Państwo policyjne

Data: 2010-11-12 16:26:49
Autor: pluton
Państwo policyjne
Był tam też mój syn Emil! On nie rozumie tego państwa, podobnie jego
koledzy.

Panstwo nie jest od rozumienia. Panstwo jest od tego, zeby obywatel trzymal
sie
od niego jak najdalej.

A wogole to mam pomysl na biznes: trzeba wybudowac hale-bunkier o scianach z
betonu
grubosci 2-3 metry, zamykana na stalowe sluzy, takze grubosci 2-3 metry
i wynajmowac na imprezki.

Zanim panstwo przewierci beton lub rozpruje sluze palnikami to imprezowicze
juz wytrzezwieja,
zjedza sniadanko i zagraniczne telewizje juz zdaza przyjechac, zeby
obserwowac,
jak niebieskie taksoweczki z kogutami rozwoza ludzi po imprezie do domow.

Nullification

Państwo policyjne