Pańswowe plany Kaczyńskiego.

Data: 2017-01-13 08:06:00
Autor: LeoTar Gnostyk
Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Czy Kaczyński zamierza zbudować w Polsce zdyskredytowane na Zachodzie państwo socjaldemokratyczne?
A może będzie chciał zbudowac państwo nacjonalistyczne, z nową elitą, "światłą" administracją w roli głównej?
Czy wie wreszcie jak skutecznie zażegnać odwieczny konflikt między rządzącymi a rządzonymi?

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Data: 2017-01-13 08:05:29
Autor: Ikselka
LeoTar Gnostyk <leotar@leotar.net> wrote:
[...]

Ważne, aby nie zbudował tego:
demotypatriotyczne.pl/upload/fcbb881fd2b17622764b547f6039df744900.jpg

--
XL

Data: 2017-01-13 09:26:48
Autor: LeoTar Gnostyk
Ikselka pisze:
[...]

Wielu a jego poprzedników to obiecywało a jednak przez wieki istniał problem "równych" i "równiejszych", zarówno wobec prawa jak i ekonomii. Żeby i on nie doprowadził do tego samego musi zidentyfikować przyczynę, która prowadzi społeczeństwa do takiej degeneracji. A może już ją zidentyfikował ale nie chce, albo nie ma odwagi zakomunikować jej społeczeństwu. W obu przypadkach prowadzi to do tego, że będzie rządził trzymając społeczeństwo w nieświadomości sprawując równocześnie władzę absolutną. Czyżby aż tak bardzo nie ufał ludziom i pragnął dla siebie władzy absolutnej?

Data: 2017-01-13 09:56:52
Autor: Ikselka
Ikselka pisze:
LeoTar Gnostyk <leotar@leotar.net> wrote:
będzie rządził trzymając społeczeństwo w nieświadomości sprawując równocześnie władzę absolutną. Czyżby aż tak bardzo nie ufał ludziom i pragnął dla siebie władzy absolutnej?

Mnie władza absolutna nie przeraża - bardzo mi się podoba sułtanat Brunei.
Wszystkim obywatelom sułtan wszystko po równo funduje, polityki nie wolno
uprawiać tylko. Ale masz wszystko od sułtana - od jedzenia po mieszkania,
studia i lecznictwo. Zero bezdomnych. Zero biedy. Spokój i sielanka. --
XL

Data: 2017-01-13 08:13:55
Autor: Marek Cz.
W dniu piątek, 13 stycznia 2017 10:56:53 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

[...]

No. Tylko jeden mały szczegół. Brunei stoi na ropie... naftowej. Reszta się zgadza. Sułtan gra dobrego wujka, bo ma za co. Inaczej by tam wiatr hulał i podcierali by się słomą.

Data: 2017-01-14 03:10:03
Autor: andal

napisał:

[...]

Polska stoi na

ropie

weglu

siarce

miedzi

zelazie

zlocie

soli

goracej wodzie

i oddaje to wszstko w zdowskie lapy, stad bieda

Data: 2017-01-13 22:09:17
Autor: Marek Cz.
W dniu sobota, 14 stycznia 2017 04:10:06 UTC+1 użytkownik andal napisał:
> [...]

soli

goracej wodzie

i oddaje to wszstko w zdowskie lapy, stad bieda

Tak. A teraz te czerwone i jedna niebieska.

Data: 2017-01-14 03:28:16
Autor: Vernon L. Pinkley
użytkownik andal napisał:

[...]

W chj ziemi uprawnej, lasy a mimo to jest biedniejsza od Finlandii
którą stać i na własne stocznie i elektrownie atomowe.

Data: 2017-01-14 12:56:24
Autor: Dark ice
Użytkownik "Vernon L. Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w wiadomości news:4f89c271-efe6-4fd6-a059-72438eeca309googlegroups.com...
W chj ziemi uprawnej, lasy a mimo to jest biedniejsza od Finlandii
którą stać i na własne stocznie i elektrownie atomowe.

Podaj winnego ;-). Tusk odpada ;-))))

cl

Data: 2017-01-29 20:04:44
Autor: the_foe
W dniu 2017-01-14 o 12:56, Dark ice pisze:
[...]

idiotyczne rządy Sanacji a potem, w gruncie bardzo podobne, rządy Bieruta-Gomułki. Gierek miał już trochę coś tam pod czachą, poprawnie definiował problemy, tylko rozwiązania, były co najmniej naiwne.
1975-85 to był wielki czas na nowe przetasowania i tranzycję na nową gospodarkę. Nie wsiedliśmy do tego pociągu bo "kominy muszą dymić" i teraz płacimy za to do dziś.

--
@foe_pl

Data: 2017-01-29 20:00:31
Autor: the_foe
W dniu 2017-01-14 o 12:28, Vernon L.  Pinkley pisze:
użytkownik andal napisał:

[...]

niektórzy nie rozumieją, ze czas pierwotnego kapitalizmu, gdzie liczyły się zasoby minał. Dziś liczy się technologia. I marża jaką się dzieki temu uzyskuje.

--
@foe_pl

Data: 2017-01-13 11:06:18
Autor: LeoTar Gnostyk
Ikselka pisze:
[...]

Czyli zero odpowiedzialności za własny byt a rownocześnie totalne uzaleznienie od woli jedynowładcy, który może się okazać niezrównoważony i pewnego dnia może mi zabrać wszystko. A poza tym jaką masz pewność, że wszyscy będą zadowoleni z takiej równości za którą nie podąża świadomość i odpowiedzialność? Ktoś jeden może zacząć uważać, że on robi więcej i jemu należy się więcej i może wywołać lawinę w takiej nieswiadomej społeczności.

Wybacz, ale to nie dla mnie. Wolę skromne ale życie na własny rchunek i z pełną odpowiedzialnością za swoje bezpieczeństwo.

Data: 2017-01-13 11:33:06
Autor: LeoTar Gnostyk
Ikselka pisze:
[...]

Ja wiem, iksi, że Ty, jako kobieta, masz skłonność do spuszczania odpowiedzialności na mężczyznę, i najlepiej sie czujesz w roli tej poddanej, która za nic nie odpowiada, i która - manipulując seksem - skutecznie przerzuca odpowiedzialność na mężczyznę. Odpowiada Ci wiec układ, w którym mężczyzna wręcz dobrowolnie przyjmuje na się całą odpowiedzialność za wsystko co dobre i złe dzieje się w stadzie. Taki sobie myk. ;-)

Data: 2017-01-13 19:24:46
Autor: V
Ikselka pisze:
[...]

A jeśli, załóżmy, że zdarzyłby się taki facet, co to za nic nie odpowiada, a wpływa na wszystko. To czym wg Twoich teorii on manipuluje, też seksem, czy może jednak nie jest facetem?

V.

Data: 2017-01-13 19:32:19
Autor: LeoTar Gnostyk
Ikselka pisze:
[...]

To zależy od tego czy manipuluje dla osiągnięcia własnych korzyści czy też przyświeca mu dobro społeczeństwa.
Jeżeli manipuluje dla osiągnięcia korzyści własnych to jest homoseksuaistą. Jeżeli zaś manipuluje dla osiągnięcia korzyści przez całą społeczność to jest androgynem.

To samo odnosi się do kobiet tyle, że ich zdolność manipulacji seksem jest znacznie większa, gdyż nie muszą one uprawiać seksu dla osiągnięcia satysfakcji, w postaci rozładowania napięcia.

Data: 2017-01-13 19:37:41
Autor: LeoTar Gnostyk
LeoTar Gnostyk pisze:

To samo odnosi się do kobiet tyle, że ich zdolność manipulacji
seksem jest znacznie większa, gdyż nie muszą one uprawiać seksu dla
osiągnięcia satysfakcji, w postaci rozładowania napięcia.

Niekoniecznie uprawiają seks dla osiągniecia satysfakcji.

Data: 2017-01-13 19:57:35
Autor: V
W dniu 2017-01-13 o 19:37, LeoTar Gnostyk pisze:
LeoTar Gnostyk pisze:

[...]

Wyluzuj, kobiety się prostytuują przy nieświadomości swoich mężów i każdy to wie. Dajesz kość do ogniska to jesteś sexy, pomylisz ogniska, wypad.

V.

Data: 2017-01-13 21:04:00
Autor: V
W dniu 2017-01-13 o 20:44, Pajdak pisze:

Użytkownik "V" <fhotnc@hotmail.com> napisał w wiadomości
Wyluzuj, kobiety się prostytuują przy nieświadomości swoich mężów i
każdy to wie. Dajesz kość do ogniska to jesteś sexy, pomylisz ogniska,
wypad.

Dlatego jak cię złapie "za rękę" na łajdaczeniu się za cholerę nie
przyznawaj się! Mów, że to nie twoja! ;-)

:)
Dlatego najlepiej, gdy ani kobieta nie ma poczucia, że należy do faceta, ani facet nie roi sobie, że ma kobietę, wtedy masz tyle ognisk, do ilu tylko dasz rade kości dowozić :)

V.

Data: 2017-01-13 21:26:44
Autor: LeoTar Gnostyk
V pisze:
[...]

Ciekawość jak Ci długo psychika wytrzyma takie wzajemne poniżanie się i zmianę partnerek? Bo nie wątpisz chyba, że one wytrzymają psychicznie znacznie więcej takich zamian od Ciebie. A jak Ci siądzie psychika to i siądą Ci peryferia, jak Twego fallusa eufemistycznie nazwała Ikselka. :-)

Poza tym zmiany partnerów nie sprzyjają stabilności środowiska wychowawczego dzieci; nie sprzyjają ich rozwojowi emocjonalnemu wśród zmieniających się tatusiów i mamusiek. Są raczej znakomitym sposobem na pokazywanie i uczenie dzieci jak kobitki manipulują i wykorzystują meżczyzn do dostarczania żarełka w zamian za które faceci dostają d... .

Data: 2017-01-13 21:33:41
Autor: Ikselka
V <fhotnc@hotmail.com> wrote:
[...]

A najnajnajnajlepiej - kiedy nikt już nie wie, czy jest kobietą, czy
facetem, i kto fkącu ma te kości i dlaczego. To się nazywa gender.

--
XL

Data: 2017-01-13 19:54:38
Autor: V
Ikselka pisze:
[...]

Aha, a jeśli przyświeca mu dobro, a jednak mimo wszystko osiągnie zło, to stanie się mężczyzną?

V.

Data: 2017-01-13 21:09:48
Autor: LeoTar Gnostyk
V pisze:
[...]

Zadałeś pytanie od d... strony. ;-)

Obecny, zakazowo-nakazowy system wychowawczy, ograniczający dostęp dziecka do wiedzy o życiu seksualnym rodziców oraz uniemożliwiający inicjację seksualną dziecka wśród rodziców, powoduje, że wszyscy ludzie są osobnikami homoseksualnymi, zarówno kobiety jak i mężczyzni. Ponieważ stan taki jest efektem defektu psychicznego wywołanego przez rodziców, jest skutkiem w/w zakazu, więc by stać się androgynem, t.j. osobą o psychice zespolonej (i kobieta i mężczyzna) osobnik musi przejść ponowne narodziny, kóry to efekt może być wynikiem jakiegoś wielkiego wstrząsu psychicznego lub wyrwania się z łap śmierci. Ponowne narodziny możemy nawać również dezintegracją pozytwną psychiki a umiejętnością osoby z tak przebudowana psychiką jest równoczesną zdolność do bycia empatycznym i asertywnym zarazem, przez co osoba taka jest zdolna widzieć świat zarówno oczami kobiety jak i mężczyzny. Jest to świat obiektywny, zintegrowany z dwóch różnych światów dominujących w widzeniui osób homoseksualnych.

