Państwo powinno pomagać Kościoł owi

Data: 2009-12-03 09:38:14
Autor: Jadrys
Państwo powinno pomagać Kościoł owi
abc pisze:
Na mocy ustanowienia boskiego Kościół nie podlega władzy państwowej i nie
wywodzi z prawa państwowego ani swego bytu, ani swych uprawnień.

Więc to chyba raczej Kościół powinien pomagać Państwu.

Data: 2009-12-03 10:29:01
Autor: sofu

--

A nie pomaga? Co by te biedne moherskie bydlo robiło gdyby nie mialo swoich
pasterzy? Lataloby w kółko nie wiedzac co ze soba zrobic.

sofu

Data: 2009-12-03 13:23:10
Autor: Jadrys

abc pisze:

[...]

Oczywiście że pomaga.. Kiedyś czytałem książkę z gatunku SF (nie pamiętam tytułu),.. Było to o kolonizacji jakiejś planety przez ludzi.  Wyruszyła wyprawa wyposażona praktycznie we wszystko. Jednak zapomniano o czymś..
Ludzie wylądowali na tej planecie, urządzili się, wybrali rząd i wiedli dostatnie życie. Jednak do czasu.. - Po trzech latach przyszła na ziemię dramatyczna wiadomość z prośbą o dostarczenie w trybie pilnym kapłanów..

Data: 2009-12-03 17:08:03
Autor: sofu
Państwo powinno pomagać Kościołowi

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- -- -- -- -- -- --

No i co dalej, czemu tak?  Jest jakis morał z tego?

sofu

Data: 2009-12-03 19:07:08
Autor: Jadrys
sofu pisze:
[...]

Życie bez wiary jest pozbawione sensu.

Data: 2009-12-04 10:49:16
Autor: sofu

sofu pisze:
> Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
--
> -- -- -- -- -- -- --
>
> No i co dalej, czemu tak?  Jest jakis morał z tego?
>

> sofu

Życie bez wiary jest pozbawione sensu.

--

Bez wódki jeszcze bardziej.
A nie poprosili przy okazji o transport pań lekkich obyczajów jako

sofu

Data: 2009-12-04 20:13:15
Autor: Jadrys
sofu pisze:

[...]

Panie to zabrali już w pierwszym rzucie.

Państwo powinno pomagać Kościoł owi