pieprzony kretynie, władza wybrana w demokratycznych wyborach to  dla ciebie reżim? Uznajesz demokracje tylko w przypadku jak wasi wygrają?

--
stevep

Data: 2011-12-28 09:13:39
Autor: stevep
Dnia 27-12-2011 o 17:45:04 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A ty pieprzyć głupstwa.

--
stevep

Data: 2011-12-27 18:26:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdcs1l$keg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kiedyś w Niemczech, byłem przeziębiony i kupowałem w aptece aspirynę. Aptekarz zapytał mnie, jaką chcę aspirynę kupić: bayerowską czy też jakąś g... (nazwy nie pamiętam). Zapytałem: czym się różnią? Ceną - odparł aptekarz. I to jest najprawdziwsza prawda.

Lek generyczny jest zamiennikiem leku oryginalnego, zawierającym tę samą substancje czynną. Leki generyczne, aby mogły być wprowadzone do obrotu, muszą mieć udowodniony :
ten sam skład, muszą zawierać tę samą ilość substancji aktywnej. Mogą zawierać jednak inne substancje pomocnicze, pod warunkiem, że nie zmieniają one właściwości leku i nie wpływają na skuteczność.
tę samą postać,
tę samą dostępność biologiczna (biodostępność)
takie samo działanie farmakologiczne

więcej: http://pl.wikipedia.org/wiki/Lek_generyczny

Reszta to jest dyskusja podobna do tej, o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą.

Data: 2011-12-27 18:44:38
Autor: Maniek Karwanowicz
Państwo (PO) zaoszczędzi miliard na chorych
On Tue, 27 Dec 2011 16:33:58 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Bolesław Piecha - nie z PIS-u. :-)))
Sławatyniec - Marketing polityczny Poza tym, Boni dziś powiedział, że jeden z leków na Mazowszu ma
większą sprzedaż niż w całych Niemczech.  Samo się to nie wzięlo,
koncerny f. dzielą i rzadza.  Absurdalny protest lekarzy mowi wiecej
niz "eksperci spoza PIS".  Podam tu dodatkowo przyklad osobisty: gdy
ten rzad, a nie zaden z poprzednikow, wymusił na lekarzach kasy
fiskalne, natychmiast podniesli ceny uslug o 23 % (wizyta zamiast
stowki kosztuje 130). Wniosek? Okradali Ciebie, mnie i reszte
obywateli placac smieszne podatki. Praktycznie zadne, a  jeszcze
koncerny fundowaly im regularne i komfortowe wczasy zagraniczne.
W Polsce ceny lekow sa najwyzsze w Europie, zatem PIS nas broni...
Czy sa granice smiesznosci, ktorych sekta PIS nie przekroczy? Pewno
nie, nikt im  nie wmowi, ze biale jest biale... Z dwoma orzelkami na
piersi.

Sprawa jest nader prosta, to nie PIS broni, a już broń Panie Boże
moich interesow, dołoże im aby ich bronic przestali, to mafie
farmaceutyczne rządzą rynkiem leków w Polsce. Każda proba walki z nimi sluży pacjentom.  Zamiast oszołomskiej demagogii na
konferencjach prasowych, jest rzad, za któym nota bene nie przepadam,
ale ktory przynajmniej nie zaszkodzi jak to zrobil poprzedni.
Delegalizacja PIS to byłoby adekwatne do ich "obrony".

Gołosłowne absurdy o obronie interesów przez PIS są tak dramatycznie
śmieszne, że nie warte polemiki.

A na koniec, no coz, nie chce mi się z Tobą gadać.

Data: 2011-12-27 18:15:27
Autor: Obserwator
> [...]

>sie tacy nieszczesnicy:)
>
>Poczytaj co mowia o tej nowej liscieeksperci, ktorzy nie sa z PiS.

nie potrafisz jednak czytac ze zrozumieniem. Przeciez wiadomo, ze nie mialem
na mysli Piechy, tylko ekspertw z IMS Health.

Poza tym, Boni

kto? Boni jest twoim autorytetem? Kolejny raz wspolczuje.

