Pañstwo pe³o jak w szkle kontaktowym

Data: 2011-06-15 00:13:43
Autor: Hans Kloss
Pañstwo pe³o jak w szkle kontaktowym
Brak raportu komisji badaj±cej przyczyny katastrofy smoleñskiej
pokazuje, jak ewidentnie najwiêksza zagadka powojennej Rzeczpospolitej
spad³a do rangi jednego z wielu dochodzeñ, którym niespecjalnie chc±
siê interesowaæ najwa¿niejsze osoby w pañstwie pe³o.
Punkt po punkcie, na przyk³adzie nadzoruj±cego ¶ledztwo smoleñskie
prokuratora Marka Pasionka widzimy, jak odsuwani s± od ¶ledztwa
prokuratorzy, którzy nie spe³niali oczekiwañ w³adzy domagaj±cej siê
jak najszybszego udowodnienia, ¿e winni s± polscy piloci. I jak niczym
¶niegowa kula ¶ledztwo obrasta³o w nadzór s³u¿b specjalnych i
nieoficjalnych prze³o¿onych ró¿nych narodowo¶ci i szczebli.
Nawet nie tyle s³u¿by, co "zwykli politycy" - vide sms: ""Katastrofê
spowodowali piloci, którzy zeszli we mgle poni¿ej 100 metrów. Do
ustalenia pozostaje kto ich do tego sk³oni³"?" pracowa³y nad
zmiêkczeniem zbyt dociekliwych pos³ów i potencjalnych stron w
dyskusji. Zaprzyja¼nione stacje - nad ca³ymi rzeszami zwyk³ych ludzi,
którzy mimo presji do koñca maj± jednak w±tpliwo¶ci, czy polscy piloci
to kamikadze i wariaci.
Zaraz po katastrofie, na miejscu w Smoleñsku, premier ¶ciska³ siê
przed kamerami z Wladimirem Putinem. Us³u¿ne media przygotowa³y
poruszaj±ce materia³y o pojednaniu. A wypróbowanie publicy¶ci, nawet
po tym, gdy okaza³o siê, ¿e strona Polska musi prosiæ siê nawet o
zabezpieczenie miejsca katastrofy, usprawiedliwiali dzia³ania w³adz w
stylu: "Mamy pe³ne zaufanie do rosyjskich ¶ledczych".
Dzia³ania najwy¿szych osób w pañstwie w tej sprawie pokazuj± "III RP"
jak w szkle kontaktowym - kraj, w którym dezawuuje siê i bezwglêdnie
wy¶miewa przeciwników politycznych, by ³atwiej ich zniszczyæ. I
zaprzêgano do tego ¶rodki masowego przekazu niby demokratycznego
pañstwa udaj±c, ¿e na tym polega obiektywizm i  niezale¿no¶æ.
W pañstwie pe³o "nadredaktorzy" zaprzyja¼nionych gazet i "nadprezesi"
zaprzyja¼nionych stacji skupiaj± w³adze nad informacj±, a premier
decyduje, jakie elektorat ma poznawaæ "fakty". ¦ledztwo w sprawie
katastrofy smoleñskiej nie sprawi³o jednak, ¿e mechanizm tego pañstwa
siê zaci±³, bo Polacy ju¿ chyba nie chc± zobaczyæ, ¿e polityczne
oskar¿enia - bezlitosne flekowanie ¶p. Prezydenta - doprowadziæ mog³o
do nie nieodwracalnej ludzkiej tragedii.
Wiemy, jaki los spotka³y pro¶by o umiêdzynarodowienie ¶ledztwa w
sprawie katastrofy smoleñskiej i postawienie zarzutów tym, którzy
doprowadzili do tak tragicznych w skutkach zaniedbañ w jej
organizacji.
Jednak politycy wci±¿ mówi± o polskich pilotach jako o
nieodpowiedzialnych samobójcach, a media drwi± z ka¿dego, kto chcia³by
przynajmniej godnego uczczenia pamiêci poleg³ych. Mam jednak nadziejê,
¿e mimo tych bezczelnych manipulacji poczuj± uk³ucie strachu, ¿e mo¿e
tym razem prawo i sprawiedliwo¶æ siê o nich siê upomn±.
¬ród³o i inspiracja:
http://wyborcza.pl/1,86116,9785507,Panstwo_PiS_jak_w_soczewce.html

Wiêcej http://dzierzba.salon24.pl/315982,panstwo-pelo-jak-w-szkle-kontaktowym
J-23

Data: 2011-06-17 22:35:24
Autor: pluton
Pañstwo pe³o jak w szkle kontaktowym
spowodowali piloci, którzy zeszli we mgle poni¿ej 100 metrów. Do
ustalenia pozostaje kto ich do tego sk³oni³"?"

To rzeczywiscie bardzo ciekawe: Jak mozna sklonic normalnego, zdrowego
czlowieka, zeby lecial we mgle 300 km/h ?

Jak jest mgla, to np. kierowcy  samochodow jada 20, moze 30 na godzine.

Moze piloci to inny gatunek ludzi ?

