Panu Lisowi dużo zdrowia życzę

Data: 2019-12-17 14:25:55
Autor: z
Panu Lisowi dużo zdrowia życzę
Nie wiem w prawdzie co mu dolega ale intensywna terapia i długa rehabilitacja brzmią poważnie.

Dużo zdrowia i mniej wzmożenia.

Data: 2019-12-17 09:05:48
Autor: Zenek Kapelinder
Panu Lisowi dużo zdrowia życzę
Napinał się na pis to mu żyłka pierdzaca w głowie pękła.

Data: 2019-12-17 14:54:31
Autor: Runt
W dniu 2019-12-17 o 14:25, z pisze:
Nie wiem w prawdzie co mu dolega ale intensywna terapia i długa rehabilitacja brzmią poważnie.

Dużo zdrowia i mniej wzmożenia.

Gdyby to było szczere można by było POwiedzieć, że jesteś prawdziwym katolikiem a nie ubecką szują!

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-17 15:14:49
Autor: z
Panu Lisowi dużo zdrowia życzę
Bo widzisz... Między nami jest taka różnica że Ty skomentowałeś mojego posta a ja Twojego nie będę.

Data: 2019-12-17 15:46:35
Autor: Runt
W dniu 2019-12-17 o 15:14, z pisze:
Bo widzisz... Między nami jest taka różnica że Ty skomentowałeś mojego posta a ja Twojego nie będę.
I to jest komentarz! ;-)

Data: 2019-12-17 18:59:52
Autor: Budzik
Panu Lisowi dużo zdrowia życzę
Użytkownik z z@z.pl ...

Bo widzisz... Między nami jest taka różnica że Ty skomentowałeś mojego posta a ja Twojego nie będę.

....powiedział komentujac jego posta... ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2019-12-17 20:30:27
Autor: z
Panu Lisowi dużo zdrowia życzę
Nie wiem co Wam Lis zawinił.
jak już dorośniecie to podejście do zawału/wylewu Wam się zweryfikuje.

Data: 2019-12-17 14:30:14
Autor: Zenek Kapelinder
Panu Lisowi dużo zdrowia życzę
A bierzesz pod uwagę że zwyczajnie można go nie lubić. Bo i nie ma za co.

Data: 2019-12-18 08:27:07
Autor: z
Panu Lisowi dużo zdrowia życzę
A bierzesz pod uwagę że zwyczajnie można go nie lubić. Bo i nie ma za co.

Faktycznie. Ostatnio był taki wzmożony.
Coraz ostrzej się wypowiadał w piątkowych porankach w tokfm.
Runt może mieć mu to za złe.

Data: 2019-12-18 08:52:48
Autor: Runt
W dniu 2019-12-18 o 08:27, z pisze:
A bierzesz pod uwagę że zwyczajnie można go nie lubić. Bo i nie ma za co.

zenus nawet siebie samego nie lubi.

Faktycznie. Ostatnio był taki wzmożony.

Jak to zauważyłeś?

Coraz ostrzej się wypowiadał w piątkowych porankach w tokfm.

Co mówił o PiS? ;-)

Runt może mieć mu to za złe.

Znam Tomka, porządny facet.

Data: 2019-12-18 10:16:14
Autor: z
Panu Lisowi dużo zdrowia życzę
W dniu 2019-12-18 o 08:52, Runt pisze:
Jak to zauważyłeś?

Słucham co piątek. Ostrością wypowiedzi i epitetami jakie rzucał w kierunku PiSu znacząco odstawał od Wołka i Władyki którzy co prawda potrafią przywalić ale bledli na tle Lisa.

Data: 2019-12-18 01:48:29
Autor: japanizer
On Wednesday, December 18, 2019 at 6:16:58 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

Słucham co piątek. Ostrością wypowiedzi i epitetami jakie rzucał w kierunku PiSu znacząco odstawał od Wołka i Władyki którzy co prawda potrafią przywalić ale bledli na tle Lisa.

A gdzie się mylił?

Data: 2019-12-18 11:33:59
Autor: z
Panu Lisowi dużo zdrowia życzę
W dniu 2019-12-18 o 10:48, japanizer@japanizer.org pisze:
A gdzie się mylił?

Ja nie pisałem że się mylił. To może Runt?

Data: 2019-12-18 05:15:03
Autor: japanizer
On Wednesday, December 18, 2019 at 7:34:31 PM UTC+9, z wrote:
> A gdzie się mylił?

Ja nie pisałem że się mylił. To może Runt?

Czyli skoro się nie mylił - to prawdę mówił Lis o PiS?