A teraz odpowiadając na Twoje pytanie. Nie można być dobrym tylko dlatego,, że się chce być dobrym. Jeżeli mimo czynienia zła chcesz si e stać dobrym to musisz sięgnąc dna zła by leżąc na tym dznie zrozumieć DLACZEGO postepujesz zle. Uświadomienie sobie tego faktu może człowieka wyleczyć (doprowadzić do androgynii) lub zabić. Jeżeli jednak złamiesz zakaz seksualny, o którym wszędzie piszę, jeżeli uświadomisz sobie, że jest on przyczyną tego, że czynisz zło, to przeżyjesz. Ale podczas przemiany człowiek musi sie uwolnić całkowicie z więzów narzuconych przez matriarchalną kulturę.

Data: 2017-01-13 23:26:36
Autor: Kviat
W dniu 2017-01-13 o 21:09, LeoTar Gnostyk pisze:
[...]

Wiesz dlaczego twoje pierdolenie nie ma sensu?
Prosty przykład:
Dwie kobiety w związku wychowują córkę, która jest heteroseksualna (albo dwóch facetów, którzy wychowują syna heteroseksualnego). I co teraz?
Rodzice zmuszą go do inicjacji?
Jesteś kretynem, ale na tyle ogarniasz rzeczywistość, że dziecko hetero raczej nie zapragnie swojego rodzica o tej samej płci.

I cała twoja teoria właśnie poszła się pierdolić. Pedofilu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-01-14 07:02:54
Autor: LeoTar Gnostyk
Kviat pisze:
[...]

Nie ma takiej opcji by dwóch homoseksulistów (lub dwie lesbijki)
wychowali dziecko heteroseksualne, a mentalnego androgyna.

Rodzice zmuszą go do inicjacji?

Między innymi właśnie dlatego, że inicjacja seksualna dziecka w parze
homoseksualnej odbyć się nie może. Jest fizycznie niemożliwa a więc jest
niemożliwym spełnienie jej celów.

Jesteś kretynem, ale na tyle ogarniasz rzeczywistość, że dziecko
hetero raczej nie zapragnie swojego rodzica o tej samej płci.

A drugiej płci nie ma. I sam sobie odpowiedziałeś na zarzut, który mnie wcześniej postawiłeś. ;-)

I cała twoja teoria właśnie poszła się pierdolić. Pedofilu.

Pokaż mi lepszą teorię, która będzie potrafiła odpowiedzieć na tyle pytań, na które do tej pory nie było odpowiedzi, hmm.

Epitet ci wybaczam, bo tak ci się podoba, że aż żal mi ię od niego odwodzić. :-)

Powrotu do zdrowia ci życzę Piotrze

Data: 2017-01-14 14:42:41
Autor: Kviat
W dniu 2017-01-14 o 07:02, LeoTar Gnostyk pisze:
Kviat pisze:
[...]

Jak nie ma takiej opcji, skoro wychowują?
Jesteś debilem zaklinającym rzeczywistość. I do tego bezczelnie kłamiesz.

Tylko w pojebanych krajach fanatyzmu religijnego czy innego reżimu łamie się prawa człowieka, łamie się sumienia i kręgosłupy i zakazuje (lub nakazuje) się ludziom decydować jak mają żyć.
To właśnie proponujesz żeby zaspokoić swoje chore fantazje seksualne.

Normalni ludzie i tak będą żyć jak chcą. Będą się mocniej ukrywać. Jak w każdym reżimie.
Czyli właśnie twoja teoria poszła się pierdolić.

Rodzice zmuszą go do inicjacji?

Między innymi właśnie dlatego, że inicjacja seksualna dziecka w parze
homoseksualnej odbyć się nie może. Jest fizycznie niemożliwa a więc jest
niemożliwym spełnienie jej celów.

To czego jeszcze nie rozumiesz?
Właśnie twoja teoria poszła się pierdolić.
Pedofilu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-01-14 18:04:09
Autor: LeoTar Gnostyk
Kviat pisze:
[...]

Dobrze, że zakończyłeś pytajnikiem. ;-)

Jesteś debilem zaklinającym rzeczywistość. I do tego bezczelnie
kłamiesz.

Ani kłamię, ani zaklinam rzczywistość. Wyciągam jedynie wnioski z
obserwacji. Jeżeli uważasz, że nie mam racji to wykaż, w którym miejscu
popełniam błąd.

[...]

Ja nikomu nie nakazuję jak ma żyć. Brak nakazów i zakazów to podstawy
moich twierdzeń. Ale nie zgadzam się na to by dewianci wychowywali
potomstwo, które nie bedzie zdolne do prokreacji to chyba nic zdrożnego,
jeżeli w perspektywie mamy trwanie gatunku.

Normalni ludzie i tak będą żyć jak chcą. Będą się mocniej ukrywać.
Jak w każdym reżimie. Czyli właśnie twoja teoria poszła się
pierdolić.

Dewianci powinni się pierwej poddać terapii i dopiero po powrocie na łono heteroseksualizmu brać się za PŁODZENIE i wychowywanie dzieci. Jeżeli chcą tylko wychowywac dzieci dla osiągnięcia własnych celów emocjonalnych to wara im od dzieci.

Rodzice zmuszą go do inicjacji?

Między innymi właśnie dlatego, że inicjacja seksualna dziecka w
parze homoseksualnej odbyć się nie może. Jest fizycznie niemożliwa
a więc jest niemożliwym spełnienie jej celów.

To czego jeszcze nie rozumiesz? Właśnie twoja teoria poszła się
pierdolić. Pedofilu.

Powrotu do zdrowia życzę Piotrze. I sskończ z tym toczeniem piany z buzieńki. ;-)

Data: 2017-01-14 21:10:21
Autor: Kviat
W dniu 2017-01-14 o 18:04, LeoTar Gnostyk pisze:
Dewianci powinni się pierwej poddać terapii

To czemu się nie poddasz terapii?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-01-14 22:19:54
Autor: LeoTar Gnostyk
Kviat pisze:
W dniu 2017-01-14 o 18:04, LeoTar Gnostyk pisze:

Dewianci powinni się pierwej poddać terapii

To czemu się nie poddasz terapii?

Bo nie jestem pedałem - w przeciwieństwie do ciebie.

Data: 2017-01-15 11:32:32
Autor: Kviat
W dniu 2017-01-14 o 22:19, LeoTar Gnostyk pisze:
Kviat pisze:
W dniu 2017-01-14 o 18:04, LeoTar Gnostyk pisze:

Dewianci powinni się pierwej poddać terapii

To czemu się nie poddasz terapii?

Bo nie jestem pedałem

Nie napisałem, że jesteś pedałem. Napisałem, że jesteś dewiantem.
Pedofilem.
Czego znowu nie zrozumiałeś?

- w przeciwieństwie do ciebie.

LOL:)
Wymyśliłbyś coś lepszego :)

Powrotu do zdrowia życzę Piotrze

Nawet to zgapiłeś.
Typowy pedofil z niskim ilorazem inteligencji - potrafisz tylko odtwarzać i nic od siebie. To tak samo jak z tym twoim tłumaczeniem własnego pedofilstwa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-01-14 22:21:55
Autor: LeoTar Gnostyk
Kviat pisze:
W dniu 2017-01-14 o 18:04, LeoTar Gnostyk pisze:

Dewianci powinni się pierwej poddać terapii

To czemu się nie poddasz terapii?

Bo ni jestem pedałem, a ty jesteś.

Data: 2017-01-13 13:02:08
Autor: Ikselka
Ikselka pisze:
[...]

Jak w każdym innym ustroju - w każdej chwili (choćby politycy czy banki)
mogą Ci zabrać wszystko, łącznie z życiem, jak dostaniesz zawału.
A tam - nie zależysz od banków :-))

A poza tym jaką masz pewność, że wszyscy będą zadowoleni z takiej równości za którą nie podąża świadomość i odpowiedzialność?

Jedź i spytaj. 100 procent świadomie zadowolonych.

Ktoś jeden może zacząć uważać, że on robi więcej i jemu należy się więcej i może wywołać lawinę w takiej nieswiadomej społeczności.

Ale oni pracują dla przyjemności 333-)

Wybacz, ale to nie dla mnie. Wolę skromne ale życie na własny rchunek i z pełną odpowiedzialnością za swoje bezpieczeństwo.

Zwłaszcza ta "pełna odpowiedzialność" mnie rozczula, z uwagi na to, że
sprowadza się do godzenia się na wszystko :-|

--
XL

Data: 2017-01-13 21:53:13
Autor: LeoTar Gnostyk
Ikselka pisze:
[...]

Tylko od wszechwładnego pryncypała u którego siedzę w kieszeni. To
znacznie gorsze uzalenienie i zniewolenie od czegokolwiek co można sobie
wyobrazić. Skoro Ci się tak bardzo tam podoba to DLACZEGO się tam nie
zaokrętowałaś? ;-)

A poza tym jaką masz pewność, że wszyscy będą zadowoleni z takiej
równości za którą nie podąża świadomość i odpowiedzialność?

Jedź i spytaj. 100 procent świadomie zadowolonych.

Ja nie mam środków na takie wypady. Ale zaufam Twojej relacji. ;-)

Ktoś jeden może zacząć uważać, że on robi więcej i jemu należy się
więcej i może wywołać lawinę w takiej nieswiadomej społeczności.

Ale oni pracują dla przyjemności 333-)

A jak wyglądają tam relacje kobieta-mężczyzna?

[...]

Bądz bardziej detaliczna, czyli co masz na myśli pisząc: "sprowadza się do godzenia się na wszystko."?

Data: 2017-01-13 12:39:42
Autor: FEniks
Ikselka pisze:
[...]

Już poza wszystkim - państewko pod względem liczby ludności wielkości Szczecina, Bydgoszczy, Gdańska... i pewnie jeszcze kilku z wielu polskich miast. Ciekawe, czy sułtanowi straczyłoby jedzenia i mieszkań dla blisko 40-milionowego narodu. Ty to masz jednak kiełbie we łbie. LOL

Ewa

Data: 2017-01-13 13:03:21
Autor: Ikselka
Ikselka pisze:
[...]

No ale Ciebie tam wcale nie zabieram. LOL

--
XL

Data: 2017-01-13 21:54:10
Autor: LeoTar Gnostyk
Ikselka pisze:
[...]

A sama się tam wybierasz czy tylko trollujesz?

Data: 2017-01-13 15:12:29
Autor: FEniks
W dniu 13.01.2017 o 13:35, Tomasz Chmielewski pisze:
On 01/13/2017 08:39 PM, FEniks wrote:

[...]

W San Escobar też się dobrze mieszka obywatelom:

Nic dziwnego, skoro tam wszyscy na wiecznym rauszu:
http://polityczek.pl/index.php/uncategorised/2530-san-escobar-chwali-sie-swoim-firmowym-alkoholem-wina-tuska-2

oraz święci:
http://winicjatywa.pl/san-escobar-duele-el-corazon-2013/

Ewa

Data: 2017-01-13 16:51:34
Autor: Kviat
W dniu 2017-01-13 o 10:56, Ikselka pisze:

[...]

O kurwa... :)
Co za pierdolnięta faszystka... ty naprawdę byłaś nauczycielką? Przecież ty bladego pojęcia nie masz o czym piszesz.
Już wiem dlaczego jesteś faszystką i katopislamistką - ty jesteś zwyczajnie głupia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-01-13 18:37:09
Autor: LeoTar Gnostyk
Ikselka pisze:
[...]

Jeszcze raz zapraszam do experymentu Calhoun'a. Tam też wszystko myszom zapewniono nie zmuszając je do pracy umysłowej nad przyczyną przemocy, która w końcu eksplodowała za sprawą samic. Tak samo widzisz przyszłość rodzaju ludzkiego, nad którym skrycie panuje kobieta dzięki swej zdolności wykorzystania seksu do manipulacji i podporządkowania sobie słabego mężczyzny. A jego słabość wynika z zakazu ustanowionego przez... kobietę. Dzięki temu zakazowi i karze grożącej za jego złamanie jest kobieta jedynym bogiem. Ale rozliczeń nadszedł czas...