[...]

kasy fiskalne?:))) a jaki lekarz takie *ustrojstwa* w cywilzowanym swiecie
stosuje. tylko kierowcy taxi to uzywaja:))

Cennik uislug powinien byc ustanowiony przez Ministerstwo Zdrowia.

Praktycznie zadne, a  jeszcze
koncerny fundowaly im regularne i komfortowe wczasy zagraniczne.
W Polsce ceny lekow sa najwyzsze w Europie, zatem PIS nas broni...

to normalne, ze na sympozja lekarze wyjezdzaja w celu poglebiania wiedzy
medycznej. Tak sa najwyzsze w Europie i to wlasnie lider opozycji ten nonsens naglasnia,
a PO nic w tej sprawie do tej pory nie zrobilo, poza opracowanieniem nowej
ubozszej listy o ktorej rozmawiamy w tym watku.

http://kampanianazywo.pl/opinie/ceny-lekow-albo-pomylka-albo-propaganda-j-kaczynskiego/

Czy sa granice smiesznosci, ktorych sekta PIS nie przekroczy? Pewno
nie, nikt im  nie wmowi, ze biale jest biale... Z dwoma orzelkami na
piersi.

SEKTA jest PO, a nie PiS. Sekta zachowuje sie DOKLADNIE tak jak zwolennicy PO;
nie przyjmuja zadnej krytyki, bluzgaja, oskarzaja za wlasne nierobstwo i bledy
partie opozycyjna, ktora nie rzadzi od prawie 5 lat.

Moze zaczniecie oskarzac za swoja nieudolnosc, jeszcze Boleslawa Chrobrego?

Delegalizacja PIS to byłoby adekwatne do ich "obrony".

zdelegalizuje sie niebawem samo PO, bo to partia klamcow, oszustow,kretaczy i
zdrajcow.
Gołosłowne absurdy o obronie interesów przez PIS są tak dramatycznie
śmieszne, że nie warte polemiki.

goloslowne absurdy w obronie intersow PO to dopiero komedia:))

A na koniec, no coz, nie chce mi się z Tobą gadać.

mnie tez nie, ale ja jestem tolerancyjnym demokrata, a nie fanatykiem i
totalitarysta:)

Data: 2011-12-27 19:00:15
Autor: Maniek Karwanowicz
Państwo (PO) zaoszczędzi miliard na chorych
On Tue, 27 Dec 2011 18:44:38 +0100, Maniek Karwanowicz
<maniekkarwanowicz@onet.eu> wrote:

[...]

Bolesław Piecha - nie z PIS-u. :-)))
Sławatyniec - Marketing polityczny

W uzupelnieniu"bezstronnosci" tego drugiego:

"Specjalizuje się w obsłudze firm z sektora farmaceutycznego".

Piecha, Slawatyniec, bezstronni jak droga jednokierunkowa.
Jedsen bezstronny w rozpaczliwym szukaniu kamienia na psa, bo inaczej Napoleonek nie rzuci mu ochlapow, zas drugi podpierajacy ile sił,  skorumpowany system.

I po co ja dysktuje z takimi tuzami intelektu jak Obserwator czy ten drugi...

Koniec.

Data: 2011-12-27 18:18:23
Autor: Obserwator
> [...]

I po co ja dysktuje z takimi tuzami intelektu jak Obserwator czy ten drugi...

niewatpliwie jestes niesamowitym tuzem nie tylko intelektu:))))))

Data: 2011-12-28 09:18:17
Autor: stevep
Dnia 27-12-2011 o 19:18:23  Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

czy ten drugi...

Koniec.

niewatpliwie jestes niesamowitym tuzem nie tylko intelektu:))))))

Ty i u2 to wybryk natury, nawet Dupikowski vel azor jest od was mądrzejszy.

--
stevep

Data: 2012-01-08 13:01:04
Autor: mkarwan
Państwo (PO) zaoszczędzi miliard na chorych
Użytkownik "Maniek Karwanowicz" <maniekkarwanowicz@onet.eu> napisał w wiadomości news:ae1kf7du4ik9epeog51bq1nevdt6j57mr14ax.com...

