Panu prezydentowi ..

Data: 2010-01-01 08:35:32
Autor: Jadrys
Panu prezydentowi ..

... noworoczny szampan najwyraźniej uderzył do łba. Czy aby on otaczając się kretynami ma poczucie rzeczywistości na to co się dzieje w kraju?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Prezydent-Polska-pozostanie-krajem-sukcesu,wid,11820261,wiadomosc.html?ticaid=19621

Data: 2010-01-01 08:43:41
Autor: Leslaw Malesz
Panu prezydentowi ..

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   kraj w przededniu ,krasnego oktobra' a tymczasem prezydent rp mowi
   zwyczajnie i wprost prawde czerwona mendo! :-)))))))))))))))))))))))))))

   ar

Data: 2010-01-01 08:50:11
Autor: Jadrys
Panu prezydentowi ..
W dniu 2010-01-01 08:43, Leslaw Malesz pisze:
[...]

Zwyczajnie i wprost mówi rzeczy nieprawdziwe, - wręcz łże w żywe oczy.. Pytanie tylko czy on zdaje sobie sprawę z tego co mówi? Prawicowo-kapitalistyczny pasożycie..

Data: 2010-01-01 10:11:12
Autor: Leslaw Malesz
Panu prezydentowi ..

> [...]
>>
> kierunku..
>

>     kraj w przededniu ,krasnego oktobra' a tymczasem prezydent rp mowi
>     zwyczajnie i wprost prawde czerwona mendo!
:-)))))))))))))))))))))))))))

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   wysluchalem przemowienia noworocznego ciotki merkelowej:
   prawie same bemole plus kasandryczne zapowiedzi pogorszenia
   sytuacji gospodarczej w nowym roku z wezwaniem do zaciskania
   pasa na niemieckim brzuchu dla nakarmienia wiecznie glodnych
   publicznych pieniedzy bankow w tle.

   wysluchalem krotkiego oredzia noworocznego mojego ksiedza prymasa
   arcybiskupa wiednia christopha kardynala schönborna: mowa o biedzie
   zlodziejskich bankach i braku porozumienia w kopenhadze.

   i jak tu dobrze nie odbierac wystapienia naszego prezydenta
   jesli sie skadinad wie ze im gorzej dla nich tym dalej nam do
   ukochanego szajseuro by podac tu tylko ten jeden przyklad? :-)

   ar

Data: 2010-01-01 15:23:08
Autor: Jadrys
Panu prezydentowi ..
W dniu 2010-01-01 10:11, Leslaw Malesz pisze:

[...]

Prezydent w orędziu noworocznym nie powinien opowiadać bajek ludziom o tym że jest zupełnie nieźle, że dobrze im się żyje... - To nie jest przedwyborczy wiec.

Data: 2010-01-01 15:48:38
Autor: Leslaw Malesz
Panu prezydentowi ..

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   mial klamac i narzekac na rzeczywistosc?  to bylby dopiero cyrk wyborczy!
   z drugiej strony nie jest tez prawdomownym prezydentem wegier rumunii
   bulgarii ukrainy islandii czy nawet tej dziadowskiej grecji by byc
   zmuszonym mowic ludziom prawde a prawda ta jest taka ze wymienione
   kraje to praktycznie rzecz biorac masa upadlosciowa.

   polsce powodzi sie rzeczywiscie nienajgorzej i co wiecej ma naprawde
   znaczne szanse wydostac sie z tego niemieckiego kieratu w ktorym znalazla
   wskutek flirtu z mumia eu.  wystarczy wiec miec troche optymizmu dobrych
   checi i inne przywodztwo.

   ar

Data: 2010-01-01 20:37:23
Autor: Jadrys
Panu prezydentowi ..
W dniu 2010-01-01 15:48, Leslaw Malesz pisze:
[...]

MógÅ‚ choćby wspomnieć o jakiejÅ› 1/3 mieszkaÅ„ców Polski, czyli o biedakach  którzy nie majÄ… za co kupić opaÅ‚u na zimÄ™, nie stać ich  na lekarstwa itp.

Ty chyba dawno nie byłeś w Polsce więc nie znasz sytuacji tu panującej.. i raczej jej nie poznasz słuchając noworocznych orędzi pana prezydenta.

