Państwo diabła zrzuca maske

Data: 2010-08-09 21:10:58
Autor: abc
Państwo diabła zrzuca maske
Niestety, jak podkreśla, "przez cały ten czas stali policjanci (w czarnym
umundurowaniu) i nie reagowali. Po chwili podeszła inna grupa policjantów,
ale zamiast pomóc modlącym się - według relacji - stanęli po stronie...
chuliganów.

Zdecydowanym krokiem odsuwając nas na bok, by zrobić sobie przejście,
podeszli do prowadzącego modlitwę i oznajmili, że nie możemy się modlić, bo
to przeszkadza mieszkańcom.

Zapytałam więc jednego z tych policjantów, dlaczego nie uciszą bojówkarzy,
którzy wrzeszczą, przekrzykując nawet głośną rockową muzykę (puszczoną
gdzieś niedaleko), na to usłyszałam odpowiedź policjanta: "Nie rozerwę się".

Byli stanowczy w swej decyzji, choć prosiliśmy, by móc kontynuować modlitwę
i śpiewy religijne. Nie pozwolili. Prowadzący modlitwę powiedział więc,
żebyśmy cicho zmówili "Ojcze nasz".

A ci za naszymi plecami triumfowali, śmiali się z nas, powtarzali, szydząc:
"Ojcze nasz...". Czuli się bezkarni, policja się nimi nie zajęła.

Nie chcieliśmy, aby bojówkarze zobaczyli nasze łzy bezsilności. I tak
triumfowali, mając po swojej stronie policję - relacjonuje świadek.

Podeszła wówczas do stojących nieopodal dwóch policjantów i zapytała,
dlaczego nie interweniują. - Odpowiedź: "Przecież nic się nie dzieje".

Na to ja: "Ta grupa bojówkarzy podpada pod artykuł o chuligańskim
zachowaniu, są agresywni, napierają na nas, specjalnie prowokują, obrażają
wulgarnymi wyzwiskami, a to jest karalne". Nie pomogło.

Więcej http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100809&typ=po&id=po15.txt

Państwo diabła zrzuca maske