Data: 2017-01-13 18:47:02
Autor: Ikselka
[...]

Słabego.
Mój mężczyzna nie jest słaby. Urządzenia peryferyjne nie zastępują mu
rozumu ani POLSKIEGO wychowania w czci dla swej kobiety. Tak go wychował ojciec, gość twardy i szlachetny, a jego - jego ojciec.
Itd.
Jak mawiał mój Teść - "Kobiety polskie w szczególności zasługiwały i
zasługują na szacunek, bo w naszej historii mężczyźni szli walczyć, a one
zostawały żeby bronić domostwa i bytu dzieci i starców. A potem najczęściej
zostawały ze wszystkim same i musiały zastapić mężczyzn i w pracy, i w
opiece, i częstokroć do walki szły, jak mężczyzn brakło. Takie są polskie
kobiety. I TYLKO polskie."

Przy silnym mężczyźnie nie potrzebuję więc "manipulacji seksem", abym była
szanowana i wielbiona czy otrzymywała czego chcę.
I z wzajemnością. Ale nie wiem, czy Ty możesz ogarnąć ten zakres pojęciowy swoimi
peryferiami...

--
XL

Data: 2017-01-13 21:18:18
Autor: LeoTar Gnostyk
Ikselka pisze:
[...]

No i co - jesteś matka Polka pełną gębą. Nawet! w bój pójdziesz za swoim ukochanym. To jak to było, że zazwyczaj chłopów brakowało po takich wojaczkach? Coś słabo żeście się starały o to umieranie za swoich mężczyzn. ;-)

[...]

Jak Ci był/jest uległy na każde Twoje skinienie to nie musisz manipulować - wystarczy, że go sobie wcześniej wychowałaś. :-)

Data: 2017-01-13 22:39:42
Autor: Ikselka
Ikselka pisze:
[...]

Tak się składa, że nawet w ogień.

To jak to było, że zazwyczaj chłopów brakowało po takich wojaczkach?

No, brakowało. Ginęli.

Coś słabo żeście się starały o to umieranie za swoich mężczyzn. ;-)

???

[...]

Uległy?? na skinienie??? To zupełnie inaczej działa i z tego, co widzę, pozostaje poza Twoją
przestrzenią poznawczą. I to jest tragiczne.

to nie musisz manipulować

Czyli JEDNAK SĄ wyjątki od Twojej "teorii".

- wystarczy, że go sobie wcześniej wychowałaś. :-)

Dostałam gotowego. Na tacy. Wraz z obrączką.

--
XL

Data: 2017-01-14 07:16:15
Autor: LeoTar Gnostyk
Ikselka pisze:
[...]

Ale Ty będziesz szła za nim, on Ciebie osłaniać będzie...

To jak to było, że zazwyczaj chłopów brakowało po takich
wojaczkach?

No, brakowało. Ginęli.

Więc jednak nie szłyście w pierwszym szeregu tylko conajmniej w
drugim...? Za ich plecami... ;-)

Coś słabo żeście się starały o to umieranie za swoich mężczyzn.
;-)

???

No skoro was kobiet mniej ginęło to jakoś tak nie po partnersku. Rzec by
można nieuczciwie żeście sie podkładały pod ciosy wrogów...

[...]

To opowiedz jak to działa. Bardzo chętnie słucham wszelkich wyjśnień,
które wzbogacają mój aparat poznawczy.

to nie musisz manipulować

Czyli JEDNAK SĄ wyjątki od Twojej "teorii".

Nie wyrywaj słów z kontekstu - manipulujesz. I tak samo robisz to ze
swoim menem. Więc - próbując manipulowac mną -  potwierdziłaś tylko moją
tezę, że nie ma ABSOLUTNIE żanych wyjątków od mojego twierdzenia.
Kobiety od zawse skutecznie manipulowały mężczyznami wykorzystując do
tego celu seks za pomocą którego robiły/robią z mężczyzn swoich niewolników.

- wystarczy, że go sobie wcześniej wychowałaś. :-)

Dostałam gotowego. Na tacy. Wraz z obrączką.

od teściowej... i "ślepego" teścia. :-)

Data: 2017-01-14 11:08:46
Autor: Ikselka
Ikselka pisze:
[...]

Chyba nie bardzo rozumiesz, czym jest ogień .

[...]

Czy Ty rozumiesz język pisany? - "gdy mężczyzn brakło".
Zresztą zagadnienie, które wspomniałam, są dla Ciebie zbyt trudne, z samej
Twej istoty mentalnej nie widzę możliwości...

[...]

No i czyż nie mówiłam?
:-(

[...]

Opowiedzieć, jak to działa?? Ty dziecko jesteś. Mentalne.
Tylko tak proste relacje jak Twoje można "opowiedzieć" - jako "on chciał, a
ona mu nie dała".
No cóż, moje życie i życie innych normalnych ludzi zupełnie nie na tym
polega. KOSMOSU nie da się "opisać".

[...]

I uff, prawda?
He he.

Kobiety od zawse skutecznie manipulowały mężczyznami wykorzystując do
tego celu seks

Ja Cię tu SEKSEM zmanipulowałam???? LOL

za pomocą którego robiły/robią z mężczyzn swoich niewolników.

O, i wskakujemy w swoją starą, utartą śpiewkę.

- wystarczy, że go sobie wcześniej wychowałaś. :-)

Dostałam gotowego. Na tacy. Wraz z obrączką.

od teściowej... i "ślepego" teścia. :-)

Kto tu jest ślepy... Naprawdę Ci współczuję.

--
XL

Data: 2017-01-14 18:16:11
Autor: LeoTar Gnostyk
Ikselka pisze:
[...]

Nie zbaczaj  tematu kochanieńka. ;-)
Gubisz się i chcesz się rozmieniać na drobne?

[...]

Było "No, brakowało". "Brakło" zmienia sens Twojej gadki...

Zresztą zagadnienie, które wspomniałam, są dla Ciebie zbyt trudne, z
samej Twej istoty mentalnej nie widzę możliwości...

Brakło Ci pary w piersi...?

[...]

No i czyż nie mówiłam? :-(

A moze przygarniałyście wrogów dla... przetrwania waszej płci?

[...]

wyjaśnień, które wzbogacają mój aparat poznawczy.

[...]

No to dałaś popis jak stara nauczycielka. Z góry na dzieci-śmieci.

to nie musisz manipulować

Czyli JEDNAK SĄ wyjątki od Twojej "teorii".

Nie wyrywaj słów z kontekstu - manipulujesz. I tak samo robisz to
ze swoim menem. Więc - próbując manipulowac mną - potwierdziłaś
tylko moją tezę, że nie ma ABSOLUTNIE żadnych wyjątków od mojego
twierdzenia.

I uff, prawda? He he.

A co, może nie? Hue, hue

Kobiety od zawse skutecznie manipulowały mężczyznami wykorzystując
do tego celu seks

Ja Cię tu SEKSEM zmanipulowałam???? LOL

Ty mnie niczym nie jestes w stanie zmanipulować. No chyba, że byłbym tym
sam zainteresowany...

za pomocą którego robiły/robią z mężczyzn swoich niewolników.

O, i wskakujemy w swoją starą, utartą śpiewkę.

Rzeka ciągle śpiewa o tym samym pomimo tego, że woda w niej płynie.

- wystarczy, że go sobie wcześniej wychowałaś. :-)

Dostałam gotowego. Na tacy. Wraz z obrączką.

od teściowej... i "ślepego" teścia. :-)

Kto tu jest ślepy... Naprawdę Ci współczuję.

No Twój teść i Twój stary, Iksi. Masz dwóch ślepców i obu ich wykorzystujesz.

Data: 2017-01-14 17:23:44
Autor: Ikselka
Ikselka pisze:
[...]

Pasuję. Ze ślepym o kolorach gadać jednak nie potrafię.

--
XL

Data: 2017-01-14 18:36:39
Autor: LeoTar Gnostyk
Ikselka pisze:
[...]

Nie zamierzam się znęcać nad ranioną, cały czas potencjalną partnerką.

Data: 2017-01-13 23:31:42
Autor: Kviat
W dniu 2017-01-13 o 19:47, Ikselka pisze:

Jak mawiał mój Teść - "Kobiety polskie w szczególności zasługiwały i
zasługują na szacunek, bo w naszej historii mężczyźni szli walczyć, a one
zostawały żeby bronić domostwa i bytu dzieci i starców.

Z szacunku do kobiet faszyści tworzyli kliniki rozpłodowe dla nadludzi.
Twój idol, genialny menedżer Hitler, wiedział co lubią chłopcy faszyści.
Ale skoro taka rola ci odpowiada...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-01-14 15:15:29
Autor: Przemysław Dębski
W dniu 2017-01-13 o 23:31, Kviat pisze:
[...]

Chyba powoli nadchodzi ten czas, że powinienneś się zastanowić nad zmianą płyty. Nie zrozum mnie źle, to po prostu staje się nudne niczym rewelacje leosia od lat powtarzane :)

DEbska

Data: 2017-01-14 15:44:39
Autor: Kviat
W dniu 2017-01-14 o 15:15, Przemysław Dębski pisze:
[...]

Interesujące, że taką radę kierujesz do mnie, a nie do religiantów i faszystów.

Nie zrozum mnie źle, to po prostu staje się nudne niczym
rewelacje leosia od lat powtarzane :)

Bardziej nudne od zdartej płyty faszystów i fanatyków religijnych?
Pislamiści doszli do władzy i zobacz jak nudno się zrobiło.
Chcesz powiedzieć, że należy ignorować ich brednie? Przecież tak już było i wiesz jak to się skończyło.
Normalnym ludziom się nie chciało _do_znudzenia_ reagować i faszyści właśnie na to liczą. Na brak reakcji.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2017-01-14 07:44:17
Autor: Marek Cz.
W dniu sobota, 14 stycznia 2017 15:44:39 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

Normalnym ludziom się nie chciało _do_znudzenia_ reagować i faszyści właśnie na to liczą. Na brak reakcji.

Pozdrawiam
Piotr

Masz rację. Ja gdzieś czytałem słowa, że "do triumfu zła wystarczy żeby dobrzy ludzie nic nie robili".

Data: 2017-01-14 16:52:10
Autor: Trefniś
W dniu .01.2017 o 16:44 Marek Cz. <czmarek4@gmail.com> pisze:

[...]

Racja!
I właśnie dzięki "pospolitemu ruszeniu" dobrych ludzi myślących, którym na  sercu leży Polska i jej obywatele, III RP rozumiana jako rządy PO, SLD  albo sierot po nich typu Nowośmieszna _nigdy_ już nie wróci!
Nb. można wiele złego powiedzieć np. o Schetynie, ale to właśnie on  pogrzebie Płaczformę i chwała mu za to! W ten sposób dołączy chyba do  grona patriotów!

--
Trefniś

Data: 2017-01-14 08:03:49
Autor: Marek Cz.
W dniu sobota, 14 stycznia 2017 16:52:11 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:
[...]

Jak widać tryumfalizm powyborczy trzyma się mocno. Już rok minął, wskaźniki gospodarcze na dół, opinia publiczna coraz bardziej minorowa, a cały czas zastanawianie się jak by tu jeszcze "dokopać" przeciwnikowi. Ale to normalka. Przez osiem lat PiS nie nauczył się przegrywać, bo kombinował ze niby oszustwa, to i wygrać nie umie.

