Państwo prawa działa!

Data: 2013-01-04 18:59:12
Autor: Wiesiaczek
Państwo prawa działa!
"Ania otrzymuje SMS-y od byłego adoratora: "Ja cię zniszczę", "Pierd... szmato", "Dziwko, wściekłego psa trzeba zabić! To główny cel mojego życia zrobić ci totalną krzywdę". Sąd uznaje, że to był stalking, ale sprawę umarza. Z uwagi na dobrą pozycję społeczną sprawcy."

http://www.tinyurl.pl?dBuPlzzb

Jakie są motywy takiego orzecznictwa?
Oczywiście jakąkolwiek korupcję odrzucamy z góry! :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-01-05 09:05:30
Autor: Przemysław M.
Państwo prawa działa!
Dnia Fri, 4 Jan 2013 18:59:12 +0000 (UTC), Wiesiaczek napisał(a):

[...]

Panienka na przyszłość powinna rozsądniej lokować swoje uczucia. Głównym
kryterium nie powinna być kasa. Jak piszą inne szmatławce "Ania" oskubała
kochasia na grubą kasę, a kiedy ten miał już tylko płótno w kieszeniach
wystawiła go do wiatru rzucając się w ramiona kolejnego naiwnego.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-05 09:29:34
Autor: Trybun
Państwo prawa działa!
W dniu 2013-01-05 09:05, Przemysław M. pisze:
[...]

Czyli wg. twojei retoryki sąd powinien zainteresować się tą "Anią", i ją osądzić? Tak się zastanawiam co ciebie tak pcha do usprawiedliwiania q*twa.. Co by złego nie zrobił Tuski i jego pretorianie to wszystko u ciebie znajduje usprawiedliwienie..

Data: 2013-01-05 13:57:07
Autor: Przemysław M.
Państwo prawa działa!
Dnia Sat, 05 Jan 2013 09:29:34 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Co wspólnego z jakąś dupodajką i naiwnym finasistą ma Tusk?

Data: 2013-01-05 15:48:03
Autor: Trybun
Państwo prawa działa!
W dniu 2013-01-05 13:57, Przemysław M. pisze:

[...]

Szef rządu, szef państwa, samozwańczy władyka mający moc sprawczą i nie dopuszczający obywateli do głosu, on mianuje, on degraduje, on nadaje, on odbiera, on sprzedaje, - niby swoje uwagi mam zgłaszać do Papieża czy króla (xxx) Burkina Faso a nie do niego?

Data: 2013-01-07 17:51:35
Autor: Przemysław M.
Państwo prawa działa!
Dnia Sat, 05 Jan 2013 15:48:03 +0100, Trybun napisaů(a):

W dniu 2013-01-05 13:57, Przemysůaw M. pisze:

Czyli wg. twojei retoryki sŕd powinien zainteresowaă sić tŕ "Aniŕ", i jŕ
osŕdziă? Tak sić zastanawiam co ciebie tak pcha do usprawiedliwiania
q*twa.. Co by zůego nie zrobiů Tuski i jego pretorianie to wszystko u
ciebie znajduje usprawiedliwienie..
Co wspólnego z jakŕú dupodajkŕ i naiwnym finasistŕ ma Tusk?

Szef rzŕdu, szef państwa, samozwańczy wůadyka majŕcy moc sprawczŕ i nie dopuszczajŕcy obywateli do gůosu, on mianuje, on degraduje, on nadaje, on odbiera, on sprzedaje, - niby swoje uwagi mam zgůaszaă do Papieýa czy króla (xxx) Burkina Faso a nie do niego?

Pytam, co wspólnego z dupodajka ma Tusk?

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2013-01-07 21:02:17
Autor: Trybun
Państwo prawa dziaůa!
W dniu 2013-01-07 17:51, Przemysůaw M. pisze:
[...]

Odpowiedę byůa w tym co napisaůem. Car Wszechpolski i Ziemi Úlŕskiej na wůasne ýyczenie odpowiada za wszystko w kraju.

--
Kapitalizm jest chorobŕ (zarazŕ) z którŕ naleýy walczyă..
  Instalujŕc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-01-07 17:56:57
Autor: u2
Państwo prawa działa!
W dniu 2013-01-05 13:57, Przemysław M. pisze:
Co wspólnego z jakąś dupodajką i naiwnym finasistą ma Tusk?

A co ma wspolnego z Amber G Jozek Bak ?

Wlasnie ogloszono, ze komornicy zajeli w 2012 roku 4,5 mln kont dluznikow. Polowa z nich to ofiary parabankow typu Amber G.

Data: 2013-01-07 18:08:07
Autor: Przemysław M.
Państwo prawa działa!
Dnia Mon, 07 Jan 2013 17:56:57 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Trzymaj się tematu posrańcu.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-01-07 18:27:05
Autor: u2
Państwo prawa działa!
W dniu 2013-01-07 18:08, Przemysław M. pisze:
[...]

No wlasnie sie trzymam kalecki. Twoi kumple ogalacaja Polske w try miga, a ty im pomagasz.

Data: 2013-01-05 09:11:05
Autor: Trefniś
Państwo prawa działa!
W dniu 04.01.2013 o 19:59 Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> pisze:

[...]

Po co linkujesz coś, czego nie przeczytałeś?
Wszystko masz tam wytłumaczone na Twoim poziomie :)

--
Trefniś
Nieszczęsny rodzaj ludzki tak został stworzony, że ci, którzy poruszają  się po gościńcu, zawsze będą obrzucać kamieniami tych, którzy wytyczają  nowe szlaki. (Wolter)

Państwo prawa działa!