Papież niee przyjął ofiar największego skandalu w pedofilskim kościele bo byli napastliwi!!!

Data: 2012-03-26 09:22:06
Autor: jadryś
Papież niee przyjął ofiar największego skandalu w pedofilskim kościele bo byli napastliwi!!!
W dniu 2012-03-25 17:26, Przemysław W pisze:
[...]

Przemek

Postaw się w jego sytuacji i dopiero wtedy oceniaj.. Co ty Jacek byś zrobił na jego miejscu?

Data: 2012-03-26 15:21:28
Autor: Przemysław W
Papież niee przyjął ofiar największego skandalu w pedofilskim kościele bo byli napastliwi!!!
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał

Postaw się w jego sytuacji i dopiero wtedy oceniaj.. Co ty Jacek byś zrobił na jego miejscu?

To niemożliwe. Ja nigdy nie zdecydowałbym się na kierowanie instytucją, którą rządzą homoseksualiści, pedofile, ubeccy donosiciele, oszuści i złodzieje.

Przemek

--

"Zdolność prawicowych polityków, ich medialnych popleczników i rzeczników
Kościoła katolickiego do odwracania kota ogonem jest nieskończona i

Data: 2012-03-26 20:53:31
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-26 15:21, Przemysław W pisze:
[...]

A co akurat ty masz przeciw homoseksualistom?

Data: 2012-03-26 20:59:55
Autor: Przemysław W

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jkqdvd$ger$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ja nie mam nic przeciw homoseksualistom, tylko mam przeciw hypokryzji katabasów.

Przemek

Data: 2012-03-26 21:15:46
Autor: Krzysiek
Papież niee przyjął ofiar największego skandalu w pedofilskim kościele bo byli napastliwi!!!
Hallo,

Am 26.03.2012 20:59, schrieb Przemysław W:

[...]

Ja nie mam nic przeciw homoseksualistom, tylko mam przeciw hypokryzji
katabasów.

Przemek

a hipokryzja wlasna Panu nie przeszkadza??

Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-26 21:27:19
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4f70c065$0$6638$9b4e6d93newsspool2.arcor-online.net...
[...]

Nie przeszkadza mi coś czego nie mam.

Przemek

Data: 2012-03-26 22:18:07
Autor: Krzysiek
Papież niee przyjął ofiar największego skandalu w pedofilskim kościele bo byli napastliwi!!!
Hallo,

Am 26.03.2012 21:27, schrieb Przemysław W:

[...]

Nie przeszkadza mi coś czego nie mam.

Przemek

katabasy mowia to samo.

A nawet, o dziwo, wygladaja uczciwiej niz Pan, bo przynajmniej nie
zamykaja oczu i uszu mowiac, ze o czym nie slyszeli, wiec nie ma
o czym mowic, a mowia o tym czego zabrania im ich Bog i z tego
mozna sie smiac lub zloscic, ale motywy religijne sa juz
konkretnym uzasadnieniem.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-27 08:36:23
Autor: Grzegorz Z.
Krzysiek napisał:

[...]

Tak? To sobie przypomnij co było z lustracją księży.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-27 19:11:53
Autor: Krzysiek
Papież niee przyjął ofiar największego skandalu w pedofilskim kościele bo byli napastliwi!!!
Hallo,

Am 27.03.2012 08:36, schrieb Grzegorz Z.:

[...]

Tak? To sobie przypomnij co było z lustracją księży.

hmm... lustracja ksiezy za odmowe udzielenia slubu trzem pedalom??
W zyciu o tym nie slyszalem.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-27 19:17:42
Autor: Grzegorz Z.
Krzysiek napisał:

[...]

Chodziło o udzielenie ślubu 128 pedałom, nie żadnym trzem.

Data: 2012-03-27 20:42:50
Autor: Krzysiek
Papież niee przyjął ofiar największego skandalu w pedofilskim kościele bo byli napastliwi!!!
Hallo,

Am 27.03.2012 19:17, schrieb Grzegorz Z.:

[...]

Chodziło o udzielenie ślubu 128 pedałom, nie żadnym trzem.

ksiadz nie udzieli, ani dwom, ani trzem, ani 821 i nie jest to jego
zadanie, zupelnie wystarczy gdy udzieli slubu tym, ktorzy chca zawrzec
malzenstwo rozumiane jako zwiazek mezczyzny i kobiety.

Z innymi malzenstwami jest inaczej - skoro decydenci zdecydowali o tym,
ze model malzenstwa jako pary mieszanej nie jest obowiazujacy, to od
udzielenia slubu takim osobom kompetentny jest urzad i w urzedzie maja
ten slub zawrzec i skoro nie ma ograniczenia co do plci to i tym
bardziej nie ma co do liczby zawierajacych malzenstwo. Nie ma
jakiegokolwiek uzasadnienia, poza religijnym albo tradycyjnym, dla
ograniczania zwiazku do pary.

W sumie idzie o to, zeby ludzie sami decydowali z kim chca zyc, a nie
o to, zeby decydowal za nich urzad.

