Papież Franciszek szykuje rewolucję: Kościół oficjalnie przyzna, że seks jednak istnieje

Data: 2013-08-30 09:25:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Papież Franciszek szykuje rewolucję: Kościół oficjalnie przyzna, że seks jednak istnieje
Dobra wiadomość dla milionów par na całym świecie. Jak donosi “La  Repubblica”, papież Franciszek kończy pracę nad encykliką, w której jako pierwszy przywódca kościoła katolickiego w historii przyzna, że seks jednak istnieje.

– Świat się zmienia. Dziś częścią życia wiernych stają się  zjawiska, których nie było jeszcze 500 lat temu. Seks jest jednym z nich - pisze Ojciec Święty w tekście cytowanym przez włoski dziennik.

Choć Watykan nie odniósł się na razie do publikacji “La Repubbliki”, świat już zaczął świętować. – Nasze środowisko czekało na te słowa od dawna – ogłosiły we wspólnym oświadczeniu największe organizacje walczące z dyskryminacją. - W końcu możemy wyjść z cienia bez obaw, że będzie się nas wytykać palcami.

Choć w mniejszości, między innymi także w Polsce pojawiły się jednak głosy krytyki. – Niech ktoś mi wytłumaczy dlaczego ksiądz wypowiada się na temat czegoś, na czym się nie zna? Panie, widzisz i nie grzmisz? – napisał na Twitterze Tomasz Terlikowski.

http://tiny.pl/hzbsl

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-30 12:07:26
Autor: Towarzysz Gnój
Papież Franciszek szykuje rewolucję: Kościół oficjalnie przyzna, że seks jednak istnieje

Zgłoście się lepiej do przeszczepu towarzyszu Idzikowski!
http://www.bbc.co.uk/news/health-23863544

Data: 2013-08-30 19:00:16
Autor: Jadrys
Towarzysz Gnój wrote:

Zgłoście się lepiej do przeszczepu towarzyszu Idzikowski!
http://www.bbc.co.uk/news/health-23863544

Doraźnie zbawienny skutek powinna przynieść terapia jak niżej. Należy tylko zmienić miejsce aplikacji "medykamentu". Zamiast fiuta zastosować dogłownie.

Jak informuje WP:
W czerwcu tego roku podaliśmy sensacyjne doniesienia o Szwedzie, który zmarł na skutek ukąszeń szerszeni. Dlaczego sensacyjne? Bo mężczyzna sam się o to prosił... uprawiając seks z gniazdem pełnym tych owadów! Na jego genitaliach odnotowano prawie 50 ukąszeń, pozostałe 100 było na reszcie ciała. W środku gniazda znaleziono martwe szerszenie pokryte nasieniem oraz włosy łonowe. Opuchnięte ciało znalazł sąsiad zoofila.

Data: 2013-08-31 13:35:28
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Jadrys" <jadrys@onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| reszcie ciała. W środku gniazda znaleziono martwe szerszenie pokryte
| nasieniem oraz włosy łonowe. Opuchnięte ciało znalazł sąsiad zoofila.

i co wy na to towarzyszu Trybun?

Data: 2013-08-30 19:05:26
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kvpqt2$j0g$2node2.news.atman.pl...

Zgłoście się lepiej do przeszczepu towarzyszu Idzikowski!
http://www.bbc.co.uk/news/health-23863544

Tobie przeszczopiono mózg małpy.

MW

Data: 2013-08-30 19:04:47
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:522048f0$0$1468$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Koledzy w sukienkach powiedzieli frankowi, że dymanko to fajna sprawa. Franciszek podumał, rozważłył i uznał, że chyba tak, Gosposia uciekła na stryszek.

MW

Papież Franciszek szykuje rewolucję: Kościół oficjalnie przyzna, że seks jednak istnieje