Czemu Adolf Żmudzin udaje Mańka Karwanowicza?
http://adolf.slask.pl/
http://nk.pl/school/76907/49

http://adolf.slask.pl/a_dodane/polbox_bater/batsil/kontakt.html
Bater-Silesia S.C.
40-881 Katowice
Bolesława Chrobrego 9/124
woj. śląskie
tel. (032) 2544444
źródło http://www.orf.pl/index.php?go=woj&woj=%9Cl%B9skie&a=1293

http://pl-pl.facebook.com/people/Adolf-%C5%BBmudzin/100002727874500

Data: 2012-01-08 15:23:42
Autor: Maniek Karwanowicz
Państwo (PO) zaoszczędzi miliard na chorych
On Sun, 8 Jan 2012 13:01:04 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Oprocz tego, ze jestes donosiciel, to w dodatku duren. Jak ci sie z tym zyje?

Wyjatkowa kanalia skrywajaca sie anonimowo, za to usilujaca dokopac
sie do innych.

Szukaj trufli dalej, wieprzu.,

Data: 2012-01-08 15:06:03
Autor: Obserwator
[...]

 czy kazdy zwolennik pelomafii, mysli logicznie tak jak ty?

Ponadto sam jestes wieprz i kanalia, wiec trza z toba rozmawiac na twoim poziomie:)) Zmien poziom , to i inni zmienia. Rozumiemy sie?

Data: 2011-12-27 19:02:47
Autor: u2
W dniu 2011-12-27 18:44, Maniek Karwanowicz pisze:
A na koniec, no coz, nie chce mi się z Tobą gadać.

No to gadasz sam ze soba, typowy objaw zydowskiej schizy  :)

Data: 2011-12-27 18:25:13
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-12-27 18:44, Maniek Karwanowicz pisze:
> A na koniec, no coz, nie chce mi się z Tobą gadać.

No to gadasz sam ze soba, typowy objaw zydowskiej schizy  :)

juz przybiegl mu na pomoc godny jego intelektu idzikowski, za chwile pojawi sie Czaplicki, polok _prawdziwy albo stefan pieptrzykowski.

Voila, to jego towarzystwo intelektualne:)

ps. ale swoja droga wiem kim jest, mimo, ze uzywa teraz innego nicku, taki
jest *intelektualnie * wyrobiony:))

Data: 2011-12-27 19:34:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdd2i9$asb$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Voila, to jego towarzystwo intelektualne:)

ps. ale swoja droga wiem kim jest, mimo, ze uzywa teraz innego nicku, taki

No to powiedz mi Obsrywatorze, w jaki sposób państwo zaoszczędzi miliard na chorych i co z tymi zaoszczędzonymi pieniędzmi zrobi?
Jeśli nie wiesz, nie odpowiadaj.

Data: 2011-12-27 19:11:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4efa084a$0$1454$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-12-27 18:44, Maniek Karwanowicz pisze:
A na koniec, no coz, nie chce mi się z Tobą gadać.

No to gadasz sam ze soba, typowy objaw zydowskiej schizy  :)

Zamiast przyjąć cios po męsku, zachowujesz się jak ratlerek obszczywający słupek.

Data: 2011-12-27 16:40:30
Autor: u2
W dniu 2011-12-27 14:07, Maniek Karwanowicz pisze:
To jest mentalność pisiarska, az smiech bierze. Nie wiadomo ze
szczegolami co i jak, ale wiadomo, ze Tusk rąbnął chorych na milard.

Wiadomo, ze rabnal nas Polakow na 300 miliardow. Przedtem rabnal nas tw
bolek po 100 melonow na lebka.

Data: 2011-12-27 17:00:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ef9e6f1$0$1445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I gdzie on to schował?

Data: 2011-12-28 09:08:50
Autor: stevep
Dnia 27-12-2011 o 16:40:30 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A nie możesz ty się rąbnąć w swój debilny łeb?

--
stevep

Państwo (PO) zaoszczędzi miliard na chorych