"DziÄ™ki" polityce panów KaczyÅ„skich o maÅ‚o siÄ™ nie wydostaliÅ›my z "Rosyjskiego kieratu" i nie staliÅ›my siÄ™ RumuniÄ… Ceausescu.. Teraz mamy siÄ™ wydostać z nastÄ™pnego kieratu, -  Niemieckiego... - Pytanie za sto punktów - co nam pozostanie po zerwaniu z szwabami i kacapami? - TrwaÅ‚y sojusz i przyjaźń z USA?

Data: 2010-01-01 21:06:30
Autor: Leslaw Malesz
Panu prezydentowi ..

> [...]
znalazla
>     wskutek flirtu z mumia eu.  wystarczy wiec miec troche optymizmu

Mógł choćby wspomnieć o jakiejś 1/3 mieszkańców Polski, czyli o
[...]

"Dzięki" polityce panów Kaczyńskich o mało się nie wydostaliśmy z
"Rosyjskiego kieratu" i nie staliśmy się Rumunią Ceausescu.. Teraz mamy
siÄ™ wydostać z nastÄ™pnego kieratu, -  Niemieckiego... - Pytanie za sto
punktów - co nam pozostanie po zerwaniu z szwabami i kacapami? - Trwały
sojusz i przyjaźń z USA?

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   regula 2/3 zdaje sie choc w nieco rozny sposob obowiazywac
   we wszystkich krajach rozwinietych do ktorych i nasz w koncu
   nalezy.  kraj w ktorym od lat zyje nalezy do scislej czolowki
   krajow swiata cywilizowanego o najwiekszej zamoznosci.
   w kraju tym 1/3 obywateli zyje w stalym niedostatku a ostatnio
   1/8 po prostu w biedzie i to warunkach spolecznej gospodarki
   rynkowej przy braku ,krwiozerczego kapitalizmu'.

   ar

Data: 2010-01-02 13:27:08
Autor: Jadrys
Panu prezydentowi ..
W dniu 2010-01-01 21:06, Leslaw Malesz pisze:

[...]

A kto tu mówi że owe 2/3 to bogata część społeczeństwa? Co najmniej 3/4 z tych 2/3 ledwo wiąże koniec z końcem.. Czyli ma jeszcze zdolnosci kredytowe. i może pozwolić sobie na kupno używanego samochodu za gotówkę. Ale mówienie o nich - "ludzie zamożni" byłoby wielkim nieporozumieniem. Do zamożnych zaliczyć można by gdzieś tak z 8% społeczeństwa.

Data: 2010-01-01 17:47:19
Autor: Artur Borubar
Panu prezydentowi ..
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³

Prezydent w orêdziu noworocznym nie powinien opowiadaæ bajek ludziom o tym ¿e jest zupe³nie nie¼le, ¿e dobrze im siê ¿yje... - To nie jest przedwyborczy wiec.

Porówna³ z latami 2005 - 2007 i zdoby³ siê na szczero¶c, co w jego przypadku nie zdarza siê prawie nigdy.

Przemek
--

- PiS sta³ siê niewydolny jak realny socjalizm w okresie pó¼nego Bre¿niewa. Taka jest cena braku wewnêtrznej debaty, i otaczania siê potakiwaczami - pisze w li¶cie otwartym do prezesa PiS Jaros³awa Kaczyñskiego Jacek ¦wietlicki, Przewodnicz±cy Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa ¦l±skiego. I og³asza odej¶cie z partii, w której by³ od pocz±tku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-01 18:35:56
Autor: bolek
Panu prezydentowi ..

U¿ytkownik "Leslaw Malesz" <a_rem@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:2c369$4b3da7af$54702a04$21030news.chello.at...

