Państwo diabła zrzuca maske

Data: 2011-08-18 19:28:51
Autor: abc
Państwo diabła zrzuca maske
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1023301,title,Podarl-Biblie-i-rozrzucil-jej-strzepy-zapadl-wyrok,wid,13696516,wiadomosc.html

Czy jest jeszcze ktoś naiwny i wierzy w dyrdymały o zaletach
"demokratycznego państwa prawa"?

Data: 2011-08-18 10:55:21
Autor: J-23
On 18 Sie, 19:28, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1023301,title,Podarl-Biblie-i-rozrzucil-j...

Czy jest jeszcze kto naiwny i wierzy w dyrdyma y o zaletach
"demokratycznego pa stwa prawa"?

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Nareszcze przejaw normalnosci w Polsce. Jak kto chce, jeden czyta i
wierzy, ktos inny robi sobie z biblii artystyczny happening.

Data: 2011-08-18 20:16:07
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 19:55, J-23 pisze:
Nareszcze przejaw normalnosci w Polsce. Jak kto chce, jeden czyta i
wierzy, ktos inny robi sobie z biblii artystyczny happening.

Niech by tak sprobowal z Koranem. Dupkow takich jak nergal nie brakuje,
ale w koncu ten bydlak i tak zdechnie i nie bede po nim plakac. :)

Data: 2011-08-18 20:22:23
Autor: abc
Panstwo diabla zrzuca maske
Nareszcze przejaw normalnosci w Polsce.

Nie. To przejaw lamania obowiazujacego w Polsce prawa:

art. 196 KK

"Kto obraza uczucia religijne innych osób, zniewazajac publicznie przedmiot
czci religijnej lub miejsce przeznaczone do publicznego wykonywania obrzedów
religijnych, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolnosci albo pozbawienia
wolnosci do lat 2."

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2011-08-18 13:46:04
Autor: J-23
On 18 Sie, 20:22, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Chiba musisz pouczyc sklad orzekajacy o mozliwosci zastosowania
powyzszych kwalifikacji prawnych wobec zachowania Nergala. A moze jest
tak ze Sad zna Kodeks Karny, ale nie widzi zwiazku miedzy tzw.
"obrazaniem uczuc" jakichs tam, a jakas ksiazka pelna eufemizmow i
niedomowien? Ja tez nie widze takich zwiazkow!

Data: 2011-08-19 10:53:45
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 22:46, J-23 pisze:
A moze jest
tak ze Sad zna Kodeks Karny, ale nie widzi zwiazku miedzy tzw.
"obrazaniem uczuc" jakichs tam, a jakas ksiazka pelna eufemizmow i
niedomowien? Ja tez nie widze takich zwiazkow!

Jasne, bos zydek hitlerowiec, ktory rano pali ksiazki, a wieczorem ludzi.

Data: 2011-08-19 02:34:35
Autor: tadek niejadek
On 19 Sie, 10:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> niedomowien? Ja tez nie widze takich zwiazkow!

Jasne, bos zydek hitlerowiec, ktory rano pali ksiazki, a wieczorem ludzi.

zgadzam sie ze czasem ludzie pala sie do ksiazek.

Data: 2011-08-19 10:57:17
Autor: rAzor

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4e24a4$0$3492$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz szczęście sukinsynu, że nie jesteś stąd bo bym ci za te bezeceństwa morduchnę obił!

--

rAzor

Data: 2011-08-19 14:36:07
Autor: stevep
Dnia 19-08-2011 o 10:53:45 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A w nocy modli sie do innych szatanów kretynie.

--
stevep

Data: 2011-08-18 20:54:57
Autor: Marek Czaplicki
Panstwo diabla zrzuca maske
abc pisze w wiadomości 4e4d5871$0$2507$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu czwartek 18 sierpień 2011 20:22:

[...]

Iura novit curia. ? sąd zna prawo

Data: 2011-08-18 21:07:09
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 20:22, abc pisze:
[...]

Najwyrazniej sądy w Polsce nie podzielają twego zdania. Moze dlatego, że
są opanowane przez ubeków ? :)

Data: 2011-08-18 21:12:08
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 21:07, u2 pisze:
Najwyrazniej sądy w Polsce nie podzielają twego zdania. Moze dlatego, że
są opanowane przez ubeków ? :)

Ubeków takich ja ty :)

Data: 2011-08-18 21:49:03
Autor: .
Dnia Thu, 18 Aug 2011 21:12:08 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2011-08-18 21:07, u2 pisze:
Najwyrazniej sądy w Polsce nie podzielają twego zdania. Moze dlatego, że
są opanowane przez ubeków ? :)

Ubeków takich ja ty :)

Właśnie stary esbeku! Jak tam emeryturka, godna? Za utrwalanie władzy masz
dodatek?

Hans Kloss

Data: 2011-08-19 01:23:29
Autor: stevep
Dnia 18-08-2011 o 21:12:08 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-18 21:07, u2 pisze:
Najwyrazniej sądy w Polsce nie podzielają twego zdania. Moze dlatego, że
są opanowane przez ubeków ? :)

Ubeków takich ja ty :)
Kretynów takich jak ty.

--
stevep

Data: 2011-08-19 01:22:55
Autor: stevep
Dnia 18-08-2011 o 21:07:09 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

W opinii podobnych tobie oszołomów.

--
stevep

Data: 2011-08-18 21:09:52
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1023301,title,Podarl-Biblie-i-rozrzucil-jej-strzepy-zapadl-wyrok,wid,13696516,wiadomosc.html

Czy jest jeszcze ktoś naiwny i wierzy w dyrdymały o zaletach
"demokratycznego państwa prawa"?

"Jak dyabeł na kościele nim obracał jak wskazówkami zegara"

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Państwo diabła zrzuca maske