Nullification

Data: 2011-06-17 17:45:47
Autor: Hans Kloss
On 17 Cze, 22:35, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Jak jest mgla, to np. kierowcy  samochodow jada 20, moze 30 na godzine.
Moze piloci to inny gatunek ludzi ?
 Tak bucu, faktycznie powinni zwolniæ do 30 km/h. To niepowetowana
strata dla polskiego lotnictwa ¿e nie jeste¶ szefem wyszkolenia
pilotów, z metod±  "ch³opaki, lataæ nisko i powoli" zrobi³by¶ z
pewno¶ci± furorê.
J-23

Data: 2011-06-18 06:03:53
Autor: pluton
Pañstwo pe³o jak w szkle kontaktowym
Jak jest mgla, to np. kierowcy samochodow jada 20, moze 30 na godzine.
Moze piloci to inny gatunek ludzi ?
 Tak bucu, faktycznie powinni zwolniæ do 30 km/h. To niepowetowana

czyli jednak winni sa piloci.

Nullification

Data: 2011-06-18 07:08:07
Autor: jadrys
Państwo peło jak w szkle kontaktowym
W dniu 2011-06-17 22:35, pluton pisze:
spowodowali piloci, którzy zeszli we mgle poniżej 100 metrów. Do
ustalenia pozostaje kto ich do tego skłonił"?"

To rzeczywiscie bardzo ciekawe: Jak mozna sklonic normalnego, zdrowego
czlowieka, zeby lecial we mgle 300 km/h ?

No właśnie. Same naciski VIP-ów z kabiny by nie wystarczyły. - Musieli być "zachęcani" również z dołu.. z wieży kontrolnej.

Data: 2011-06-18 07:55:09
Autor:
On Sat, 18 Jun 2011 07:08:07 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> ustalenia pozostaje kto ich do tego sk³oni³"?"
>
> To rzeczywiscie bardzo ciekawe: Jak mozna sklonic normalnego, zdrowego
> czlowieka, zeby lecial we mgle 300 km/h ?

No w³a¶nie. Same naciski VIP-ów z kabiny by nie wystarczy³y. - Musieli byæ "zachêcani" równie¿ z do³u.. z wie¿y kontrolnej.

 nie z wiezy kontrolnej, a przez braciszka prezia.  to on kierowal tym lotem. ruscy srali po pietach
 na sama mysl jaka bedzie awantura jezeli zabronia
 mu ladowania. wierny elektorat czekal w katyniu,
 wejscie z wiencem bylo wyrezyserowane co do minuty.
 musieli ladowac! przypomnij sobie gruzje.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-18 08:20:11
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-18 07:55, "<he®sk>" pisze:
[...]

Twoja teza raczej jest błędna - piloci nie mieli możliwości słuchania "braciszka", a zapewnień i zachęt z wieży kontrolnej - owszem.
Ale z drugiej strony masz racjÄ™ - sytuacja byÅ‚a bardzo napiÄ™ta. - Ten lot do Katynia byÅ‚ tak rozdmuchany medialnie że Prezydent nie mógÅ‚ sobie pozwolić na Å›mieszność w stylu przyjazdu autobusem z Witebska (lotniska zapasowego) wieczorem na cmentarz.  Na tym wÅ‚aÅ›nie bazowali zamachowcy..

Data: 2011-06-18 14:02:10
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ithbvf$j0n$1news.onet.pl...
[...]

I przez zielone ludki z kosmosu.

--
stevep

Data: 2011-06-19 16:14:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-18 14:02, cirrus pisze:
[...]

Moja teza nie uwzględnia "zielonych ludzików".

Data: 2011-06-18 17:11:11
Autor: pluton
Pañstwo pe³o jak w szkle kontaktowym
No w³a¶nie. Same naciski VIP-ów z kabiny by nie wystarczy³y. - Musieli
byæ "zachêcani" równie¿ z do³u.. z wie¿y kontrolnej.

To wsiadz do samochodu, ja zrobie mgle i bede cie 'zachecal' przez cbradio
zebys sie rozpedzil do 120/h

Nullification

Data: 2011-06-19 16:13:42
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-18 17:11, pluton pisze:
[...]

Gdyby tylko gÅ‚os pasażerów siedzÄ…cych w moim aucie mnie namawiaÅ‚ do jechania z takÄ… prÄ™dkoÅ›ciÄ…, to oczywiÅ›cie poÅ›le ich do diabÅ‚a. Ale gdyby ktoÅ› z naprzeciwka również doÅ‚ożyÅ‚ swoje 3 grosze i zapewniaÅ‚ że nie ma żadnych przeszkód na drodze i już widzi moje Å›wiatÅ‚a  to gotów byÅ‚bym zaryzykować.

Data: 2011-06-19 18:06:15
Autor: pluton
Pañstwo pe³o jak w szkle kontaktowym

> To wsiadz do samochodu, ja zrobie mgle i bede cie 'zachecal' przez
cbradio
> zebys sie rozpedzil do 120/h

Gdyby tylko g³os pasa¿erów siedz±cych w moim aucie mnie namawia³ do
jechania z tak± prêdko¶ci±, to oczywi¶cie po¶le ich do diab³a. Ale gdyby
kto¶ z naprzeciwka równie¿ do³o¿y³ swoje 3 grosze i zapewnia³ ¿e nie ma
¿adnych przeszkód na drodze i ju¿ widzi moje ¶wiat³a  to gotów by³bym
zaryzykowaæ.

Zapewnie cie o czym tylko chcesz.   Schowam sie za drzewami i bede cie
zapewnial, ze sam zapieprzam 150 i nie widze zadnych drzew.

Nullification

Pañstwo pe³o jak w szkle kontaktowym