"Państwo w państwie" z G±siorowskim - ogl±dali¶ cie?

Data: 2016-01-24 12:04:45
Autor: Piotrek
"Państwo w państwie" z G±siorowskim - ogl±dali¶ cie?
Przed chwil± skończył się odcinek "Państwa w państwie" z Andrzejem G±siorowskim. Ogl±dali¶cie? Co s±dzicie? Mam wrażenie, że gdyby rozmowa trwała jeszcze z 10 minut, zaproszony o¶mieszyłby z kretesem obecnych w studiu. Spokojny, wyluzowany, nie kręcił, bez zaj±knięcia odpowiadał na każde pytanie (wtedy, kiedy mu pozwalano). Może wła¶nie dlatego w ostatniej minucie, kiedy chciał rzeczowo wyja¶nić dlaczego zarzuty przeciwko niemu były wyssane z palca, prowadz±cy nagle stwierdził, że czas się skończył, musimy przej¶ć do kolejnej sprawy i po chamsku przerwał mu w ¶rodku zdania - chciał zapobiec kompromitacji państwa gdyby się okazało, że facet w kilka minut wyja¶nił co¶, nad czym nasi eksperci łamali sobie głowy przez ćwierć wieku? Generalnie wychodzi na to, że nasz "wymiar sprawiedliwo¶ci" sam nie bardzo wiedział o co konkretnie oskarżyć G±siorowskiego (chyba fakt, że w sprawie rzekomego "oscylatora" nigdy nie skierowano przeciwko niemu żadnego aktu oskarżenia, mówi sam za siebie). Znacznie bardziej bulwersuj±ce wydaje mi się to, że likwidator Art B (jak się okazuje, istniej±cej do dzisiaj!) likwiduje j± już od 25 lat i jako¶ nie może skończyć. Cóż, gdybym za tę fuchę brał milion złotych rocznie tak, jak on, to pewnie też by mi się nie spieszyło. Ciekawe że tej sprawy jako¶ nikt nie bada.

Data: 2016-01-25 10:43:58
Autor: J.F.
"Państwo w państwie" z G±siorowskim - ogl±dali¶cie?
Użytkownik "Piotrek"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

No coz, oprocz checi dobrze jeszcze miec podstawe prawne czyli zapis w kodeksie.
Sam oscylator to tak trudno powiedziec czy legalny - on glownie banki osmiesza.

Ale o ile rozumiem - to byla taka piramida finansowa, jeden kredyt splacano drugim, i to jeden zarzut, a drugi to okradzenie spolki.
Bagsika jakos skazano ... choc patrzac na nasze sady to niekoniecznie cos znaczy.
Ale zaplatal sie w kolejna piramide :-)

[...]

A co tu badac - taka rola likwidatora :-)
Likwidowac dlugo i pobierac wynagrodzenie :-)

Przy czym o ile kojarze:
-jesli dlugow jest za duzo, to likwidacja nie jest taka prosta, w niektorych przypadkach te grube lata to chyba wrecz obowiazkowe.
-prawda to z tym wynagrodzeniem ? Ludzie rozne plotki gadaja.
-ArtB miala multum spolek-corek, likwidator (syndyk ?) i tym musi zarzadzac.
-jesli bierze wynagrodzenie ... to znaczy ma z czego :-)
Banki jakos nie zadbaly  o swoje interesy i , czy utrzymano dzialalnosc ?

J.

Data: 2016-01-25 09:26:22
Autor: Piotrek
> [...]

-prawda to z tym wynagrodzeniem ? Ludzie rozne plotki gadaja.

Taka kwota padła w programie. Sk±d j± wzięli - nie wiem.

Data: 2016-01-25 22:31:20
Autor: ±ćęłń󶼿
"Państwo w państwie" z G±siorowskim - ogl±dali¶cie?
Mozna sprawdzić w KRS (np. ze sprawozdań finansowych).

-- -- -
Taka kwota padła w programie.

Data: 2016-01-26 11:10:37
Autor: J.F.
"Państwo w państwie" z G±siorowskim - ogl±dali¶cie?
Użytkownik "Piotrek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:997ffcc5-47d7-4619-b925-940e2fd8ea74@googlegroups.com...
-prawda to z tym wynagrodzeniem ? Ludzie rozne plotki gadaja.

Taka kwota padła w programie. Sk±d j± wzięli - nie wiem.

Kwota moze i prawdziwa. Tylko ciekaw jestem czy nadal pobierana ... no bo skad ?

Czy likwidator podsumowal majatek, dlugi, i zarzadza majatkiem do czasu splacenia dlugow. A dokladniej - dopoki majatku starczy na wynagrodzenie :-)
likwidatora jak czytam wyznaczyl BPH, to mozliwe, ze przez 25 lat nie protestuje przeciw sposobowi likwidacji :-)

J.

"Państwo w państwie" z G±siorowskim - ogl±dali¶ cie?