Data: 2019-12-18 15:08:39
Autor: z
W dniu 2019-12-18 o 14:15, japanizer@japanizer.org pisze:
Czyli skoro się nie mylił - to prawdę mówił Lis o PiS?

Zadajesz dużo pytań. A ty jak sądzisz?
Ja tu tylko nieśmiało z życzeniami ;-)

PIS LIS To oni parami? bez siebie żyć nie mogą?

Data: 2019-12-18 15:18:54
Autor: u2
W dniu 18.12.2019 o 15:08, z pisze:
PIS LIS To oni parami? bez siebie żyć nie mogą?

no wiesz lisek urabia twardy elektorat dla peasce i dla pełomafii, dziel i rządź, ale w przypadku liska na razie i na szczęście tylko dzieli, ale nie rządzi:))))))

Data: 2019-12-18 15:20:01
Autor: japanizer
On Wednesday, December 18, 2019 at 11:08:42 PM UTC+9, z wrote:
> Czyli skoro się nie mylił - to prawdę mówił Lis o PiS?

Zadajesz dużo pytań. A ty jak sądzisz?

Sądzę, że wpadłeś we własną pułapkę, i tyle.

Ja tu tylko nieśmiało z życzeniami ;-)

Pokazałeś tylko, że jesteś ostatnim kutasiarzem, który życzy innemu nieszczęścia. Ot, taki przysłowiowy Wolak-cebulak.

Data: 2019-12-19 14:26:24
Autor: z
Panu Lisowi dużo zdrowia życzę

Może przemyśl jeszcze swoje posty w tym wątku.

Data: 2019-12-19 15:21:07
Autor: u2
W dniu 19.12.2019 o 14:26, z pisze:
W dniu 2019-12-19 o 00:20, japanizer@japanizer.org pisze:

Może przemyśl jeszcze swoje posty w tym wątku.

niemiecka japa robi za gebelsika, jak nie jesteś z nim to jesteś wolakiem-cebulakiem, koniec kropka:)))))))))

Data: 2019-12-18 16:49:31
Autor: Runt
W dniu 2019-12-18 o 10:16, z pisze:
W dniu 2019-12-18 o 08:52, Runt pisze:
Jak to zauważyłeś?

Słucham co piątek.

Masz wtedy dzień wolny?

Ostrością wypowiedzi i epitetami jakie rzucał w kierunku PiSu

Czyżby były to: "mordy zdradzieckie" albo "jesteście kanaliami"?
A może "gorszy sort" czy "szmaty! Szmaty!". A może POwiesił zdjecia POsłow z PiS na szubienicy? Karygodne! Warchołom mówimy: NIET!

znacząco odstawał od Wołka i Władyki

Nie znam ;-(

którzy co prawda potrafią przywalić ale bledli na tle Lisa.

A to "mordy zdradzieckie"! POwinni dostać białe róże!

Data: 2019-12-18 17:57:57
Autor: z
Panu Lisowi dużo zdrowia życzę
W dniu 2019-12-18 o 16:49, Runt pisze:
Masz wtedy dzień wolny?

Słucham codziennie. Uwielbiam wtorki (Jan Wróbel) i piątki.
Potem słucham EKG i Łasiczki ;-) Wiem że nic nie czaisz.

Nie znam ;-(

UUUUUUU. to jak się załapałeś na takie stanowisko?

To tak jakby członek ;-) PZPR nie wiedział kto to Urban ;-)

A to "mordy zdradzieckie"! POwinni dostać białe róże!

Mordy zdradzieckie przynajmniej nie nawołują do mordowania.
Co innego "DORŻNIEMY WATAHĘ"

Data: 2019-12-18 18:59:50
Autor: Budzik
Panu Lisowi dużo zdrowia życzę
Użytkownik z z@z.pl ...

Nie wiem co Wam Lis zawinił.
jak już dorośniecie to podejście do zawału/wylewu Wam się zweryfikuje.

Mi?

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2019-12-18 00:26:25
Autor: Jacek Bialy
Panu Lisowi dużo zdrowia życzę
   -- - Dużo zdrowia i mniej wzmożenia.

Tym bardziej, że nienawiść nawet w kwiecie wieku potrafi zabić..

JB

Data: 2019-12-18 10:01:20
Autor: Runt
W dniu 2019-12-18 o 09:26, Jacek Bialy pisze:
    -- - Dużo zdrowia i mniej wzmożenia.

Tym bardziej, że nienawiść nawet w kwiecie wieku potrafi zabić..

Uwazaj więc na siebie.