Państwo PiS w państwie polskim

Data: 2010-10-11 09:54:11
Autor: boukun
Państwo PiS w państwie polskim
Na naszych oczach rodzi się i umacnia nie tylko nowe państwo i nowa religia, ale i nowy świat - uważa Magdalena Środa. W cotygodniowym felietonie analizuje sytuację na polskiej scenie politycznej, a szczególnie wzajemne relacje PiS-PO. Z tej analizy wynika, że w ramach Polski mamy państwo PiS i nie-PiS, a ten zasadniczy podział niczego dobrego nie wróży dla nas. Nawet krzyż w państwie PiS nie należy do Kościoła i jego wiernych, lecz do Kaczyńskiego i jego wyznawców - podkreśla Środa.

Data: 2010-10-11 10:37:09
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8ug52$b49$1mx1.internetia.pl...
[...]
-- -- -- -- --
ale to chyba dobrze? ja tam chetnie takie panstwo Kaczynskiego popre
awe

Data: 2010-10-11 11:32:20
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8ui15$2ef$1news.onet.pl...

[...]

Polska nie jest wasza! Uzurpatorzy!

--

Zahir

Data: 2010-10-11 11:43:51
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cb2d9a5$0$20996$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
a kto ja stworzyl i kto o nia walczyl. przeciez nie towarzysz kalisz czy palikot...te chwasty tylko potrafia wysysac z Polski wszystkie zywotne soki. Oni chcieliby zeby Polska byla kolejna republika rosyjska...
awe

Data: 2010-10-11 12:09:24
Autor: Zahir

Chcesz powiedzieć, że Kaczyński Jarosław?  Nawet dziecko wie, że http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI ! Hiiiiihiiiiihahhahahaaa!

--

Zahir

Data: 2010-10-11 13:08:46
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cb2e256$0$27039$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
polacy a nie takie smiecie jak ty i twoje srodowisko ktore w dupie bylo i gowno widzialo parchu zmutowany
awe

Data: 2010-10-11 13:13:17
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8uqtr$vgp$2news.onet.pl...
[...]

Moje środowisko stworzyło ten kraj, dało szansę zdobycia jakiegoś wykształcenia takim jak ty!

Data: 2010-10-11 15:47:23
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cb2f14d$0$20988$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
popierdolilo cie na maksa. od kiedy to robole ksztalca inteligencje? chyba jeszcze tylko w korei polnocnej.
awe

Data: 2010-10-11 16:26:35
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8v45n$tgp$1news.onet.pl...

[...]

Ciebie kształcą ci, na posłusznego niewolonika http://wyborcza.pl/5,93056,6762864,Adam_Michnik_na_zdjeciach_przed__89_r_.html?i=2

boukun

Data: 2010-10-11 19:56:49
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8v74t$mpv$1mx1.internetia.pl...

[...]

ale co ty chcesz od michnika, przeciez ich popierasz.
awe

Data: 2010-10-11 20:39:11
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8viqv$ad4$1news.onet.pl...

[...]

Wy się razem popieracie i udajecie opozycję na zmianę. Ot, talmudysci. Jeden w wyborczej u Michnika się zainstalował, drugi w jewroparlamencie kursk obrał...

boukun

Data: 2010-10-11 22:55:29
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8vluk$ejl$1mx1.internetia.pl...

[...]

ty udajesz, a podpisywales...
awe

Data: 2010-10-11 23:07:48
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8vt9u$dik$1news.onet.pl...

[...]

Nie udaję i nie udawałem, a com podpisywał, do tego przystaję... Temat nie o mnie, a o farbowanych politykach...

boukun

Data: 2010-10-11 14:50:24
Autor: boukun
[...]

Nie mam nic przweciwko, utworzyć małe getto w jakimś Pcimiu Dolnym, zbić was do kupy i działajcie w tym swoim kibucu...

boukun

Data: 2010-10-11 20:04:59
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8v1gh$i15$1mx1.internetia.pl...

[...]

na szczescie boukun jestes tylko lokalnym klaunem
awe

Państwo PiS w państwie polskim