Państwo powinno czcić Boga

Data: 2012-12-10 15:41:03
Autor: abc
Państwo powinno czcić Boga
Rozdział Kościoła od państwa (chociaż czasami musi być cierpiany) jest
sprzeczny z nauką katolicką i był wielokrotnie potępiany przez papieży.

Państwo powinno czcić Boga i popierać prawdziwą religię, tj. katolicką.

Chrystus ustanowił Kościół, który jest społecznością doskonałą, od państwa
odrębną i niezależną, ale między tymi władzami musi istnieć harmonijny
związek.

Nie może prawo państwowe być sprzeczne z prawem Bożym.

Rozdział Kościoła od państwa jest zabiegiem sztucznym i szkodliwym, bo
niemożiwe jest oddzielenie prywatnych przykazań katolików od publicznych
obowiązków obywateli.

Katolik jako obywatel państwa musi być przede wszystkim wierny Chrystusowi i
nie może postępować zgodnie z prawem demokratycznego państwa jeśli jest ono
antykatolickie.

Data: 2012-12-10 06:48:54
Autor: khanula
Państwo powinno czcić Boga
W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 15:41:03 UTC+1 użytkownik abc napisał:
Rozdział Kościoła od państwa (chociaż czasami musi być cierpiany) jest

sprzeczny z nauką katolicką i był wielokrotnie potępiany przez papieży.

ch.j mnie obchodzi co bredzi jakis papiez

Data: 2012-12-10 16:05:50
Autor: Przemysław M.
Państwo powinno czcić Boga
Dnia Mon, 10 Dec 2012 15:41:03 +0100, abc napisaů(a):

Rozdziaů Koúcioůa od państwa (chociaý czasami musi byă cierpiany) jest
sprzeczny z naukŕ katolickŕ i byů wielokrotnie potćpiany przez papieýy.

Państwo powinno czciă Boga i popieraă prawdziwŕ religić, tj. katolickŕ.

Chrystus ustanowiů Koúcióů, który jest spoůecznoúciŕ doskonaůŕ, od państwa
odrćbnŕ i niezaleýnŕ, ale mićdzy tymi wůadzami musi istnieă harmonijny
zwiŕzek.

Nie moýe prawo państwowe byă sprzeczne z prawem Boýym.

Rozdziaů Koúcioůa od państwa jest zabiegiem sztucznym i szkodliwym, bo
niemoýiwe jest oddzielenie prywatnych przykazań katolików od publicznych
obowiŕzków obywateli.

Katolik jako obywatel państwa musi byă przede wszystkim wierny Chrystusowi i
nie moýe postćpowaă zgodnie z prawem demokratycznego państwa jeúli jest ono
antykatolickie.

No to bŕdę wierny! W kwestiach swojej wiary. Przepisy prawa w państwie w
którym mieszkasz masz przestrzegaă i niech ci do tego tonsurowatego ůba nie
przyjdzie stawiaă praw państwa naprzeciw praw wymyúlonych przez jakiegoú
gostka sprzed 2000 lat z hakiem.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-12-10 16:09:46
Autor: ZeNek
Państwo powinno czcić Boga
W dniu 2012-12-10 15:41, abc pisze:
[...]

Bog jesli istnieje to ma nas gleboko w dupie !

Data: 2012-12-10 16:57:38
Autor: Aleksander
Państwo powinno czcić Boga - nowa krucjata

> Państwo powinno czcić Boga i popierać prawdziwą religię, tj. katolicką.

Rozumiem, że wszystkie inne religie są nieprawdziwe czyli  fałszywe.  Teraz wypowiedzenie wojny arabom, czy hindusom to kwestia czasu. A w USA też jest wiele innych religii. Proponuję najpierw wypowiedzieć wojnę Ameryce, z resztą świata rozprawimy się później.

Alx

Data: 2012-12-10 17:51:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:50c6067c$0$26695$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Rozumiem, że wszystkie inne religie są nieprawdziwe czyli  fałszywe. Teraz wypowiedzenie wojny arabom, czy hindusom to kwestia czasu. A w USA też jest wiele innych religii. Proponuję najpierw wypowiedzieć wojnę Ameryce, z resztą świata rozprawimy się później.

O Ruskich zapomniałeś. I o Anglikach. A w Polsce można by wybić innowierców. Jeśli wałczyć, to na całego! Taki Jaruś to potrafi. Szkoda, że nie jest prezydentem. Jakby focha puścił, tupnął nóżką, to cały świat by zadrżał ze strachu!

ubawiony

Państwo powinno czcić Boga