Papież Petro I

Data: 2014-12-17 23:06:05
Autor: Lord Donald
Papież Petro I
Kraj mój postanowił nawiedzić prezydent Ukrainy Petro Poroszenko. Mój kraj podejmie go z najwyższymi honorami. Na zaproszenie Prezydenta RP – mojego Prezydenta, wystąpi przed moim reprezentantami – senatorami i posłami RP na wspólnym posiedzeniu obu izb parlamentu. Dokładnie jak przed 15 laty nasz Wielki Rodak – papież Jan Paweł II. Siedząc przed telewizorami będziemy się wsłuchiwać w jego nauczanie.
Czytaj dalej: http://polish.ruvr.ru/2014_12_16/Papiez-Petro-I-0548/

Data: 2014-12-18 04:54:46
Autor: MarkWoydak
Papież Petro I

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ile dostajesz od Kremla za pisanie tych bzdur? PÅ‚aca ci w dolarach
kapitalistycznych czy socjalistycznych rublach? Jako komunista nie
powienieneś brać dolarów a jeżeli już to z obrzydzeniem!

MW

Data: 2014-12-18 10:26:28
Autor: Lord Donald
Papież Petro I
Nie powiem, bo zaczął byś drzeć mordę do platfusów o podwyżkę za ten bełkot, który zlecili ci twoi mocodawcy z PO.

Data: 2014-12-18 10:28:35
Autor: Lord Donald
Papież Petro I
W dniu 18.12.2014 o 10:26, Lord Donald pisze:
Nie powiem, bo zaczął byś drzeć mordę do platfusów o podwyżkę za ten
bełkot, który zlecili ci twoi mocodawcy z PO.
Ale na pocieszenie to powiem ci to że platfusy tak samo chujowo płacą jak rządzą, tak że słusznie was wierny tak zwany elektorat nazywają frajerami.

Data: 2014-12-19 06:17:25
Autor: stevep
Papie¿ Petro I
W dniu .12.2014 o 10:26 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

Nie powiem, bo zacz±³ by¶ drzeæ mordê do platfusów o podwy¿kê za ten  be³kot, który zlecili ci twoi mocodawcy z PO.

wyliza³e¶ ju¿ rowa kurduplowi?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-18 15:10:37
Autor: Patriota
Papież Petro I
W dniu 2014-12-17 o 23:06, Lord Donald pisze:
[...]

Podejdź to tego inaczej - to nie (w tym zakresie) twój kraj, ani nie twój prezydent, czy faworyci.. Przecież są to tylko zniewoleni ludzie którzy wykonują w podskokach polecenia płynące z Waszyngtonu.. Nie wiem co ten Waszyngton im za tą służbę dla siebie obiecuje, albo czym grozi, jednak jest to niezwykle skuteczne. Tak że nie mam żadnych wątpliwości że z dzisiejszej miłości do rzeźnika mordującego swój naród nasze władze zaczną nienawidzić jak przyjdzie taki prykaz z za Atlantyku.

Data: 2014-12-18 06:21:37
Autor: szklanynocnik
Papie¿ Petro I
W dniu czwartek, 18 grudnia 2014 15:10:25 UTC+1 u¿ytkownik Patriota napisa³:
 Nie wiem co ten Waszyngton im za t± s³u¿bê dla siebie obiecuje, albo czym grozi, jednak jest to niezwykle skuteczne.

Dadza im korzystny kredyt, oczywiscie za wplywy lub przejecie
kontroli nad ukrainskim przemyslem, no i oczywiscie
jak polska - beda musieli wprowadzic prawo korzystne dla wybrancow
ulatwiajace reprywaryzacje majatku:)

Lwow to bylo kiedys polskie miasto.. nie wiedzial Pan o tym:)

A czyj byl majatek we Lwowie?  Bedzie co krasc (tfu, modernizowac) przez nastepne 20 lat:)

Data: 2014-12-19 06:18:19
Autor: stevep
Papież Petro I
W dniu .12.2014 o 15:10 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

[...]

Podejdź to tego inaczej - to nie (w tym zakresie) twój kraj, ani nie  twój prezydent, czy faworyci.. Przecież sÄ… to tylko zniewoleni ludzie  którzy wykonujÄ… w podskokach polecenia pÅ‚ynÄ…ce z Waszyngtonu.. Nie wiem  co ten Waszyngton im za tÄ… sÅ‚użbÄ™ dla siebie obiecuje, albo czym grozi,  jednak jest to niezwykle skuteczne. Tak że nie mam żadnych wÄ…tpliwoÅ›ci  że z dzisiejszej miÅ‚oÅ›ci do rzeźnika mordujÄ…cego swój naród nasze wÅ‚adze  zacznÄ… nienawidzić jak przyjdzie taki prykaz z za Atlantyku.

A ci co liżą dupę Putina lepsi?
--
stevep
-- -- -