Państwo tchórzy - Nikt się nie przyznaje że słyszał Błasika w kokpicie

Data: 2012-01-21 10:04:26
Autor: pluton
Państwo tchórzy - Nikt się nie przyznaje że słyszał Błasika w kokpicie
http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-zyje_i_ma_sie_dobrze

Mam rozwiazanie, ktore zadowoli wszytkich:

Blasik byl jedna noga w kokpicie i byl troszke naprany, dlatego nie dalo siw
zidentyfikowac belkotu.

Nullification

Data: 2012-01-21 10:29:33
Autor: mkarwan

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfdv37$nuq$1inews.gazeta.pl...
http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-zyje_i_ma_sie_dobrze

Mam rozwiazanie, ktore zadowoli wszytkich:

Blasik byl jedna noga w kokpicie i byl troszke naprany, dlatego nie dalo siw
zidentyfikowac belkotu.

Gdyby ktoś wysłał to co napisałeś do adwokata żony gen Błasika, mógłbyś mieć problemy.
Radzę ci abyś odwołał to co napisałeś.
Są granice idiotycznego zachowania.

Data: 2012-01-21 11:22:11
Autor: leszek niewiadomski
Am 21.01.2012 10:29, schrieb mkarwan:

[...]

Nie wahaj sie kolego. Masz doswiadczenie w pisaniu donosow, wiec skrobnij pismo do adwokata pani Blasik, do policji i prokuratury. W poniedzialek nie bedzie juz tu "plutona" <zielonadupax@gazeta.pl>.
ln.

Data: 2012-01-21 13:00:43
Autor: pluton
> [...]
> siw
> zidentyfikowac belkotu.

Gdyby ktoś wysłał to co napisałeś do adwokata żony gen Błasika, mógłbyś

Jedni twierdza, ze byl w kokpicie, inni-ze go tam nie bylo. Zatem najmocniej
przepraszam wszystkich, ktorych smiertelnie obraza hipoteza ze byl w
kokpicie
tylko do polowy - jedna noga w srodku, jedna na zewnatrz.

Jedni twierdza, ze byl podpity, inni-ze nawet malpki na oczy nie widzial.
Zatem najmocniej przepraszam wszystkich, ktorych smiertelnie obraza hipoteza
ze byl z lekka naprany.

Jedni twierdza, ze cos gadal, inni-ze nie zarejestrowano jego glosu.
Zatem najmocniej przepraszam wszystkich, ktorych smiertelnie obraza hipoteza
ze moze cos belkotal, ale nie na pewno.

Są granice idiotycznego zachowania.

Tak myslisz ? A byles na Krakowskim w którąś miesiączkę ?

Nullification

Data: 2012-01-21 10:45:37
Autor: [HeÂŽSk]
Państwo tchórzy - Nikt się nie przyznaje że słyszał Błasika w kokpicie
On Sat, 21 Jan 2012 10:04:26 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-zyje_i_ma_sie_dobrze

Mam rozwiazanie, ktore zadowoli wszytkich:

Blasik byl jedna noga w kokpicie i byl troszke naprany, dlatego nie dalo siw
zidentyfikowac belkotu.

jakie to ma znaczenie gdzie byl jakis general? piloci dobrze wiedzieli,ze jezeli nie wyladuja
ich kariera bedzie skonczona. protasiuk mial juz
zlozone podanie o przeniesienie do lotnictwa cywilnego.
wszyscy piloci mieli dosc oszolomstwa kaczynskich.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-21 12:46:35
Autor: pluton
> [...]
siw
> zidentyfikowac belkotu.

jakie to ma znaczenie gdzie byl jakis general?

ZASADNICZE! Zeby to zrozumiec wystarczy miec opanowane podstawy fizyki.
Chodzi mi konkretnie o zasadę dzialania hustawki. Dopoki piloci sa w kabinie
pilotow a pasazerowie sa na miejscach, to samolot zachowuje rownowage.
Jednak jezeli jeden z pasazerow przemiesci sie do kabiny pilota, to jego
ciezar przewaza i samolot przechyla sie na dziob - tak jak hustawka,
kiedy po jednej stronie usiadzie dodatkowa osoba.
I to wlasnie przechylenie na dziob bylo przyczyna zbyt gwaltownego
schodzenia
samolotu i w konsekwencji calej katastrofy.
Przemieszczanie sie drugiego generala tlumaczylo by wykonanie przez
samolot obrotu wokol osi. Otoz drugi general zamiast isc srodkiem korytarza
przesuwal sie w poblizu jednego z bokow, co spowodowalo zachwianie
sie rownowagi samolotu w plaszczyznie skrzydel.

Nullification

Państwo tchórzy - Nikt się nie przyznaje że słyszał Błasika w kokpicie