Państwo Trump-a: Masowe ucieczki z USA po azyl w Kanadzie - już ponad 200 osób dziennie [reuters]

Data: 2017-08-11 11:30:12
Autor: A. Filip
Państwo Trump-a: Masowe ucieczki z USA po azyl w Kanadzie - już ponad 200 osób dziennie [reuters]
http://www.reuters.com/article/us-usa-immigration-canada-border-idUSKBN1AQ2OU
August 11, 2017 / 1:10 AM
Quebec border camp swells with asylum seekers from U.S., many Haitian
[...] *More than 200 people a day* are illegally walking across the
border into Quebec to seek asylum, government officials said. Over
*4_300* asylum seekers have crossed illegally into Canada in the first
half of this year, with some citing U.S. President Donald Trump's
tougher stance on immigration.  [...]

--
A. Filip

Data: 2017-08-11 03:01:29
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 11:30:15 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> *4_300* asylum seekers have crossed illegally into Canada in the first
> half of this year, with some citing U.S. President Donald Trump's

Czyli jak, państwo Trumpa jest OK, czy nie?

Data: 2017-08-11 13:13:01
Autor: A. Filip
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
> [...]
> tougher stance on immigration.  [...]

Czyli jak, państwo Trumpa jest OK, czy nie?

Skoro Kanada *jeszcze* nie buduje muru na granicy z USA to chyba tak ;-)

--
A. Filip

Data: 2017-08-11 11:07:26
Autor: Zenek Kapelinder
Państwo Trump-a: Masowe ucieczki z USA po azyl w Kanadzie - już ponad 200 osób dziennie [reuters]
Manka jeszcze nie maja pomimo tego ze administracyjnie usa ogranicza legalny naplyw do siebie z miliona do pol miliona rocznie. Na wyludnienie usa w najblizszym czasie bym nie liczyl. A teraz pizdziak mozesz napisac cos glupiego.

Data: 2017-08-11 21:26:17
Autor: Lord Donate
Państwo Trump-a: Masowe ucieczki z USA po azyl w Kanadzie - już ponad 200 osób dziennie [reuters]
W O N !!!

Data: 2017-08-11 12:39:25
Autor: Zenek Kapelinder
Państwo Trump-a: Masowe ucieczki z USA po azyl w Kanadzie - już ponad 200 osób dziennie [reuters]
Wiedzialem pizdziak ze wykonasz polecenie.

Data: 2017-08-12 07:16:49
Autor: Lord Donate
kogucik ucieka na Kubę!
W O N !!!

PSIKUTAS "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Zawsze wykonam każde polecenie. Taka moja natura bezpańskiego kundla!

Data: 2017-08-12 02:56:19
Autor: Zenek Kapelinder
kogucik ucieka na Kubę!
Po elektrowstrzasach masz pizdziak ubogie slownictwo.

Data: 2017-08-13 08:20:00
Autor: Lord Donate
kogucik ucieka na Kubę!
WON !!!

Po elektrowstrzasach mam ubogie slownictwo. Jonkać się zaczołem, kupsztale mi nie smakują! To przez Tuska!

Data: 2017-08-11 17:26:15
Autor: Lord Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+e19nv7d6df-h8b5@buntownik.pl...
[...]

Jakiej narodowości sa ci "uciekinierzy"? Haitańczycy. Pilnuj się przy ctrl-C ;-)))

CL

Data: 2017-08-11 21:35:12
Autor: A. Filip
"Lord Donate" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

A skąd zwiewają do Kanady?
Z USA czy bezpośrednio przez lądową granicę Kanady z Haiti?
Moja wina że ty "czystą prawdę" zrozumiałeś szerzej niż dosłownie ;-)

--
A. Filip

Data: 2017-08-12 07:34:42
Autor: Lord Donate
[...]

;-)))

CL

A skąd zwiewają do Kanady?
Z USA czy bezpośrednio przez lądową granicę Kanady z Haiti?
Moja wina że ty "czystą prawdę" zrozumiałeś szerzej niż dosłownie ;-)

Twój tytuł sugeruje, że do Kanady ucieka kupa luda. Zapewne przez
przeoczenie skopiowałeś że to Haitańczycy. Teraz kombinujesz jak się
wykręcić z tej wpadki. Najwyraźniej nie masz pojęcia gdzie lezy Haiti.
Kolejny raz wychodzisz na głupka ;-)))

CL

Państwo Trump-a: Masowe ucieczki z USA po azyl w Kanadzie - już ponad 200 osób dziennie [reuters]