Papa-Ratzi

Data: 2009-10-27 00:18:02
Autor: Grzegorz Z.
Papa-Ratzi
http://www.youtube.com/watch?v=OIprANfqGCw&feature=player_embedded

25 sekunda !!!

Data: 2009-10-27 01:02:19
Autor: Antenka
Papa-Ratzi
25 sekunda !!!

Potwierdziłeś kolejny raz, że :

"Każdy myślący człowiek nie jest Grzegorzem Z."

Antenka

P.s. Do czego może doprowadzić udział w groźnej destrukcyjnej sekcie
jehowitów...

Data: 2009-10-27 12:15:08
Autor: Grzegorz Z.
Papa-Ratzi
Dnia Tue, 27 Oct 2009 01:02:19 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

25 sekunda !!!

P.s. Do czego może doprowadzić udział w groźnej destrukcyjnej sekcie
jehowitów...

No jak to do czego, wekslarzu? Do tego że wyrzucają z seminarium!

Data: 2009-10-27 08:20:39
Autor: Antenka
Papa-Ratzi

No jak to do czego, wekslarzu? Do tego że wyrzucają z seminarium!

Dobrze biskup zrobił, że cię za kudły wyrzucił, bowiem  od jednego
robaczywego jabłka na drzewie, mógł się zająć gangreną cały sad.. A te
straty byłyby trudne do odrobienia, ty pryszczaty sekciarzu!

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest Grzegorzem Z."

Data: 2009-10-30 13:14:27
Autor: Grzegorz Z.
Papa-Ratzi
Dnia Tue, 27 Oct 2009 08:20:39 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

No jak to do czego, wekslarzu? Do tego że wyrzucają z seminarium!

Dobrze biskup zrobił, że cię za kudły wyrzucił

Ale on też należał do sekty, wekslu!

Data: 2009-10-30 10:21:58
Autor: Antenka
Papa-Ratzi
On 30 Paź, 13:14, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Dobrze biskup zrobił, że cię za kudły wyrzucił

Ale on też należał do sekty, wekslu!

Ja, ja naturlich...Puknij się dwa razy w gor he he he

Antenka

Papa-Ratzi