Papież: Uważajcie na ateistyczny ekstremizm

Data: 2010-09-17 14:47:14
Autor: abc
Papież: Uważajcie na ateistyczny ekstremizm
Trzeba podkreślić, że mimo trwającej ponad pół roku antypapieskiej kampanii
medialnej mającej zniechęcić mieszkańców Wysp do wzięcia udziału w
spotkaniach z Ojcem Świętym, Głowę Kościoła Katolickiego witały wczoraj na
szkockich ulicach dziesiątki tysięcy wiernych.

Przebieg pierwszego dnia rozpoczętej wczoraj papieskiej pielgrzymki Ojca
Świętego to zupełna odwrotność tego, co od jakiegoś czasu kreśliły
brytyjskie media. Widać wyraźnie, że większość stała po stronie wpływowych
kontestatorów Papieża i Kościoła katolickiego.

Wbrew negatywnej kampanii już na samym początku wizyty Ojciec Święty
przypominał Brytyjczykom ich duchowe dziedzictwo. W czasie pierwszego
przemówienia mocno zwracał uwagę na chrześcijańskie korzenie Wielkiej
Brytanii.

- Nauka chrześcijańska przez ponad tysiąc lat była nieodłącznym elementem
języka, myśli i kultury mieszkańców Wysp Brytyjskich - powiedział Benedykt
XVI.

 Jak podkreślił, zwrócił uwagę na te chrześcijańskie korzenie ze względu na
coraz bardziej rozpowszechniające się i groźne nowe formy sekularyzmu, które
nazwał ateistycznym ekstremizmem.

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100917&typ=wi&id=wi02.txt

Data: 2010-09-17 14:53:34
Autor: Marek Czaplicki
abc w pią wrzesień 17 2010 14:47 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
[...]
a wczoraj
,-- -- [  ]
| Po drugie, nie wiem ilu chętnych przybyło na spotkanie z papieżem, ani czy
takie spotkanie w ogóle miało miejsce. Po trzecie, nie wiem ilu protestowało przeciw Kościołowi, a co
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-17 14:57:17
Autor: 7b7ca7@9d32a77558.com
lefebryzm
Dnia Fri, 17 Sep 2010 14:53:34 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):
a wczoraj
,-- -- [  ]
> [...]
| więcej jest to dla mnie zupełnie bez znaczenia. `-- --

Typowe. Sekciarz kręci, manipuluje i oszukuje. Znam doskonale te metody, bo
sam kiedyś należałem do sekty. "Bądźcie przebiegli jak węże, a
nieskazitelni jak gołębie" - tak to argumentują.

Zapominają jednak o tym że wg tej samej książki "ojcem kłamstwa jest
diabeł"

G.

Data: 2010-09-17 15:04:19
Autor: dK

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c936359$0$21010$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W Szkocji mieszka też dużo Polaków, dużo więcej niż witających.

dK

muzułmanina od obywatela. Rozdział państwa od meczetu jest sztuczny.

Data: 2010-09-17 20:04:00
Autor: Polok_prawdziwy