Papież nie bił się w cudze piersi

Data: 2010-03-21 18:52:03
Autor: abc
Papież nie bił się w cudze piersi
Merdia są zawiedzione, bo nasz Papież nie dał im amunicji, za pomocą której
moglyby one gnoić katolików powołują się na słowa Papieża.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1371,title,Jan-Pawel-II-poprosilby-o-przebaczenie,wid,12095237,wiadomosc.html?ticaid=19d93

Nasz Papież wie, że nigdy nie może być mowy o żadnych przeprosinach za
"winy Kościoła".  Kościół bowiem nie jest instytucję czysto ludzką, błądzącą
i grzeszną. Kościół jest Mistycznym Ciałem Chrystusa.

Prawdziwą głową Kościoła jest sam Jezus Chrystus, który w sposób
niewidzialny zamieszkuje go, rządzi nim i jednoczy w Sobie Jego członków.
Chrystusowi nie można przecież przypisać niczego moralnie niewłaściwego.

Ilekroć pojawia się zło, zawsze jest ono dziełem jednostki. Choćby było to
zło przedstawicieli Kościoła, jego księży, biskupów, papieży nawet, choćby
czyniąc je powoływali się na swoje rozumienie świętej nauki, ostatecznie
zawsze błąd jest ich.

Dlatego nie ma tu możliwości przepraszania w imieniu całego Kościoła. Winy
członków nie mogą splamić tego, co z samej istoty jest nieskalane.

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Data: 2010-03-21 19:06:10
Autor: Polok_prawdziwy
Papież nie bił się w cudze piersi
abc wrote:

Aco bił..., kunia...?

- wiary bym niedoł, bo pseca tela fratruw podsobom moł, toby siem zawse
jakisik chentny znolozł, wtury bymu gruchem stsepnoł...

Data: 2010-03-21 21:10:00
Autor: jacek_1970
Papież nie bił się w cudze piersi
I slusznie, nie kosciol jest winien temu ze jakieś zboczki się do niego przyklejają. Tak samo jak Polacy nie są winni że kilka osób w tym jak kazdym narodzie są winni czynów haniebnych. Ale niektorzy udają, że tego nie rozumieją.

Data: 2010-03-21 21:23:36
Autor: boukun

Użytkownik "jacek_1970" <tluszczofil@usun-to-bo-to-antyspam.gmail.com> napisał w wiadomości news:ho5ujl$422$1atlantis.news.neostrada.pl...
I slusznie, nie kosciol jest winien temu ze jakieś zboczki się do niego przyklejają.

A gdzie mają pójść? Jak inaczej czerpaliby swoją radość i korzyści materialno-cielesne...?

boukun

Data: 2010-03-21 21:35:38
Autor: Piotr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ho5vc3$6ca$1mx1.internetia.pl...

A gdzie mają pójść? Jak inaczej czerpaliby swoją radość i korzyści materialno-cielesne...?

Na paradę, wałkunski tłuczku... Albo na dworzec tam, gdzie jak od lat "czerpaliby swoją radość i korzyści
materialno-cielesne"...
Ale proszę dam ci przykład, przecie nie trzeba do zostać księdzem, żeby sobie homoseksualnie poswawolić:
"Ten bankier stawiał nam alkohol, a potem się chcial
wycofać, zagoniłem go do pały, bo nie chciał stawiać, aloe nie mogłem mu
sie w ryja zlać, taka blokada jakaś
boukun"
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source

Data: 2010-03-21 21:35:28
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho5vul$ip4$1news.onet.pl...

[...]

Ooo, głupi Piotruś zboczony klecha wylazł zza węgła na zawołanie i chce laskę mi zrobić...

boukun

Data: 2010-03-21 21:46:31
Autor: Piotr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ho602b$g1g$1mx1.internetia.pl...

Ooo, głupi Piotruś zboczony klecha wylazł zza węgła na zawołanie i chce laskę mi zrobić...

a. Jejku, bidny trolu... Jakie ty masz piękne marzenia (konfabulacje?) ...
b. Spadaj pedale
wybierz se... :-)

Data: 2010-03-21 21:30:35
Autor: Polok_prawdziwy
jacek_1970 wrote:

[...]

"Kościuł"...!?

- a coto ten "kościuł"...?

Cyzby to jakiesik ustawodawco imstytucja była, abo jakiesik mocarstwo...?

A moze nase PANY...?

Data: 2010-03-21 21:39:49
Autor: Piotr

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:98bi77-8o8.ln1server.linuxfan.de...

"Kościuł"...!?

- a coto ten "kościuł"...?

Cyzby to jakiesik ustawodawco imstytucja była, abo jakiesik mocarstwo...?

A moze nase PANY...?

Wasze "PANY" są gdzie indziej, przecież wiesz, prawda?
Piotr

Data: 2010-03-21 21:44:44
Autor: Polok_prawdziwy
Piotr wrote:

[...]

Niewim Pietrosku, moze mi podpowis...?

Data: 2010-03-21 21:49:26
Autor: Piotr

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:q2ci77-8o8.ln1server.linuxfan.de...
Piotr wrote:

[...]

Ło, jaki z ciebie kokiet... :-)
piotr

Data: 2010-03-21 22:13:25
Autor: Polok_prawdziwy

Piotr wrote:

[...]

KO...CO...!!!?