Data: 2017-01-14 08:37:21
Autor: Zenek Kapelinder
Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Wskazniki jak troche spadly to ma to uzasadnienie. Nowy rzad odziedziczyl taki syf w finansach ze odbudowanie zdrowych finansow panstwa musi potrwac. Moze i jakies swiadczenia sa troche na wyrost, ale innego sposobu na rozruszanie gospodarki i jednoczesne ulzenie ludziom nie bylo. Moze warto zebys sie zastanowil jak by wygladala Polska za trzy lata jak by wybory wygrali przekreciarze. Pasowalo by Ci zeby na Twoim utrzymaniu byli arabscy awanturnicy? Poza tym czas sie zaczac zegnac z chujnia. W tym roku wplacimy do chujninej kasy o 9 miliardow ojro wiecej niz dostaniemy.

Data: 2017-01-14 13:06:05
Autor: Marek Cz.
W dniu sobota, 14 stycznia 2017 17:37:22 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Jednoczesne ulżenie ludziom? Fajnie. Tak się teraz nazywa podnoszenie podatków? I ja zauważysz że finanse państwa to nie są finansami obywateli/podatników jak za komuny było, to daj znać.

Data: 2017-01-14 14:06:52
Autor: Zenek Kapelinder
Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Komu i ile podniesli? A moze masz na mysli ze 40 miliardow jakie zlodziejom vatu nie dali zarobic? Z dziewieciuset cystern z paliwem jakie miesiac w miesiac za rzadow po wjezdzaly do Polski teraz wjezdza 150. Jesli benzyny nie brakuje to znaczy ze krajowe rafinerie placace vat robia wiecej benzyny.

Data: 2017-01-14 14:25:07
Autor: Marek Cz.
W dniu sobota, 14 stycznia 2017 23:06:53 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Normalnie wszystkim podnieśli, a biedocie, która nic nie produkuje, nic nie sprzedaje i prawie nic nie ma... najbardziej. A prawda? Dla Ciebie jak bogatym podnoszą to znaczy, że bogaty wyjmuje ze skrzyni gdzie trzyma forsę i daje. Jak bogatemu podnoszą to bogaty podnosi ceny usług i towarów dla biedoty i ma na większy podatek. Tak samo jak jest wojna. Szeregowi i cywile dostają po dupsku, a generałowie siedzą w sztabach i regulują zegarki.

Data: 2017-01-14 14:58:19
Autor: Zenek Kapelinder
Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Przy okreslonej ilosci pieniedzy jak jeden ma duzo a inny nie ma nic oznacza to ze bogaty w jakis sposob zapierdolil pieniadze biednym. Jak inaczej wytlumaczysz ze ubecki albo milicyjny ustosunkowany bandzior zalozyl firme ochroniarska i za godzine pracy placil od 2,50 do 4,50 a bral od z reguly panstwowej albo samorzadowej instytucji 14 zlotych za godzine + vat. Ludzie zatrudnieni w handlu po trzydziestu latach pracy dostawali najnizsza krajowa. Nie jestem za tym zeby wszyscy zapierdalali w jednakowych mundurkach i stolowali sie w barach o ustalonym na rok jadlospisie. Zroznicowanie dochodow musi byc. Ale nie takie jak bylo od 1990 roku.

Data: 2017-01-15 00:00:46
Autor: u2
[...]

widać, że nie znasz nikogo z branży ochroniarskiej, milionerów tam nie uświadczysz:)

widać, że chronisz swojaków:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-01-15 00:15:02
Autor: V
[...]

Ja Ci wytUmacze inaczY.
Załóżmy, że masz już te swoje gwarantowane 13PLN za godzinę. Uważaj teraz, 13 złociszy obowiązuje polskich pracodawców, nie dotyczy przedsiębiorców innych państw UE. Wystarczy czy podkręcić jasność? Podkręcę. W UE obowiązuje wolny przepływ usług, tak? Masz, czy podkręcić? Podkręcę. Wyobraź sobie, że pracodawca likwiduje firmę w Polsce i zakłada na Słowacji lub w Czechach a usługi świadczy w Polsce, jego już nie obowiązuje minimum 13 złociszy za godzinę. Rezultat, nie tylko znika firma w Polsce i pojawia się na Słowacji, ale też pozostali w Polsce polscy przedsiębiorcy nie wytrzymują konkurencji. Wiesz co to jest Pyrrusowe zwycięstwo?

V.

Data: 2017-01-14 15:41:30
Autor: Zenek Kapelinder
Pańswowe plany Kaczyńskiego.
W innych panstwach od dawna jest wiecej niz 13 zlotych. Niedawno byl artykul o tym ze Czesi na gwalt potrzebuja pracownikow. Nie sa tak atrakcyjni ja kraje zachodniej europy ale place jakie proponuja na stanowiskach produkcyjnych sa znaczaca wyzsze niz w Polsce. Tak ze takie sranie w banie uskuteczniasz nie majac pojecia o sprawie. Zaraz z Polski wyjedzie do niemiec sporo Ukraincow. Przy bezrobociu jakie podja, 8 i troche, za chwile zrobi sie ujemne. Czy uwazasz ze firmy ochroniarskie przeniosa sie do Czech zeby ominac polskie przepisy dotyczace wynagrodzen?

Data: 2017-01-15 00:55:23
Autor: u2
Pańswowe plany Kaczyńskiego.
W innych panstwach od dawna jest wiecej niz 13 zlotych.

epokowe odkrycie żydka zenusia:)

Data: 2017-01-15 10:40:41
Autor: V
[...]

No, siedź dalej na przyzbie i skub pierze. Po co Ty piszesz o wynagrodzeniu czeskich pracowników produkcji. Doskonale zdajesz sobie sprawę, że zagrożenie jakie opisałem dotyczy wszystkich "eksportowalnych" usług, więc nie dotyczy istniejących już fabryk z taśmami, do których przywiązani są pracownicy. Zatem wszyscy usługodawcy, od całego spektrum firm budowlanych po fryzjerów i inne Call Center mogą zatrudniać mieszkających w Polsce Polaków, a rejestrować swoją działalność w tych krajach UE, gdzie płaca minimalna jest mniejsza niż w Polsce, a jak wiesz, są to wszystkie nasze ościenne kraje plus Bułgaria, Rumunia, Węgry.

Co do ochroniarzy, to nie wiem, jeśli nie ma jakiegoś -podyktowanego np tajemnicą państwową- wymogu żeby matka była w Polsce, to nie widzę przeszkód.

Jedyne co należało zrobić, to ukrócić eldorado z umowami śmieciowymi. Doskonale spełniły swoją rolę w czasie przetaczającego się przez UE kryzysu, ale co najmniej od 5-ciu lat służą do obchodzenia prawa pracy. Oczywiście i to zostało źle zrobione. Zostały ozusowane zamiast wysiłku intelektualnego po to by je dospecyfikować w taki sposób, żeby dzieło było dziełem, a zlecenie, zleceniem i żeby nagięcie tego było łatwe do uchwycenia przez PiP. Jest to możliwe, ale nie kijem baseballowym.

V.

Data: 2017-01-15 10:47:39
Autor: V
W dniu 2017-01-15 o 10:40, V pisze:
[...]

*ościenne, oprócz Niemiec oczywiście :D

V.

Data: 2017-01-15 05:34:25
Autor: Marek Cz.
W dniu sobota, 14 stycznia 2017 23:58:20 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Co to znaczy, "przy określonej ilości pieniędzy"? Określ ilość pieniędzy bilion, dwa, trzy? Kiedy będzie dość, że biedny nie będzie biedny, a bogaty bogaty?

Data: 2017-01-14 23:30:17
Autor: u2
W dniu 2017-01-14 o 23:25, Marek Cz. pisze:
Normalnie wszystkim podnieśli, a biedocie, która nic nie produkuje, nic nie sprzedaje i prawie nic nie ma... najbardziej.

ta czeplik, ty żydek i tak się odnosisz do proletariatu, któren w znoju i trudzie wykuwa tron pod twój próżniaczy żywot ?:)

Data: 2017-01-14 18:16:22
Autor: Trefniś
W dniu .01.2017 o 17:37 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Ale to groch o ścianę, szkoda czasu :)
Przez 8 lat nie zrozumieli, to i schodzić z padołu ziemskiego będą w  słodkiej nieświadomości.
PZU.

--
Trefniś

Data: 2017-01-14 23:15:41
Autor: V
[...]

Po pierwsze, "nowy rząd" odziedziczył w finansach nadwyżkę, którą sypie do koryt w zamian za konsolidację poparcia. Po drugie, nie przyniesie to ożywienia gospodarczego z prostego powodu, ta kasa trafia na rynek usług i towarów, gdzie 70% produktów jest niemieckich, 25% chińskich, a 5% -gumowce i wkładki do nich- polskich. Zatem głąbie, z każdej złotówki, wpuszczonej poprzez koryto, na taką strukturę rynku, 70 groszy leci jako przychód niemieckich producentów, 25 groszy dla Chińczyków, a 0,05 grosz dla naszego, rodzimego biznesu. Jeśli do tego już za chwilę Twoja wAdza będzie musiała tę kasę pożyczyć u tłustego kota, to gratuluję rozumku.

V.

Data: 2017-01-14 23:26:59
Autor: V
[...]

....i jeszcze jedno, to, że do Unii wpłacimy więcej niż otrzymamy, wynika tylko z tego, że WADZA nie umie przygotować projektów i pozyskać kasy na ich realizację, dlaczego? Wymienili służbę cywilną, więc nowi są dopiero na etapie poznawania wszystkich miejsc z trutkami na myszy, gdzie tu więc jakieś projekty i inwestycje.

Data: 2017-01-26 15:22:30
Autor: Tomasz Chmielewski
On 01/15/2017 07:26 AM, V wrote:
[...]

Dałeś się nabrać analfabecie!

Od wstąpienia polski do UE, w żadnym roku polskie wpłaty do budżetu UE nie przekraczały wypłat.

Przykładowo, w 2016 roku, Polska do budżetu UE wpłaciła niespełna 20 mld zł. Otrzymała ponad 60 mld zł. Ponad 40 mld zł na plusie, czyli w sam raz na 500+ i dotacje dla Kościoła.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-01-14 16:50:58
Autor: Przemysław Dębski
W dniu 2017-01-14 o 15:44, Kviat pisze:

Chcesz powiedzieć, że należy ignorować [...]

Nie nie, gadaj sobie gadaj - na zdrowie ;)

Dębska

Data: 2017-01-14 22:03:59
Autor: Ghost

Użytkownik "Przemysław Dębski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o5dhd4$uvg$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 2017-01-14 o 15:44, Kviat pisze:

Chcesz powiedzieć, że należy ignorować [...]

Nie nie

Czyli po staremu, debski nie znający swojej płci, nadal nie ma pojęcia jakie jest jego własne zdanie.

Data: 2017-01-14 18:20:50
Autor: FEniks
W dniu 14.01.2017 o 15:15, Przemysław Dębski pisze:

Chyba powoli nadchodzi ten czas, że powinienneś się zastanowić nad
zmianą płyty. Nie zrozum mnie źle, to po prostu staje się nudne niczym
rewelacje leosia od lat powtarzane :)

A w kółko te same rozdmuchane pierdolety Ikseli jakoś Cię nie nudzą?

Ewa

Data: 2017-01-14 17:27:29
Autor: Ikselka
FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:
[...]

A gdzie he he i lol? No gdzie?!
Kwiatki dla pedofila Polańskiego już masz?

--
XL

Data: 2017-01-14 18:32:34
Autor: FEniks
W dniu 14.01.2017 o 18:27, Ikselka pisze:
FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:
[...]

Wszystkie swoje już pokasowałaś, żeby zapunktować?
He he

Ewa

Data: 2017-01-14 17:42:08
Autor: Ikselka
FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:
[...]

Aleś Ty pocieszna. Hehe i lol.
To leć już po kwiatki dla pedofila.

