Papież na "święcie edukacji"

Data: 2010-09-17 15:42:30
Autor: abc
Papież na "święcie edukacji"
Ponad 4 tys. uczniów ze wszystkich placówek edukacyjnych prowadzonych przez
Kościół w Anglii, Walii, Szkocji i Irlandii Północnej wzięło udział w
"święcie edukacji" z udziałem Benedykta XVI. Spotkanie odbyło się na terenie
kampusu Uniwersytetu Maryi Panny w dzielnicy Twickenham w Londynie.

Bp Malcolm McMahon, przewodniczący Katolickiej Agencji Edukacji dla Anglii i
Walii witając papieża podkreślił, że centrum katolickiego wychowania leży
zrozumienie, że młodzi ludzie powinni "mieć życie, mieć je w obfitości".

Biskup Nottingham przypomniał, że w Wielkiej Brytanii Kościół prowadzi ponad
2300 szkół, w których tysiące młodych ludzi pobierają edukację.

Podkreślił przy tym wyjątkowe relacje pomiędzy rządem i Kościołem w kwestii
edukacji. "Nasza wyjątkowa więź, którą bardzo cenimy, umożliwia szkołom i
kolegiom katolickim wnosić ogromny wkład w życie naszego społeczeństwa" -
powiedział bp McMahon.

http://ekai.pl/wydarzenia/x32985/papiez-i-tysiace-uczniow-na-swiecie-edukacji/

Data: 2010-09-17 17:01:37
Autor: sofu
Papież na "święcie edukacji"

--

Kotabasy są znani z tego, że bardzo lubią dzieci..............

sofu
--
Dom Pana piękny jest ..
..... a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i księżom katolickim:

Data: 2010-09-17 20:03:18
Autor: Polok_prawdziwy
Papież na "święcie edukacji"

http://www.faktyimity.pl/

[...]