Pañstwo - czyli wariaci i z³odzieje

Data: 2010-10-03 15:38:00
Autor: pluton
Pañstwo - czyli wariaci i z³odzieje

I tak jest ZE WSZYSTKIM.

Jest to zjawisko nieusuwalne. Jak kto¶ wydaje cudze pieni±dze, to nimi
szasta. Wiêkszo¶æ: w przekonaniu, ¿e robi nam dobrze. Inni: bo przy
szastaniu dorabiaj± siê prywatnych fortun. Wiedz± Pañstwo, ile
"sprywatyzowa³" p. prof. Franciszek de Lorenzo, minister "zdrowia" W³och
- za zezwalanie na sprzeda¿ leków na terenie W³och?

A ile kradn± w Polsce? Dla u³atwienia podajê, ¿e gdyby nie Ministerstwo
Zdrowia, to leki (nie mam na my¶li aspiryny) by³yby sze¶ciokrotnie tañsze!

Zgadzaj±c siê w 100% z powy¿szym zastanawiam siê, dlaczego pi¶dzielstwo
ka¿d±,
najmniejsz± nawet prywatyzacjê okrzykuje rozkradaniem maj±tku pañstwowego.

Nullification

Data: 2010-10-03 15:55:45
Autor: bolek
Pañstwo - czyli wariaci i z³odzieje

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8a11b$qm6$1inews.gazeta.pl...

--
Bo to jest rozkradanie.
A czy te pi¶dzielstwo robi³o co¶ innego.

bolek

Pañstwo - czyli wariaci i z³odzieje