--
XL

Data: 2017-01-29 19:54:08
Autor: the_foe
W dniu 2017-01-13 o 09:26, LeoTar Gnostyk pisze:
Żeby i on nie doprowadził do tego samego musi zidentyfikować przyczynę,
która prowadzi społeczeństwa do takiej degeneracji.

połowa narodu ma dwucyfrowe IQ. To jest powód.

--
@foe_pl

Data: 2017-01-29 21:55:13
Autor: LeoTar Gnostyk
the_foe pisze:
W dniu 2017-01-13 o 09:26, LeoTar Gnostyk pisze:

Żeby i on nie doprowadził do tego samego musi zidentyfikować
przyczynę, która prowadzi społeczeństwa do takiej degeneracji.

połowa narodu ma dwucyfrowe IQ. To jest powód.

IQ o niczym nie świadczy poza oceną zdolności manipulacyjnych delikwenta według kryteriów ustanowionych według innych manipulantów. Ocywiście im wyższe IQ tym potencjały: analitycny i twórczy delikwenta są większe. Ale czy wyższe IQ świadczy o umiejetnościach społecznych? Zazwyczaj ci z najwyższym IQ są zupełnie nieprzygotowani do życia w społeczeństwie. Ale nie znaczy to, że mogą oni być bardzo uzytecznymi dla rozwoju... społecznego przez tworzenie teorii weryfikowanych następnie przez to nielubiane przez nich społeczeństwo.

Faktem jest, że ci z najwyższym IQ uważają siebie samych za coś lepszego od pozostałych członków społeczeństwa, którzy w jakis tam sposób na nich pracują. Ci z najwyższym IQ są zazwyczaj jednak aspołeczni i nie bardzo potrafia sie komunikować ze społeczeństwem pomimo tego, że społeczeństwo na nich pracuje a więc powinni dostrzec i spłacić dług wdzięczności za to co od społeczeńtwa otrzymali.

Współpraca buduje a przemoc rujnuje, w jakiejkolwiek formie by się nie przejawiała.

Data: 2017-01-30 00:13:57
Autor: the_foe
W dniu 2017-01-29 o 21:55, LeoTar Gnostyk pisze:
połowa narodu ma dwucyfrowe IQ. To jest powód.

IQ o niczym nie świadczy poza oceną zdolności manipulacyjnych delikwenta
według kryteriów ustanowionych według innych manipulantów

IQ to tylko abstrakt.
Chodzi o to, ze 51% nie może być elitą przez definicję. A to niezależnie od systemu tylko elity, tak naprawdę, decydują o sukcesie/porażce projektu państwowego. Ale od złych elit gorszy jest ich brak.

--
@foe_pl

Data: 2017-01-30 08:05:13
Autor: LeoTar Gnostyk
the_foe pisze:
[...]

Elity są potrzebne tylko w państwie niedoskonałym czyli w każdym nastawionym na wzrost społeczny, wzrost ku doskonałości. Wzrost rozumiem jako: doskonalenie relacji społecznych, dążenie do świadomej i dobrowolnej współpracy, wyeliminowanie przemocy z tych relacji, oparcie trwałości państwa na wzajemnym zaufaniu i szacunku jego obywateli. Jak jednak elity mają działać skutecznie skoro same dopuszczają się kłamstwa, oszustwa, które jest zalążkiem przemocy?

Elitą można nazwać tę grupę w społeczeństwie, która ma realny pomysł na uzdrowienie społeczeństwa i ma odwagę go wdrażać. Każda inna grupa elitą się nazywająca a poslugująca się kłamstwem, półprawdą lub niedomówieniami to tylko kolejna banda chętnych do roli poganiaczy i wyzyskiwaczy. Ale pocieszającym jest to, że tak właśnie, w trudu i znoju niewolniczego wyzysku rodzą się nowe... elity. Kiedyż wreszcie nastąpi zmierzch elit? :-)

Data: 2017-01-30 18:44:12
Autor: LeoTar Gnostyk
LeoTar Gnostyk pisze:
the_foe pisze:
[...]

Rolą elit jest przygotowanie społeczeństwa do życia bez pomocy elit, do samodzielnego zycia na własny rachunek. Bo o wolność każdy człowiek, raz nauczony jak po nią sięgnąć, musi dbać indywidualnie i samodzielnie.

Data: 2017-01-30 18:47:10
Autor: u2
W dniu 2017-01-30 o 18:44, LeoTar Gnostyk pisze:
Rolą elit jest przygotowanie społeczeństwa do życia bez pomocy elit, do
samodzielnego zycia na własny rachunek. Bo o wolność każdy człowiek, raz
nauczony jak po nią sięgnąć, musi dbać indywidualnie i samodzielnie.

elity bez społeczeństwa to król bez ziemi i poddanych.

Data: 2017-01-30 18:58:46
Autor: LeoTar Gnostyk
u2 pisze:
[...]

To samo można powiedzieć o "ciemnej masie" plebejskiej dopóty dopóki nie zostanie oświecona. Dopóki nie zostanie jej dostarczona wiedza o tym na czym polega wolność i jak wychowywać dzieci do wolności. By nie stały się niewolnikami swoich rodziców. By dzieci były w swoim dorosłym życiu partnerami dla swoich rodziców.

Data: 2017-01-30 19:00:40
Autor: LeoTar Gnostyk
LeoTar Gnostyk pisze:
u2 pisze:
[...]

By dzieci nie stały się zakładnikami niewiedzy (nieswiadomości) swoich rodziców i by nie przekazywały tej niewiedzy w przyszłość do następnych pokoleń.

Data: 2017-01-30 20:55:24
Autor: u2
W dniu 2017-01-30 o 18:58, LeoTar Gnostyk pisze:
To samo można powiedzieć o "ciemnej masie" plebejskiej dopóty dopóki nie
zostanie oświecona.

jak ciemna masa zostanie oświecona to oznacza, że elektryfikacja się udała, ale nie oznacza, że jaśnie oświecone elity będą trwać wiecznie:)

Data: 2017-01-30 21:58:29
Autor: LeoTar Gnostyk
u2 pisze:
[...]

Dobrze kombinujesz. :-)  Gdy wszyscy obywatele będą mieć takie same możliwości uzyskania wiedzy to skończy się nierówność w dostępie do wiedzy i znikną nierówności formalne. W wolnym społeczeństwie każdy będzie mógł się specjalizować w czym tylko zapragnie gdyż dostęp do wiedzy nie bedzie chroniony tajemnicami i przywilejami.

Przede wszystkim jednak musi zniknąć przyczyna dążenia jednostek do wywyższania się nad innymi. Niby, z jednej strony, dzięki takiemu dążeniu (do bycia lepszym, "wyścig szczurów") mamy zagwarantowany postęp technologiczny, który zmniejsza nasze uzależnienie od kaprysów przyrody ale z drugiej strony wskutek tego postępu technologicznego dążymy do biologicznej samozagłady na skutek mnożących się patologii psychicznych i somatycznych. O społecznych patologiach wspominam oddzielnie bo zamiast zanikać mamy ich coraz obfitszy wysyp.

Dlatego elity są potrzebne do wymuszenia zmian społecznych, w tym głównie wychowawczych ze szczególnym uwzględnieniem wychowania dzieci do życia w rodzinie. Ale po osiągnięciu stanu wysycenia wiedzą rodziny, a w konsekwencji i społeczeństwa elity w dzisiejszym rozumieniu przestaną byc potrzebne. Ludzie ci będą musieli zrezygnować z zajmowania uprzywilejowanych pozycji w społeczeństwie; będa musieli się stać "równymi wśród równych" a nie "równiejszymi wśród równych". Ten model społeczny musi jednak wyrosnąć z rodziny. W miejsce rodziny matriarchalnej albo, jak kto woli, patriarchalnej, w której panuje nierówność płci (nie mylić z ideologią gendera) musi pojawic się rodzina partnerska. Ale przygotowanie dzieci do partnerstwa rodzice muszą rozpocząć już od kołyski a mają skończyć na inicjacji seksualnej dziecka wśród nich. Tylko wtedy zapanuje autentyczna emocjonalna równość miedzy kobietą i mężczyzną i wyeliminowany zostanie czynnik generujący przemoc w rodzinie. Przemoc, która obecnie wychodzi z każdej rodziny i wymaga długich lat ciężkiej pracy by zmusić kłamstwo do kapitulacji. Akłamstwo i manipuacja to przemoc psychiczna najczystszej wody. Dla ujawnienia kłamstwa, między innyi, powstała psychoanaliza, którą niektórzy zwą analizą kłamstw.

Data: 2017-01-30 22:03:47
Autor: u2
W dniu 2017-01-30 o 21:58, LeoTar Gnostyk pisze:
W wolnym społeczeństwie każdy będzie mógł się specjalizować w czym tylko
zapragnie gdyż dostęp do wiedzy nie bedzie chroniony tajemnicami i
przywilejami.

oj oj oj pachnie kolejną utopią, Leoś nie bądź naiwniakiem:)

Data: 2017-01-30 22:18:08
Autor: LeoTar Gnostyk
u2 pisze:
[...]

A ja myślę, że jest to pierwsza utopia, która ma realne podstawy do bycia zrealizowaną, gdyż jest pierwszą utopią, w której wskazany został sposób globalnego wyeliminowania kompleksu niższości (kompleksu Edypa/Elektry), który to stan umysłu napędza ptrzemoc. Umysłu, który poprzez ZAKAZ został zakażony wirusem przemocy. Bo zakaz to najprostsza i najbardziej pierwotna przyczyna wczesnodziecięcej traumy, która zostaje przez dziecko wyparta w najodleglejszy zakątek nieświadomości by nie drażnić dominującego rodzica. Rodzice, a szczególnie matki, są przekonani, że są dobrzy i że mają monopol na wiedzę. Zamiast więc słuchać dzieci wciskaja dzieciom badziwie i swoje skażone, przez nieświadomość Początku, wyobrażenia. I robią to nawet wówczas, gdy nie są pewni tego co serwują dzieciom. Bezmyślność i brak krytycyzmu, szczególnie u matek, powodują, że dziecko stopniowo zamyka się w sobie uciekając przed agresywnym wciskaniem mu kitu przez rodzica.

By zbudować moją utopię trzeba doprowadzić do partnerskich relacji miedzy rdzicami i dziećmi. A to jest bardzo trudne bo takiemu przeciętnemu rodzicowi nawet przez myśl nie przejdzie, że czasem, a nawet częściej, pownien posłuchać uważnie dziecka co ono ma do powiedzenia. Partnerstwo to wspólna rozmowa i wolna wymiana myśli a nie jednostronny dyktat.

Data: 2017-01-30 22:28:43
Autor: u2
W dniu 2017-01-30 o 22:18, LeoTar Gnostyk pisze:
By zbudować moją utopię trzeba doprowadzić do partnerskich relacji
miedzy rdzicami i dziećmi.

kolejna utopia, rodzice to przewodnicy dla dzieci, ich autorytety i ochrona, ale nigdy równoprawni partnerzy.

Data: 2017-01-30 22:33:57
Autor: LeoTar Gnostyk
u2 pisze:
[...]

Rodzice mają mozgi skażone zakazem przez swoich rodziców i by się  z tego stanu niewiadomości wydostać MUSZĄ korzystać z podpowiedzi swoich dzieci, których jeszcze nie zdążyli całkowicie zatruć syfami spływającymi z ich rodzicielskich głów. Jeżeli czegoś o życiu nie wiesz to wysłuchaj dziecka - ono pomoże ci znalezć rozwiązanie. Znam to z autopsji więc nie pogadasz ze mną zaprzeczając moim twierdzeniom.

Data: 2017-01-30 22:53:20
Autor: u2
W dniu 2017-01-30 o 22:33, LeoTar Gnostyk pisze:
Znam to z autopsji więc nie pogadasz ze mną zaprzeczając moim twierdzeniom.

oczywiście możesz służyć jako psychoterapeuta dla swojej rodzinki i vive versa, ale relacja psychoterapeuta - klient nie jest relacją rodzinną, tylko biznesową:)

Data: 2017-01-31 06:59:56
Autor: LeoTar Gnostyk
u2 pisze:
[...]

