Papież: Uważajcie na ateistyczny ekstremizm

Data: 2010-09-17 14:53:34
Autor: Marek Czaplicki
Papież: Uważajcie na ateistyczny ekstremizm
abc w pią wrzesień 17 2010 14:47 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Trzeba podkreślić, że mimo trwającej ponad pół roku antypapieskiej
kampanii medialnej mającej zniechęcić mieszkańców Wysp do wzięcia udziału
w spotkaniach z Ojcem Świętym, Głowę Kościoła Katolickiego witały wczoraj
na szkockich ulicach dziesiątki tysięcy wiernych.
a wczoraj
,-- -- [  ]
| Po drugie, nie wiem ilu chętnych przybyło na spotkanie z papieżem, ani czy
takie spotkanie w ogóle miało miejsce. Po trzecie, nie wiem ilu protestowało przeciw Kościołowi, a co
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-17 14:57:17
Autor: 7b7ca7@9d32a77558.com
lefebryzm
Dnia Fri, 17 Sep 2010 14:53:34 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):
a wczoraj
> [...]
| więcej jest to dla mnie zupełnie bez znaczenia. `-- --

Typowe. Sekciarz kręci, manipuluje i oszukuje. Znam doskonale te metody, bo
sam kiedyś należałem do sekty. "Bądźcie przebiegli jak węże, a
nieskazitelni jak gołębie" - tak to argumentują.

Zapominają jednak o tym że wg tej samej książki "ojcem kłamstwa jest
diabeł"

G.

Papież: Uważajcie na ateistyczny ekstremizm