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

.. noworoczny szampan najwyra¼niej uderzy³ do ³ba. Czy aby on otaczaj±c
siê kretynami ma poczucie rzeczywisto¶ci na to co siê dzieje w kraju?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Prezydent-Polska-pozostanie-krajem-sukcesu,wid,11820261,wiadomosc.html?ticaid=19621

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

  kraj w przededniu ,krasnego oktobra' a tymczasem prezydent rp mowi
  zwyczajnie i wprost prawde czerwona mendo! :-)))))))))))))))))))))))))))

  ar

No i po co bluzgasz. Je¿eli kto¶ twierdzi, ¿e Polska jest i pozostanie krajem sukcesu
to jest albo pijany, albo naæpany, albo niedorozwiniêty.

bolek

Data: 2010-01-01 19:20:44
Autor: Leslaw Malesz
Panu prezydentowi ..

"bolek" <bolek@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

krajem sukcesu
to jest albo pijany, albo naæpany, albo niedorozwiniêty.

   albo lepiej widzi postrzega i rozumie to co dzieje sie
   poza granicami polski a wtedy ocena w kategoeiach
   kleska/sukces (wzglednych oczywiscie jak wiekszosc
   rzeczy tego swiata) wypada inaczej niz twierdzisz.

  napisalem o tym szerzej w dalszym poscie tego watka
  wiec cytowac siebie nie bede.

  ar

  p.s. notorczne malkontenctwo bywa w skutkach podobnie
  zgubne jak n.p. naduzywanie alkoholu. :-)

Data: 2010-01-01 20:05:36
Autor: bolek
Panu prezydentowi ..

Uzytkownik "Leslaw Malesz" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:2015d$4b3e3cff$54702a04$390news.chello.at...

[...]

No na pewno z jego punktu widzenia to kraina mlekiem i miodem plynaca.

bolek

Data: 2010-01-01 20:49:14
Autor: Leslaw Malesz
Panu prezydentowi ..

> [...]
>  zgubne jak n.p. naduzywanie alkoholu. :-)

No na pewno z jego punktu widzenia to kraina mlekiem i miodem plynaca.

   z pewnymi rzeczami nalezy sie pogodzic: nasz kraj zyje od rozbiorow
   do rozbiorow stad stale w nim czegos brakuje i wiecznie jest na
   dorobku. jedyne wyjscie to przynajmniej madrze wybierac
   odpowiedzialnych ludzi nie dopuszczac do wladzy obcych nie zrec sie
   miedzy soba i nie pozwalac sie byle parchom okradac i do tego ponizac.

   ar

Data: 2010-01-01 13:29:53
Autor: Polok_prawdziwy
Panu prezydentowi ..
Jadrys wrote:

.. noworoczny szampan najwyra¼niej uderzy³ do ³ba. Czy aby on otaczaj±c
siê kretynami ma poczucie rzeczywisto¶ci na to co siê dzieje w kraju?

Acy ³on mio³ kiedykolwiek takie pocucie...?

Data: 2010-01-01 15:21:48
Autor: Jadrys
Panu prezydentowi ..
W dniu 2010-01-01 13:29, Polok_prawdziwy pisze:
Jadrys wrote:

.. noworoczny szampan najwyra¼niej uderzy³ do ³ba. Czy aby on otaczaj±c
siê kretynami ma poczucie rzeczywisto¶ci na to co siê dzieje w kraju?

Acy ³on mio³ kiedykolwiek takie pocucie...?

Mocno w±tpliwe.. A na dodatek to jego otoczenie.. Co robi przy prezydencie kto¶ taki jak p. Szczyg³o??

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-01 17:51:25
Autor: Artur Borubar
Panu prezydentowi ..

U¿ytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisa³

Acy ³on mio³ kiedykolwiek takie pocucie...?

Mio³. Jak negocjowo³ traktat, cu³ ze odniós³ zwyciêstwo. Jak psys³o podpisac, to chuj wi co cu³. Hej!

Przemek

Data: 2010-01-01 18:30:48
Autor: Polok_prawdziwy
Panu prezydentowi ..
Artur Borubar wrote:

U¿ytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisa³

Acy ³on mio³ kiedykolwiek takie pocucie...?

Mio³. Jak negocjowo³ traktat, cu³ ze odniós³ zwyciêstwo. Jak psys³o
podpisac, to chuj wi co cu³. Hej!

Censto to ³odcuwo...

- zrestom..., SRACKEM (nasceñ¶cie) tes jesce wycuwo...

Panu prezydentowi ..