Wreszcie padło słowo prawdy o sekcie psychoterapeutów. Uprawiają tzw. psychoterapię by robic szmal, a jak wiadomo w robienie szmalu wpisane jest oszustwo. Są więc psychoterapeuci licencjonownymi oszustami.

Data: 2017-01-30 23:25:55
Autor: Kviat
[...]

Nie jesteś pierwszym pedofilem na świecie. Wcześniej od ciebie inni pedofile próbowali i równość nie zapanowała. Wręcz przeciwnie, destrukcyjny wpływ pedofila na psychikę dziecka jest udokumentowany.
Więc twoja pedofilska teoria zrobiła pierdut. Zboczeńcu pieprzony.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-01-30 18:49:05
Autor: LeoTar Gnostyk
LeoTar Gnostyk pisze:
LeoTar Gnostyk pisze:
the_foe pisze:
[...]

I starannie przekazywać tę wiedzę z pokolenia na pokolenie.

Data: 2017-01-30 18:49:55
Autor: u2
W dniu 2017-01-30 o 18:49, LeoTar Gnostyk pisze:
I starannie przekazywać tę wiedzę z pokolenia na pokolenie.

taaa, aby utrwalić kastowość:)

Data: 2017-01-30 18:55:52
Autor: LeoTar Gnostyk
u2 pisze:
W dniu 2017-01-30 o 18:49, LeoTar Gnostyk pisze:

I starannie przekazywać tę wiedzę z pokolenia na pokolenie.

taaa, aby utrwalić kastowość:)

Jeżeli wiedza będzie powszechnie dostępna beż żadnego ograniczenia i tajemnic to nie będzie istniał problem nierównego dostępu do wiedzy a więc będzie istniała jedna (i jedyna) wielka kasta wiedzących. Nie tak jak teraz kiedy każdy "specjalista" zachłannie strzeże wypracowanych przez siebie tajemnic. Przecież w naszych społeczeństwac aż roi się od wszelakiej maści kast (np. grup zawodowych, korporacji, etc.)

Data: 2017-01-30 19:44:38
Autor: Kviat
W dniu 2017-01-30 o 18:55, LeoTar Gnostyk pisze:
u2 pisze:
[...]

W swej ignorancji pominąłeś fakt, że gwałcenie własnych dzieci nie spowoduje, że wszyscy będą rodzić się z takim samymi zdolnościami i z takimi samymi predyspozycjami fizycznymi.
I napisz jeszcze, pedofilu, jakie to tajemnice ukrywa specjalista od grania na skrzypcach przed specjalistą od malowania portretów?
Albo chirurg przed koszykarzem, który ma dłonie wielkości bochenka chleba?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-01-20 08:28:43
Autor: Ghost

Użytkownik "Ikselka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58788a49$0$5162$65785112@news.neostrada.pl...

Ważne, aby nie zbudował tego:
demotypatriotyczne.pl/upload/fcbb881fd2b17622764b547f6039df744900.jpg

Zbudował, tysiące misiewiczów doją moją ojczyznę.

Data: 2017-01-20 08:37:22
Autor: Ikselka
Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Ghost <na@drzewo.pl> wrote:

Użytkownik "Ikselka"

Kto??? No tak, obsesja na moim punkcie stała się faktem.

Ważne, aby nie zbudował tego:
demotypatriotyczne.pl/upload/fcbb881fd2b17622764b547f6039df744900.jpg

Zbudował, tysiące misiewiczów doją moją ojczyznę.

Moją doją tysiące Mironów Syczów, jawnych wrogów Polski, synów ukraińskich
rezunów.

--
XL

Data: 2017-01-20 08:48:10
Autor: Ikselka
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> wrote:
Ghost <na@drzewo.pl> wrote:

[...]

"Sycz jest obecnie przewodniczącym Ukraińskiego Zespołu Parlamentarnego,
złożonego niemal wyłącznie z posłów PO, który oficjalnie stawia sobie za
cel dbanie o interesy Ukraińców i Ukrainy w Polsce.

W 2013 roku Sycz głosował przeciwko określeniu Rzezi Wołyńskiej mianem
ludobójstwa. Blokował również szereg uroczystości upamiętniających ofiary
zbrodni dokonywanych przez Ukraińców. M.in. w 2008 roku skutecznie naciskał
na wojewodę warmińsko-mazurskiego, by ten wycofał swój patronat nad
uroczystościami związanymi z 65. rocznicą ludobójstwa na Wołyniu i w
Małopolsce Wschodniej. Co więcej, zakazano wówczas pracownikom Urzędu
Wojewódzkiego nawet prywatnego udziału w organizowanej z tej okazji
konferencji w jednej z sal Urzędu.

Sycz ostro i konsekwentnie sprzeciwia się uznaniu Rzezi Wołyńskiej za
ludobójstwo. W wywiadzie dla ,,Super Expressu" z 2013 roku powiedział, że
była ona tym samym co pacyfikacje ukraińskich wsi dokonane przez oddziały
Armii Krajowej w ramach akcji odwetowych.

,,To była czystka etniczna. Dodano określenie ,,o znamionach ludobójstwa" i
dobrze określa to, co się stało. Ludobójstwem należałoby określić również
pacyfikacje wsi ukraińskich dokonane przez oddziały AK w Pawłokomie,
Sahryniu, Wierzchowinach. Nawet jeśli to były akcje odwetowe, to
licytowanie się na słowa mogłoby prowadzić do ponownych rozliczeń i
zaognienia naszych relacji zamiast do pojednania" - twierdził Sycz. ,,Jeśli
trzymać się terminu "ludobójstwo" to i akcja "Wisła" była ludobójstwem" -
dodał.

W tym samym roku na łamach ,,Tygodnika Powszechnego" przyznał: ,,Nie byłem
chowany, delikatnie mówiąc, w miłości do Polaków". Dopytany sprecyzował:
"Tak,  w nienawiści".

Przeszłość ojca wypomniał Syczowi z trybuny sejmowej poseł Mieczysław Golba
(wówczas Solidarna Polska):

,,Jego ojciec należał do sotni ,,Mesnyki", po polsku ,,Mściciele", która
spaliła wieś Wiązownica. Stało się to 17 kwietnia 1945 r., sotnia
wymordowała praktycznie całą miejscowość w rejonie Jarosławia, skąd
pochodzę. Poseł Sycz był też przeciwnikiem określenia zbrodni wołyńskiej
mianem ludobójstwa, a jednocześnie apelował o potępienie akcji ,,Wisła"
przez polski parlament. Dlatego z trybuny sejmowej przypomniałem, kim był
jego ojciec" - tłumaczył Golba, mieszkaniec podkarpackiej Wiązownicy. 91
jej mieszkańców, w tym 20 dzieci i 20 kobiet, wymordował bez litości
oddział UPA. "Moja babcia cudem przeżyła, upadła postrzelona w czoło, a
upowcy uznali ją za martwą. Brat mamy został ciężko pobity i wskutek tego
zmarł. Dom rodzinny został spalony" - powiedział poseł. Domagał się również
odwołania Sycza z funkcji szefa sejmowej Komisji Mniejszości Narodowych i
Etnicznych.

Miron Sycz kandyduje do Sejmu z okręgu 34, obejmującego Elbląg i okolice, z
list Platformy Obywatelskiej. Jak obiecuje, zajmie się ,,polityką wschodnią"
oraz ,,sprawami mniejszości"."
http://www.kresy.pl/wydarzenia,polityka?zobacz/miron-sycz-negacjonista-wolynski-wychowany-w-nienawisci-do-polakow-ponownie-kandydatem-po-do-sejmu

--
XL

Data: 2017-01-29 16:33:09
Autor: LeoTar Gnostyk
Pańswowe plany Kaczyńskiego.
jsen@op.pl pisze:
W dniu piątek, 13 stycznia 2017 09:06:48 UTC+1 użytkownik Ikselka
napisał:
[...]

czegoś takiego nie może zbudować.

Dlaczego tak myślisz?

jest człowiekiem.

Jest równocześnie (S)twórcą.

na dodatek wie, co znaczy naród.

Naród to tylko etap na drodze ku jednej wielkiej, globalnej wspólnocie
opartej na wspólnych wartościach.

przedpiastowanie - tradycje wolnościowe - aż za historia.

Nie ma żadnej sprzeczności między wolnością w skali jednego człwoeiak oraz wolnością w skali globalnej pod warunkiem, że wszyscy kierują sie tymi samymi wartościami zapisanymi w Dekalogu.

Data: 2017-01-13 09:25:41
Autor: Dark ice

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <leotar@leotar.net> napisał w wiadomości news:o59u92$82i$1node2.news.atman.pl...
[...]

Marzenie J. Kaczyńskiego to spocząć na Wawelu obok brata, a ponieważ jedynie KK może mu to załatwić nie szczędzi wysiłków by przypodobać się biskupom i Rydzykowi.

CL

Data: 2017-01-13 09:43:52
Autor: LeoTar Gnostyk
Dark ice pisze:

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <leotar@leotar.net> napisał w wiadomości
news:o59u92$82i$1node2.news.atman.pl... Czy Kaczyński zamierza
[...]

Może masz rację... Ale wówczas biada Polsce i być może nie na darmo Amerykanie instalują się w Polsce by mu wyprostowac kręgosłup moralny, by wrócił na właściwy kurs.

Data: 2017-01-13 09:47:57
Autor: LeoTar Gnostyk
LeoTar Gnostyk pisze:
Dark ice pisze:

[...]

Albo i też by zapobiec ciągotkom naszych wschodnich nieprzyjaciół(?) i zachodnich przyjaciół(?) by nas przypadkiem nie próbowali zdmuchnąć z obranej drogi przemian.

Data: 2017-01-13 13:02:55
Autor: LeoTar Gnostyk
FEniks pisze:
W dniu 13.01.2017 o 08:06, LeoTar Gnostyk pisze:

[...]

Jeszcze mu do tego brakuje tylko twojego konceptu, podsuń mu. LOL

Ewa

Jak dojrzeje do tego, że innej drogi nie ma, to sam wezmie.

Data: 2017-01-13 13:11:46
Autor: LeoTar Gnostyk
LeoTar Gnostyk pisze:
FEniks pisze:
[...]

Myślę sobie, że problem nie w Kaczyńskim lecz w społeczeństwie, które samo musi się przekonać do czegoś co powszechnie jest uznawane za największe kulturowe tabu. A w dodatku każda para kobieta-mężczyzna musi wziąć na siebie odpowiedzialność za wdrażanie tego bez oglądania się na innych A przede wszystkim bez spuszczania odpowiedzialności w parze na partnera - dzieo wspólne, wspólna odpowiedzialność i korzyści wspólne. I jak tu przekonać do tego Kobietę, która zajęła pozycję tej, która za nic nie odpowiada a o wszystkim praktycznie decyzuje? Przede wszystkim decyduje o tym jak wychowywane jest dziecko.

Data: 2017-01-13 17:16:11
Autor: CookieM
[...]

Pesymistyczną wersję nadchodzących wydarzeń snuje na łamach ,,Krytyki Politycznej" Przemysław Witkowski:
http://krytykapolityczna.pl/felietony/przemyslaw-witkowski/wielka-polska-katolicka-in-statu-nascendi/
W skrócie: zwrot na wschód do sojuszu z Rosją, która razem z Polską dokona ,,rozbiorów", ,,przywracając" Polsce ziemie utracone po II WŚ, dokładnie tak samo jak Niemcy ekonomicznie skolonizowali już zachodnie części Polski (słynny casus zbudowanego w Polsce centrum logistycznego Amazona, obsługującego wyłącznie rynek niemiecki).

