Papier toaletowy wczoraj i dzi艣

Data: 2013-10-04 22:44:24
Autor: jr
Papier toaletowy wczoraj i dzi艣

U偶ytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:l2j5h8$iam$1node1.news.atman.pl...
|W PRL-u papier toaletowy by艂 szary i czasem go w sklepach brakowa艂o,
| cho膰 nie przypominam sobie, 偶eby u kogo艣 w 艂azience le偶a艂y stare gazety
| - ka偶dy go mia艂.

Znowu k艂amiesz komuszku. Papier toaletowy by艂 w PRL luksusem, a 'rzucali' go na
sklepy najcze艣ciej w przeddzie艅 komunistycznych 艣wi膮t.
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/gdy-papier-toaletowy-by-luksusem_354848.html

| Dlatego zaskoczy艂o mnie niedawno zdarzenie, gdy spotka艂em znajom膮
| rozdaj膮c膮 bezp艂atne gazetki.
| Rozmawiaj膮c chwil臋 z ni膮 zauwa偶y艂em, 偶e podchodz膮 starsi ludzie i prosz膮
| o gazetk臋 a potem o jeszcze jedn膮 "dla s膮siadki" :)
| Kr贸tki "wywiad" wykaza艂, 偶e to jest w艂a艣nie ten papier toaletowy dla
| sporej cz臋艣ci spo艂ecze艅stwa.
| Oczywi艣cie nale偶y zauwa偶y膰, 偶e nie jest wszystko jedno na jakim papierze
| taka gazetka jest drukowana. Najlepiej schodz膮 te drukowane na
| klasycznym, lekko szorstkim papierze gazetowym.

Dzisiaj najta艅sza rolka pp kosztuje 40 gr (w duzych paczkach wychodzi jeszcze taniej). Je艣li kto艣 woli podciera膰 si臋 reklamami to jego sprawa.

> [...]
|
| Swoj膮 drog膮 ludzki cz艂owiek, bo mia艂 kilka egzemplarzy od艂o偶onych dla
| tych, kt贸rzy faktycznie chc膮 poczyta膰 o swojej dzielnicy i ch臋tnie mi
| jedn膮 podarowa艂:)
|
| No a puenta?
| Za kilka lat b臋dziecie si臋 wy艣miewa膰, jak to w czasach demokracji mimo
| obfito艣ci kolorowych, pachn膮cych rolek PT trzeba by艂o sobie dup臋
| gazetami wyciera膰.
| Dedykuj臋 to dla wszelkich propagandzist贸w "demokracji",  kt贸rzy pierdol膮
| o occie na p贸艂kach w PRL-u, a nie wspominaj膮 o tych, kt贸rych dzi艣 na ten

Cena octu nie przekracza dzisiaj dw贸ch z艂otych. Tu masz por贸wnanie niekt贸rych
peerelowskich cen z dzisiejszymi:
http://finanse.wp.pl/gid,11929528,kat,0,title,Tesknisz-za-PRL-em-Zobacz-zdjecia-i-porownaj-ceny,galeria.html

Papier toaletowy wczoraj i dzi艣