- niegodej mi krokiet, bosiem nasa znajomość tragicnie dociebie zakońcyć moze...!!!

Wis, ze pomimo wselkich kulgraduw niepsezywołem ciem nigdy...

A tes mugbym ciem napsykład BENCWOŁEM, abo inksom AFRYKAńCKOM GADZINOM łopsezywać...

Data: 2010-03-21 23:15:24
Autor: Piotr

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:kodi77-pq8.ln1server.linuxfan.de...

A tes mugbym ciem napsykład BENCWOŁEM, abo inksom AFRYKAńCKOM GADZINOM
łopsezywać...

No nie mógłbyś, bo to byłby rasizm, który by ci poparzył tę czerwoną duszyczkę. :-)
Ale faktycznie, jakoś nie przezywasz, czemu zawdzieczam tę niezwykłą atencję?
Piotr

Data: 2010-03-21 23:55:17
Autor: Polok_prawdziwy
Piotr wrote:

[...]

Aaa...,
....bo jakosik ciem tulerujem...

Apozatym...
- som kiedysik pedziołeś "blizsso kosula..."...

Data: 2010-03-22 12:25:27
Autor: Piotr
Papież nie bił się w cudze piersi

Użytkownik "Waliza Bolek" <nikt_nie_powie_ze@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> napisał w wiadomości

Gupiś i tyle.
"Piotr" to wyjątkowy skurwysyn faszystowski.
Z takimi "Polakami" możemy być tylko niewolnikami.

A ty Jogi znowu używasz wyrazów, których znaczenia nie rozumiesz.
Znaczy "skurwysyn" rozumiesz, boś nieraz pod swoim adresem słyszał, ale reszty już nie. :-)
Piotr

Data: 2010-03-22 09:44:59
Autor: cyc
[...]

Masz racje !. Kosciol nie jest winny tego , ze sa wsrod nich zboczency , roznej masci dewianci i pospolici zlodzieje . Kosciol , znaczy wladza koscielna , winna jest tego , ze dopuscila do tej sytuacji poprzez akceptowanie negatywnej selekcji a takze poprzez udawanie , ze problemu nie ma .
Wine za katastrofalny stan moralny duzej czesci ludzi kosciola ponosi wladza koscielna , ktora nie potrafila uporac sie z problemami i ktora wiedzac o nich skrzetnie je skrywala , niejako blogoslawiac tym samym kolejnych dewiantow i innej masci moralnych karlow w sutannach .
To jest wina kosciola a nie to , ze sa w nim czarne owce i za to winni musza poniesc konsekwencje . Poki co wielu w tym liczna rzesza biskupow , prezentuje dalej stanowisko , ze nie widzi w dokonywanych zbrodniach zadnych problemow i ze cale zjwisko postrzega  tylko jako "atak na kosciol " nie widzac w tym swojej , ewidentnej winy .
Za to nalezy ich rozliczyc i to ziemskim prawem . Tak dlugo bowiem , jak dlugo ludzi ci beda chodzic wolni , tak dlugo kosciol bedzie tracil .

cyc

Data: 2010-03-21 22:00:42
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Papież nie bił się w cudze piersi

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Merdia są zawiedzione, bo nasz Papież nie dał im amunicji, za pomocą której
moglyby one gnoić katolików powołują się na słowa Papieża.

Nie dał Wojtyła robiąc krzywdę kościołowi, to dał Benedykt XVI:

"Benedykt XVI napisał list do katolików Irlandii. Przyznał, że kościół jest w kryzysie.

W ostrych słowach papież potępił postępowanie księży-pedofilów oraz biskupów, którzy nie zareagowali w sposób właściwy na skandal. 0 Nic nie jest w stanie przekreślić zła, jakiego doznaliście - oświadczył, zwracając się do ofiar nadużyć. Seksualne wykorzystywanie dzieci nazwał hańbą i zapowiedział wysłanie inspekcji do niektórych diecezji w Irlandii.

W liście do irlandzkich katolików Benedykt XVI podkreślił: Tak jak wy byłem głęboko zaniepokojony informacjami, które wyszły na światło dzienne, na temat wykorzystywania dzieci i wrażliwych młodych ludzi przez członków Kościoła w Irlandii, szczególnie księży i duchownych."

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 276 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-22 03:30:16
Autor: zbig
On 21 Mar, 18:52, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Kościół jest Mistycznym Ciałem Chrystusa.

Po raz kolejny powtarzasz jak jakiś szympans to bzdurne, pozbawione
jakiegokolwiek  sensu zdanie.
Albo wyluzujesz i będziesz gadał po ludzku albo będziesz dalej
traktowany jak nawiedzony czub i fanatyk.

Data: 2010-03-23 12:10:36
Autor: Piotr

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:494889a5-900c-42bd-9a16-82eb343aaeebj21g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

To zdanie nie ma sensu dla ciebie, zbigu. A to nie jest równoznaczne z tym, że w ogóle nie ma sensu.
No i skąd ten poziom uogólnienia? Jednak wiarygodniej by było gdybyś napisał: Albo wyluzujesz i będziesz gadał
po ludzku albo  b ę d ę  cię dalej  t r a k t o w a ł  jak nawiedzonego czuba i fanatyka.
Piotr

Data: 2010-03-22 10:39:56
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Słyszałeś aby Himler przepraszał za zbrodnie SS?
Tu jest podobnie.

sofu

Papież nie bił się w cudze piersi