Data: 2017-01-13 17:01:09
Autor: Ikselka
CookieM <tomek@do.not.spam> wrote:
[...]

Polski Lwów do Macierzy!

--
XL

Data: 2017-01-13 21:30:59
Autor: Ikselka
Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Pajdak <ananim@dwarfs.org> wrote:
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:587907d5$0$652$65785112news.neostrada.pl...

Polski Lwów do Macierzy!

A co z Gdanskiem i Wrocławiem? ;-)))

Gdańsk był nasz - w Rzeczypospolitej Obojga Narodów nasze prawdziwe
granice.
A Wrocław - krwią Polaków okupiony, należny im od Niemca.

--
XL

Data: 2017-01-15 11:24:11
Autor: V
W dniu 2017-01-13 o 22:30, Ikselka pisze:
[...]

Ikselka co to Niemca nie chciała :)
Gdańsk nie był nasz, Gdańsk był Gdańska bo miał spichlerz. Gdańsk _za_bezcen_ przyjmował spławiane rzekami z Polski zboża, drewno i za twardą walutę sprzedawał światu. Był bardzo silny i bogaty, ale, jakby to powiedzieć, był pasożytem. W ty miejscu przepraszam wszystkich czytających to Gdańszczan, ale to było Wasze zbójeckie prawo i nie winię Was za to ani nie osądzam :)

V.

Data: 2017-01-29 19:58:39
Autor: the_foe
W dniu 2017-01-15 o 11:24, V pisze:
[...]

czemu pasożyt? przecież Polska potęga byłą na tym dealu zbudowana. Skonczyło się jak w Holandii wybuchła rewolucja agrarna i nikt już naszego zboża nie chciał. Nie przestawiliśmy się, upadliśmy. Na własne życzenie.

--
@foe_pl

Data: 2017-01-13 18:51:06
Autor: LeoTar Gnostyk
CookieM pisze:
[...]

Pan Witkowski to defetysta i mąciciel, który nie tyle może, że nie wierzy w witalne siły Polaków ale chciałby powrotu starego układu. Zamiast czytać krytykępolityczną.pl polecam zwrócić się ku mitologii greckiej, zajrzeć do wydawnictwa eneteia.pl i poczytać "Albo albo". Albo do "Filomatów i Filaretów", zapomnianego periodyku wydawanego przed wielu laty za... komuny. Mity zaczynają sie spełniać. :-)

Data: 2017-01-26 15:24:47
Autor: Tomasz Chmielewski
On 01/14/2017 01:16 AM, CookieM wrote:
[...]

Amazon to firma niemiecka? No no, się porobiło.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-01-26 09:04:49
Autor: Ghost

Użytkownik "Tomasz Chmielewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6c4nf$jit$2@gioia.aioe.org...

[...]

Kupujac towar np. na amazon.co.uk, jest bardzo prawdopodobne ze otrzymasz go wlasnie z polskiego centrum, ciateczkowy potwor jak zwykle pierdoli od rzeczy.

Data: 2017-01-25 07:33:13
Autor: Pszemol
"LeoTar Gnostyk" <leotar@leotar.net> wrote in message news:o59u92$82i$1node2.news.atman.pl...
Czy Kaczyński zamierza zbudować w Polsce zdyskredytowane na Zachodzie państwo socjaldemokratyczne?

Podaj proszę przykład takiego państwa na Zachodzie...
I dopisz, przez kogo i w jaki sposób jest takie państwo "zdyskredytowane"?

Data: 2017-01-25 21:03:24
Autor: LeoTar Gnostyk
Kviat pisze:
W dniu 2017-01-25 o 16:38, LeoTar Gnostyk pisze:
Pszemol pisze:
[...]

Każdy system państwowy bez solidnych moralnych podstaw,

Pod warunkiem, że te "moralne zasady" są zgodne z twoimi.
Zapomniałeś dodać.

A może czekam na propozycje różnych systemów po to by prezentujący
pokazali ich sillne strony i wskazali na potencjalne słabości? Nie
pomyślałeś o tym ćwoku?

Tylko rodzina heteroseksualna,

I po co ten bełkot? A co zrobisz z ludźmi homoseksualnymi?

Nic. Pozwolę im wymrzeć, ale "bezpotomnie" by nie transmitowali
psychopatologii w przyszłe pokolenia. Pozwolę im wydajnie pracować dla
dobra wspólnego o ile zechcą dla takiego celu pracować. Pozwolę im
wiązać się w pary bo nie można ograbiać człowieka z bliskości rugiego
człowieka, ale w żadnym wypadku nie mogą wychowywać dzieci.

Rozstrzelasz?

j.w. Sami wymrą.

Odbierzesz im prawa człowieka i będziesz traktował jak podludzi?

j.w. Nie, mogą żyć we wspólnoscie i pracować dla dobra wspólnego. W tym mogą się przczynić do wyjaśniania mechanizmów jak doszło do powstania u nich psychopatologii, by ostrzec innych przed konsekwencjami zakazów. I to mogą robić ku przestrodze innych, którzy się jeszcze wahają.

Zabronisz im mieć dzieci?

j.w.  Tak, tak, tak!!!!

Pierdolony pedofil faszysta...

Nerwy ci puściły że musiałeś się stać wulgarnym?

Data: 2017-01-25 21:09:20
Autor: u2
W dniu 2017-01-25 o 21:03, LeoTar Gnostyk pisze:
Nerwy ci puściły że musiałeś się stać wulgarnym

ale ale uprzejmością zabijasz dyskusję, Kwachu również agnostyk, a ja Bóg z koroną cierniową na głowie:)

Data: 2017-01-25 21:22:57
Autor: LeoTar Gnostyk
u2 pisze:
W dniu 2017-01-25 o 21:03, LeoTar Gnostyk pisze:

Nerwy ci puściły że musiałeś się stać wulgarnym

ale ale uprzejmością zabijasz dyskusję, Kwachu również agnostyk, a
ja Bóg z koroną cierniową na głowie:)

Nie szybciej i skuteczniej od Ciebie :-)

Data: 2017-01-25 21:30:29
Autor: u2
W dniu 2017-01-25 o 21:22, LeoTar Gnostyk pisze:
Nie szybciej i skuteczniej od Ciebie

ale ale ja się nie przejmuję wulgaryzmami i prymitywizmami, to najszczersze wyrażanie uczuć, jako psycholog powinieneś o tym wiedzieć:)

Data: 2017-01-26 10:03:23
Autor: Kviat
W dniu 2017-01-25 o 21:30, u2 pisze:
W dniu 2017-01-25 o 21:22, LeoTar Gnostyk pisze:
Nie szybciej i skuteczniej od Ciebie

ale ale ja się nie przejmuję wulgaryzmami i prymitywizmami, to
najszczersze wyrażanie uczuć,

Pedofilstwo tego psychola też ci nie przeszkadza?

jako psycholog powinieneś o tym wiedzieć:)

Jako, kurwa, kto? :):):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-01-29 15:48:50
Autor: LeoTar Gnostyk
u2 pisze:
[...]

No wreszcie mówisz jak człowiek - tzw. kulturalni ludzie unikający grubiaństwa są znakomicie wytrenowani i przygotowani do propagacji i chronienia kłamstwa. Znacznie łatwiej porozumieć w objasnianiu mechanizmów kłamstwa z ludzmi mniej wykształconymi, którzy są jeszcze zdolni do kierowania sie sercem i do okazywania szczerych emocji. I pojąłem to dlatego właśnie, że nie jestem psychologiem z akademickim wykształceniem. Słuchałem uważnie dzieci i to co wiem o przemocy domowej wiem dzięki nim a nie dzięki akademickiej psychologii, która ani przez moment nie dopuszcza do siebie myśli o tym, że kobieta może być rozsadniczką przemocy w każdej rodzinie i w każdym społeczeństwie. Pomijam w tej chwili cel, któremu służy ta przemoc, ale to nie o cel w tej chwili chodzi lecz o uzmysłowienie sobie w jaki sposób przemoc się rozprzestrzenia by można było się przed nią obronić. A najlepiej by ją wyeliminować całkowicie z arsenału nie-ludzkich, czyli zwierzęcych zachowań homo sapiensa.

Data: 2017-01-29 16:06:04
Autor: Kviat
W dniu 2017-01-29 o 15:48, LeoTar Gnostyk pisze:
Słuchałem uważnie dzieci i to co wiem o przemocy domowej
wiem dzięki nim a nie dzięki akademickiej psychologii,

Czyli gówno wiesz.
Kretynem jesteś, to i kretyńskie wnioski wyciągasz.
A bajki o twoim rzekomym "słuchaniu uważnie(sic!) dzieci" to możesz opowiadać swoim kolegom pedofilom - oni ci uwierzą, bo reprezentują podobny poziom umysłowy do twojego i dokładnie tak samo się tłumaczą jak ty.

która ani przez
moment nie dopuszcza do siebie myśli o tym, że kobieta może być
rozsadniczką przemocy w każdej rodzinie i w każdym społeczeństwie.

I tu właśnie udowodniłeś, że gówno wiesz na temat akademickiej psychologii. Skoro nie masz bladego pojęcia o akademickiej psychologii, to i nie masz bladego pojęcia, czy coś dopuszcza, czy nie dopuszcza.

Kolejny raz wymyślając idiotyzmy sam pokazałaś, że twoja teoria jest do dupy. Idiotyzmy z dupy, to i teoria z dupy.

A pisząc "każda kobieta" i "w każdym społeczeństwie" świadczy tylko o tym, że niewiele w życiu kobiet widziałeś na oczy, o społeczeństwach nie wspominając.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-01-26 10:01:19
Autor: Kviat
Kviat pisze:

[...]

Ty nie przyjmujesz argumentów do wiadomości.
Pedofilu.

Tylko rodzina heteroseksualna,

I po co ten bełkot? A co zrobisz z ludźmi homoseksualnymi?

Nic. Pozwolę im wymrzeć,

Pierdolony łaskawca :)

Rozstrzelasz?

j.w. Sami wymrą.

Pierdolony łaskawca :)
A mogłeś rozstrzelać...

Odbierzesz im prawa człowieka i będziesz traktował jak podludzi?

j.w. Nie,

Japierdole, ty nawet nie rozumiesz tych pojęć.

Zabronisz im mieć dzieci?

j.w.  Tak, tak, tak!!!!

Debil...
Ciekawe jak to zrobisz :)

Pierdolony pedofil faszysta...

Nerwy ci puściły że musiałeś się stać wulgarnym?

Stwierdzam tylko fakty.
I jak zwykle cała ta twoja zboczona teoria zrobiła pierdut.
Pierdolony pedofilu faszysto.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-01-29 15:59:48
Autor: LeoTar Gnostyk
Kviat pisze:

[...]

Ty równie jesteś nieprzemakalny na moje argumenty. Więc sie nie dziw.

Tylko rodzina heteroseksualna,

I po co ten bełkot? A co zrobisz z ludźmi homoseksualnymi?

Nic. Pozwolę im wymrzeć,

Pierdolony łaskawca :)

Nie, realista. Jeżeli jesteś trutniem to w ulu musisz zginąć.

Rozstrzelasz?

j.w. Sami wymrą.

Pierdolony łaskawca :) A mogłeś rozstrzelać...

A dlaczego miałbym strzelać? Brzydzę sie przemocą.

Odbierzesz im prawa człowieka i będziesz traktował jak podludzi?

j.w. Nie,

Japierdole, ty nawet nie rozumiesz tych pojęć.

Czego mianowicie nie rozumiem?

Zabronisz im mieć dzieci?

j.w.  Tak, tak, tak!!!!

Debil... Ciekawe jak to zrobisz :)

Uszczelnię nadór nad reprodukcją ludzi.

Pierdolony pedofil faszysta...

Nerwy ci puściły że musiałeś się stać wulgarnym?

