Papież: TV Trwam powinna oferować dekodery 'po kosztach'.

Data: 2009-04-22 13:44:34
Autor: Grzegorz Z.
Papież: TV Trwam powinna oferować dekodery 'po kosztach'.
Benedykt XVI powiedział podczas środowej audiencji generalnej w Watykanie,
że obecny światowy kryzys ekonomiczny pokazuje, że "chciwość jest źródłem
wszystkich przywar i całego zła" zarówno dla poszczególnych osób, jak i
społeczeństwa. (...)

http://fakty.interia.pl/religia/news/papiez-chciwosc-jest-zrodlem-calego-zla,1294452,2943

Data: 2009-04-22 11:54:00
Autor: Andrzej Kokakolski
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Z ciebie niby taki... ateista a nie wiesz, ze aby poniesc koszty trzeba najpierw na to zarobic. AK PS Juz nie mowiac o tym, ze udana inwestycja geotermiczna Rydzyka bylaby
wybawieniem jesli chodzi o bezpieczenstwo energetyczne Polski

Data: 2009-04-22 13:56:47
Autor: Lorn
Andrzej Kokakolski pisze:
[...]

To biznesmen Rydzyk charytatywnie emerytom pierze w główkach ? :>

PS Juz nie mowiac o tym, ze udana inwestycja geotermiczna Rydzyka bylaby
wybawieniem jesli chodzi o bezpieczenstwo energetyczne Polski

Rozwiń temat...

Data: 2009-04-22 12:14:11
Autor: Andrzej Kokakolski
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
> Z ciebie niby taki... ateista a nie wiesz, ze aby poniesc koszty trzeba > najpierw na to zarobic. To biznesmen Rydzyk charytatywnie emerytom pierze w główkach ? :>

On ich ani nie zmusza do sluchania jego radia czy ogladania TV ani ich nie opodatkowuje. Nie kazdy preferuje ogladanie Wojewodzkiego czy "szkielka". Placa datki dobrowolnie. To, ze czesto sa to ludzie starzy,
nie oznacza, ze sa glupi (mlodzi tez nie zawsze dzialaja madrze np. glosujac na Tuska i PO). Ich wola, ich pieniadze i trzeba to uszanowac.

> PS Juz nie mowiac o tym, ze udana inwestycja geotermiczna Rydzyka bylaby
> wybawieniem jesli chodzi o bezpieczenstwo energetyczne Polski

Rozwiń temat...

Jesli ta inwestycja Rydzyka sie powiedzie to nalezy tylko zyczyc Polakom
aby byla rozpowszechniana i powielana. W tej chwili w zbyt wielkim stopniu
ogrzewanie domow w Polsce jest zalezne od zagranicznego dostawcy, jego
polityki, fobii, chciwosci czy kaprysow. Zwlaszcza w sytuacji kiedy ogranicza sie wydobywanie wegla kamiennego.

AK

PS Uprzedzajac nastepna panska prosbe o "rozwiniecie tematu" sugeruje
zainteresowanie sie rozwojem wydarzen w Polsce. Mniej wymadrzania sie na psp
a wiecej wiedzy o kraju, w ktorym sie mieszka. I wiecej rozsadku a mniej
pustego szyderstwa  --

Data: 2009-04-22 14:29:27
Autor: Lorn
Andrzej Kokakolski pisze:
[...]

Szanuję... niech płacą. Ich emeryturki/renty nic mi do tego, ale chyba nie zrozumiałeś pytania. :> Chociaż tym co go utrzymują powinien gratis dać dekoderek.

[...]

Oczywiście, że tak. Tylko jest mały feler... nie on jest prekursorem pozyskiwania energii ze źródeł geotermalnych. Kiepsko mu to wychodzi.

PS Uprzedzajac nastepna panska prosbe o "rozwiniecie tematu"

To mi w zupełności wystarczyło. Dziękuję... Alleluja i do przodu.

Data: 2009-04-22 16:07:50
Autor: CYC

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gsn1mj$dib$1inews.gazeta.pl...
> [...]

a wiecej wiedzy o kraju, w ktorym sie mieszka. I wiecej rozsadku a mniej

Jeszcze chwila a Rydzyk u takich jak Ty wyrosnie na naukowca ( profesorem przeciez juz jest ) , ktory odkryl mozliwosci wykorzystywania wod geotermalnych do pozyskiwania energii !.
Srkciarz wyrzucil w bloto a raczej w dziure , miliony zlotych i tylko dzieki temu , ze nmastapila zmiana rzadow z PiSomoherow na inny , udalo sie uratowac kolejne kikadziesiat !.

cyc

Data: 2009-04-22 14:15:33
Autor: Sylwester Łazar
> [...]
> PS Juz nie mowiac o tym, ze udana inwestycja geotermiczna Rydzyka bylaby
> wybawieniem jesli chodzi o bezpieczenstwo energetyczne Polski

Po co?
"Podjedz sobie", powiedział ślepiec stawiając łapkę na myszy na strychu.
"Sam sobie zjedz" - odpowiedziała sędziwa mysz, stojąca na czele
mieszkających na strychu 100 myszy.

--
-- .
pozdrawiam

Data: 2009-04-22 14:14:43
Autor: Alex

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gsn0go$8f5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Lewakow nic tak nie boli jak widok pieniedzy, ktorych nie sa w stanie ukrasc.
Wtedy przechodza katusze i gadaja jak Piekarski na mekach.

Alex

Data: 2009-04-22 15:19:44
Autor: mkarwan
[...]

Ten idota w tytule wątku zasugerował, że Papiez powiedział: "TV Trwam powinna oferować dekodery 'po kosztach"
Gdzie on to wyczytał?
Powinien zgłosic sie do psychiatry bo ma omamy.

Data: 2009-04-22 14:08:38
Autor: Andrzej Adam Filip
"Grzegorz Z." nadinterpretowuje Papieża: TV Trwam powinna oferować dekodery 'po kosztach'.
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:

[...]

Na twoim miejscu bym uważał z takimi sugestiami bo mogą zostać
wysłuchane :-)

P.S.
Jak "Rydzyk" by posłuchał to nasłałbyś na niego tych od zwalczania
nieuczciwej konkurencji? ;-)

Człowiek kłótliwy: długi język, krótki rozum.
  -- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org)

Papież: TV Trwam powinna oferować dekodery 'po kosztach'.