Państwo powinno czcić Boga

Data: 2013-08-11 20:25:06
Autor: abc
Państwo powinno czcić Boga
Rozdział Kościoła od państwa (chociaż czasami musi być cierpiany) jest
sprzeczny z nauką katolicką i był wielokrotnie potępiany przez papieży.

Państwo powinno czcić Boga i popierać prawdziwą religię, tj. katolicką.
Chrystus ustanowił Kościół, który jest społecznością doskonałą, od państwa
odrębną i niezależną, ale między tymi władzami musi istnieć harmonijny
związek. Nie może prawo państwowe być sprzeczne z prawem Bożym.

Rozdział Kościoła od państwa jest zabiegiem sztucznym i szkodliwym, bo
niemożiwe jest oddzielenie prywatnych przykazań katolików od publicznych
obowiązków obywateli.

Katolik jako obywatel państwa musi być przede wszystkim wierny Chrystusowi i
nie może postępować zgodnie z prawem demokratycznego państwa jeśli jest ono
antykatolickie.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2013-08-16 06:45:05
Autor: leming.show
Państwo powinno czcić Boga
Państwo powinno czcić Boga i popierać prawdziwą religię, tj. katolicką.

Ja zaakceptuje kazde prawo, byleby to nie kosztowalo zbyt wiele(mnie). Kosciol zdziera za uslugi*, prawdziwym zlodziejem jest jednak panstwo. Proporcje zdierania jednych wzgledem drugich sa jak 1:100 albo 1:1000 ale tefauen odwraca te proporcje i na glownego winowajce biedoty  wskazuje kosciol.

* trzeba przyznac ze kosciol wskazuje miejsca gdzie takie uslugi swiadczy darmo:)

Data: 2013-08-16 16:16:15
Autor: jr
Państwo powinno czcić Boga

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:372ddd8f-aada-4fc4-83a2-b26c9ed3f39cgooglegroups.com...
[...]

-- -- --

No to połącz je w jedno, jak chce abc, a zobaczysz proporcje...

Data: 2013-08-16 07:58:27
Autor: leming.show
Państwo powinno czcić Boga
No to połącz je w jedno, jak chce abc, a zobaczysz proporcje...

Ja jestem za tym aby wysluchac kazdej strony, wysluchac tzn. zapoznac sie z argmentami, obrobke tych informacji pozostawic sobie. To nie oznacza bezwarunkowego przyjecia wszystkich argumentow kosciola za jedyne i sluszne, bo musial bym byc ultramocherem. Z drugiej jednak strony kosciol nie jest moim najwiekszym problemem,  jak to GW probuje pokazac.

Data: 2013-08-16 22:30:08
Autor: jr
Państwo powinno czcić Boga

No to połącz je w jedno, jak chce abc, a zobaczysz proporcje...

Ja jestem za tym aby wysluchac kazdej strony, wysluchac tzn. zapoznac sie z
argmentami, obrobke tych informacji pozostawic sobie.
-- -- -- --
Bardzo ładnie... Jest jednak różnica pomiędzy wymiana informacji, a tworzeniem
państwa wyznaniowego, jakim był na przykład PRL.
Wcześniej takie państwo wyznaniowe mieliśmy już u swoich granic w średniowieczu,
konkretnie na terytorium Prus.

[...]
-- -- -
Osobiście moim równiez nie. Jednakże polski kościół poprzez swoje uwikłanie w
kolaborację z komunistami jest problemem nr1 dzisiejszej Polski.

Data: 2013-08-16 14:55:38
Autor: jr
Państwo powinno budować socjalizm

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:5207d721$0$1269$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
|
| -- | Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić
| katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Rozdział Partii od socjalistycznego państwa (chociaż czasami musi być cierpiany) jest sprzeczny z nauką marksizmu-leninizmu i był wielokrotnie potępiany przez lud pracujący.

Państwo powinno budować socjalizm i popierać prawdziwą awangardę klasy robotniczej, jaką jest Partia. Towarzysz Lenin założył Partię, która jest organizacją doskonałą, od państwa odrębną i niezależną, ale między tymi władzami musi istnieć harmonijny związek. Nie może prawo państwowe być sprzeczne z programem Partii.

Rozdział Partii od socjalistycznego państwa jest zabiegiem sztucznym i szkodliwym, bo niemożiwe jest oddzielenie prywatnych obowiazków komunistów od publicznych obowiązków obywateli.

Komunista jako obywatel państwa musi przede wszystkim ufać Partii i nie może postępować zgodnie z prawem demokratycznego państwa jeśli jest ono antysocjalistyczne.

--
Nie da się oddzielić polityki od socjalizmu. Nie da się w człowieku oddzielić komunisty od obywatela. Program Partii jest programem całego Narodu.

Państwo powinno czcić Boga