Stwierdzam tylko fakty. I jak zwykle cała ta twoja zboczona teoria
zrobiła pierdut. Pierdolony pedofilu faszysto.

Niczego nie udowodniłeś lecz tylko rucasz "mięchem".

Data: 2017-01-29 16:40:36
Autor: Kviat

W dniu 2017-01-29 o 15:59, LeoTar Gnostyk pisze:
Kviat pisze:

Ty nie przyjmujesz argumentów do wiadomości. Pedofilu.

Ty równie jesteś nieprzemakalny na moje argumenty. Więc sie nie dziw.

Bo nie używasz argumentów, tylko powtarzasz brednie, które przed tobą używali inni pedofile do usprawiedliwiania swoich czynów.
Powtórzę ci kolejny raz: nie jesteś pierwszym pedofilem na świecie i te twoje "argumenty" są od dawna znane. W dowolnych wariantach i wariacjach. Wszystkie sprowadzają się do jednego: "dziecko samo chciało".

Więc twoja "teoria" od dawna leży i kwiczy.
Takie są fakty pieprzony pedofilu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-01-29 17:25:42
Autor: LeoTar Gnostyk

Kviat pisze:

[...]

Wyobraz sobie, że do tych, jak to nazywasz, "bredni" dotarłem sam nie
czytając "bredni" innych "degeneratów". Wystarczyło że zaufałem
dzieciom, uszanowałem ich godność i prawo do swobodnej wypowiedzi a
otrzymałem wskazówki co do błędów jakie popełniliśmy ja i matka dzieci.
Ale co ja ci będę opowiadał o erystyce, skoro ty nie znasz gramatyki i
zasad pisowni... ;-)

Powtórzę ci kolejny raz: nie jesteś pierwszym pedofilem na świecie i
 te twoje "argumenty" są od dawna znane.

To dlaczego tak się wkurzasz? Skoro są znane to powinno to spłynąć po
tobie jak po kaczce a wygląda na to, że poruszam jakieś głębokie pokłady
twojej nieświadomości. Dlaczego sie tak wzburzasz skoro rzekomo moje
opowiadanie nie dotyczy bezpośrednio ciebie?

W dowolnych wariantach i wariacjach.

Ten wariant, o którym ja piszę, nie był dotychczas nigdzie dyskutowany.
Jesteś niedouczony albo tylko pobieżnie zapoznałeś się z moja wersją.

Wszystkie sprowadzają się do jednego: "dziecko samo chciało".

Tak, dziecko pragnie wiedzy i chce ją otrzymać od ludzi najbardziej
zaufanych, czyli od rodziców a nie od przypadkowych "nauczycieli". A
ponieważ uczymy sie przez doświadczenie więc chce doświadczyć
wszystkiego z rodzicami, również swojego pierwszego aktu seksualnego,
który ustanawia w świadomości dziecka na długo czas wzorzec relacji
między kobietą i mężczyzną. Jeżeli relacje między rodzicami mają
charakter niewolniczy to dziecko również przyjmie taki wzorzec. Jeżeli
zaś rodzice są dla siebie zaufanymi i szanującymi siebie nawzajem
partnermi to taki wzorzec utrwali się glęboko w otchłani świadomości
dziecka.

Więc twoja "teoria" od dawna leży i kwiczy.

Masz lepszą? Jak masz to się pochwal.

Bo na razie to tylko ppisujesz sie swoim chamstwem i nieuctwem -
przykład linijkę niżej. ;-)

Takie są fakty pieprzony pedofilu.

Powrotu do zdrowia życzę. Piotr

Powinieneś zadbać o swoje. I dać innym przykład jak się dba o zdrowie psychiczne.

Data: 2017-01-29 18:49:33
Autor: Kviat

Kviat pisze:

[...]

Jak każdy głupi pedofil.
Nie ty pierwszy i nie ostatni.

nie znasz gramatyki i
zasad pisowni... ;-)

Tak, tak... pedofilu :):)

Powtórzę ci kolejny raz: nie jesteś pierwszym pedofilem na świecie i
 te twoje "argumenty" są od dawna znane.

To dlaczego tak się wkurzasz? Skoro są znane to powinno to spłynąć po
tobie jak po kaczce

Pomijając twoje urojenia... dlaczego dziwi cię, że normalni ludzie tępią pedofilów?

W dowolnych wariantach i wariacjach.

Ten wariant, o którym ja piszę, nie był dotychczas nigdzie dyskutowany.
Jesteś niedouczony albo tylko pobieżnie zapoznałeś się z moja wersją.

Idiota...
"Dziecko samo chciało" to stare jak świat tłumaczenia każdego pedofila.

Wszystkie sprowadzają się do jednego: "dziecko samo chciało".

Tak, dziecko pragnie wiedzy i chce ją otrzymać od ludzi najbardziej
zaufanych,

[ciach brednie pedofila]

Więc twoja "teoria" od dawna leży i kwiczy.

Masz lepszą? Jak masz to się pochwal.

Na gwałcenie dzieci? Nie mam. Nie jestem pedofilem.

Bo na razie to tylko ppisujesz sie swoim chamstwem

Taki pedofil jak ty zasługuje jeszcze na kopa w dupę.
Pedofil chcący gwałcić własne dzieci zamierza mnie uczyć kultury...
No debil :)

Nie myśl, że ci odpuszczę.
Na razie sobie teoretyzujesz i fantazjujesz, ale odpowiednie służby już cię monitorują. Twoje papiery z psychiatryka ci nie pomogą.

i nieuctwem -
przykład linijkę niżej. ;-)

Tak, tak... debilu pedofilu :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-01-29 20:34:08
Autor: CookieM
Pańswowe plany Kaczyńskiego.
W dniu 29.01.2017 o 17:25, LeoTar Gnostyk pisze:
[...] Kviat rzecze:
Takie są fakty pieprzony pedofilu.<-agresja

Powrotu do zdrowia życzę. Piotr<-cynizm

Powinieneś zadbać o swoje. I dać innym przykład jak się dba o zdrowie
psychiczne.

Mam nadzieję, że masz świadomość tego, że gadasz z trollem, co ja mówię: jedną z jego pacynek. Trolle uwielbiają role-playing. Popatrz na takiego Dańca Marcina. Jak on to uwielbia: raz jest komentatorem sportowym, raz macho, innym razem małym dzieckiem. Ich cechy konstytutywne, to podkreślona przeze mnie diada cynizmu i agresji, w tym cytacie występujące jeszcze obok siebie.

Data: 2017-01-29 21:25:55
Autor: Kviat
W dniu 2017-01-29 o 20:34, CookieM pisze:

Mam nadzieję, że masz świadomość tego, że gadasz z trollem,

Bardzo ci przeszkadza, że trolluję trolla pedofila?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-01-29 15:35:19
Autor: LeoTar Gnostyk
Pszemol pisze:
[...]

Każdy system państwowy bez solidnych moralnych podstaw, czyli bez
zdrowej rodziny, prędzej czy póżniej się rozpadnie. Właśnie na
Zachodzie Europy mamy przykład takiego upadku państwowości.

Ale gdzie? Konkretnie napisz gdzie ten upadek... W Szwecji? W
Norwegii?

We wszystkich tzw. socjaldemokracjach, które według mnie służą wyłącznie zabezpieczeniu przywilejów kobiety a nie zapewnieniu warunków harmonijnego rozwoju rodziny i dziecka.

A to, że to się akurat nazywa aktualnie socjaldemokracja nie ma
najmiejszego znaczenia. Kilkadziesiąt lat temu był do
realny socjalizm a jeszcze wcześniej narodowy socjalizm. Nie łap
mnie więc za słowa bo nie w tym rzecz.

Ależ nie łapię za słówka - wbrew pozorom jest duża różnica pomiędzy
państwem demokratycznym w którym są silne sieci socjalnego wsparcia a
np. państwem socjalistyczno-komunistycznym.

j.w. Nie ma. Jet tylko inny sposób drenowania społeczeństwa przez kobiety.

Data: 2017-01-29 13:33:52
Autor: Pszemol
"LeoTar Gnostyk" <leotar@leotar.net> wrote in message news:o6kuj8$oqv$1node2.news.atman.pl...
Pszemol pisze:
[...]

Czyli państwa takie jak Szwecja i Norwegia zaliczasz do tej grupy.
I przez kogo i w jaki sposób są te państwa "zdyskredytowane"?

Masz problem... i to poważny.

Data: 2017-01-29 20:49:48
Autor: LeoTar Gnostyk
Pszemol pisze:

[...]

Same się dyskredytują tym co się w ich społecznych wnętrzach dzieje.

[...]

Mylisz się, kiedyś miałem. Ale już ładnych kilka lat jak się od niego uwolniłem. :-)

Data: 2017-01-29 14:19:57
Autor: Pszemol
Pszemol pisze:

[...]

Z tego co ja obserwuję, to dyskredytują się one tylko w Twoich oczach.

Czy ma to jakiś związek z tym:
http://now8news.com/donate-a-testicle-the-payout-for-this-is-35000/

Data: 2017-01-29 21:40:50
Autor: LeoTar Gnostyk
Pszemol pisze:

[...]

Widocznie lata spedzone w Stanach stępiły Twoją zdolność oglądu i analizy europejskiej rzeczywistości. ;-)

[...]

Myślalem, że z Ciebie poważniejszy facet. Ale Ty masz kiełbie we łbie. ;-)

A poza tym nie doczytałeś końcówki mojej wiadomości.

Data: 2017-01-30 12:39:17
Autor: Pszemol
Pszemol pisze:

[...]

Podaj mi więc przykład tej "dyskretyzacji"...
Jakis link do krytyki tamtych panstw, spocznosci... Cos, co nie jest tylko
Twoim wlasnym zdaniem, cos co istnieje poza Twoja wyobraznią...

Czy wiesz co oznacza ;-) w internecie?

Data: 2017-01-30 20:03:34
Autor: LeoTar Gnostyk
Pszemol pisze:
[...]

Czego? Coś Ci sie chyba pokićkało...? :-)

Jakis link do krytyki tamtych panstw, spocznosci... Cos, co nie jest
 tylko Twoim wlasnym zdaniem, cos co istnieje poza Twoja
wyobraznią...

Pełne brzuchy nie oznaczają jeszcze zdrowia społecznego...

[...]

Nie jestem pewien... :-) Możesz mi to cóś objaśnić?

Data: 2017-01-30 14:31:13
Autor: Pszemol
Pszemol pisze:
[...]

Wiesz ze mowa o dyskredytowaniu...
Na razie widze tylko że Ty je krytykujesz.
Podasz wiec przyklad spoza Twojej głowy czy bedziesz uzywal moich literowek
jak pretekstu do unikania odpowiedzi?

A ktos tak sugeruje?

Data: 2017-01-29 21:13:20
Autor: LeoTar Gnostyk
LeoTar Gnostyk pisze:
Pszemol pisze:
[...]

Żebyś nie miał wątpliwości - wcale nie unikam kobiet a i one nie stronią ode mnie. :-)

Data: 2017-01-29 07:10:51
Autor: Zenek Kapelinder
Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Nacjonalistyczne bez arabow mi sie podoba.

Data: 2017-01-29 19:52:53
Autor: the_foe
W dniu 2017-01-13 o 08:06, LeoTar Gnostyk pisze:
Czy Kaczyński zamierza zbudować w Polsce zdyskredytowane na Zachodzie
państwo socjaldemokratyczne?

Ma to w dupie. Jego misją jest:
a) ulica LK w każdym mieście
b) pomnik LK w każdym miescie wojewódzkim
c) szkoła im. LK w każdym powiecie
d) rondo im. LK w każdej gminie
e) 10/04 narodowym dniem pamięci wolnym od pracy
f) nowa Konstytucja RP z preambułą odnoszącą się do dziedzictwa LK.

--
@foe_pl

Pańswowe plany Kaczyńskiego.