Jest Pan moze innego zdania??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-27 22:12:24
Autor: Grzegorz Z.
Krzysiek napisał:

Hallo,

Am 27.03.2012 19:17, schrieb Grzegorz Z.:

[...]

Chodziło o udzielenie ślubu 128 pedałom, nie żadnym trzem.

ksiadz nie udzieli, ani dwom, ani trzem,

A co z lustracją i jak ich odmowa poddania się lustracji ma się do ich
rzekomej "uczciwości" ? http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/episkopat-zamknal-sprawe-lustracji-biskupow,1273332,2943

Data: 2012-03-28 00:38:44
Autor: Krzysiek
Papież niee przyjął ofiar największego skandalu w pedofilskim kościele bo byli napastliwi!!!
Hallo,

Am 27.03.2012 22:12, schrieb Grzegorz Z.:

[...]

A co z lustracją i jak ich odmowa poddania się lustracji ma się do ich
rzekomej "uczciwości" ?

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/episkopat-zamknal-sprawe-lustracji-biskupow,1273332,2943

hmm... nie wie Pan?? Wiec z lustracja jest tak, ze episkopat zamknal
sprawe lustracji biskupow.
Co do drugiego pytania - odmowe wiaze Pan z uczciwoscia (czy z rzekoma
uczciwoscia) i o ile kretactwa czy klamstwa dotykaja uczciwosci, o tyle
z odmowa da sie polaczyc chyba jedynie dialektycznie, ma Pan jakis
specjalny rodzaj uczciwosci na mysli??

Albo mowiac inaczej - jakis biskup postapil wobec Pana nieuczciwie,
a Pan nie wie ktory i co konkretnie zrobil??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-28 11:11:58
Autor: Grzegorz Z.
Krzysiek napisał:

[...]

A mi nie wolno nawet zastanawiać się z jakiego powodu.

Data: 2012-03-28 20:08:04
Autor: Krzysiek
Papież niee przyjął ofiar największego skandalu w pedofilskim kościele bo byli napastliwi!!!
Hallo,

Am 28.03.2012 11:11, schrieb Grzegorz Z.:

[...]

A mi nie wolno nawet zastanawiać się z jakiego powodu.

nie wiem jakie zwyczaje panuja w Pana kregach i dlaczego Panu
nie wolno, moze Panu nie pozwalaja na zastanawianie sie, bo wiedza,
ze Panu z samodzielnego zastanawiania niewiele wyjdzie??

Jakby nie patrzyl, sam juz nie wiem, czy chcial Pan dyskusji
czy tylko sie pozalic.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-27 11:44:28
Autor: Przemysław W
[...]

Ich uiczciwość jest najlepiej wyrażona w ostatnim zdaniu:

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/legalny-seks-z-12-letnimi-dziecmi-w-watykanie,1,3570020,wiadomosc.html

Przemek

Data: 2012-03-27 20:13:02
Autor: Krzysiek
Papież niee przyjął ofiar największego skandalu w pedofilskim kościele bo byli napastliwi!!!
Hallo,

Am 27.03.2012 11:44, schrieb Przemysław W:

[...]

Ich uiczciwość jest najlepiej wyrażona w ostatnim zdaniu:

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/legalny-seks-z-12-letnimi-dziecmi-w-watykanie,1,3570020,wiadomosc.html

Przemek

no i co Pan tu widzi nadzwyczajnego?? Nawet szkoda czytac artykul, bo
tytul wystarczy, przeciez widzi Pan wyrazne echo azjatyckich zwyczajow
ktore pielegnuja, ich Bogini, czy jak to mowia - Matka Boga, tez starsza
nie byla jak urodzila, ale to bylo tez znane 1000 lat temu i raczej
powinien Pan sprawdzic, dlaczego znajdywali zawsze chetne ucho i kieszen
panujacego, czyz nie dlatego, ze te zwyczaje z pustyni bardzo im
odpowiadaly??
I dzis nie jest inaczej - skoro Dunica opowiada o slubach par
jednoplciowych, to od razu powinien Pan zapytac: jakie pary, ty
zakompleksiala, pokurwiona babo, wypad z parami do Azji skad przyszly...
ale nie, dla Pana dwojka to wspaniala, magiczna liczba, zapisana
w Swietych Ksiegach, jezeli malzenstwo to tylko PARA.

I Pan zarzuca innym hipokryzje mimo, ze tonie Pan we wlasnej.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-27 21:21:37
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4f720330$0$6565$9b4e6d93newsspool4.arcor-online.net...
[...]

Kuriozalne bzdety.

Przemek

Data: 2012-03-27 21:42:27
Autor: Krzysiek
Papież niee przyjął ofiar największego skandalu w pedofilskim kościele bo byli napastliwi!!!
Hallo,

Am 27.03.2012 21:21, schrieb Przemysław W:

[...]

Kuriozalne bzdety.

Przemek

Zapomnial Pan dodac: "Nigdy o tym nie slyszalem, w zwiazku z tym nie
ma sie nad czym zastanawiac"

Niech Pan juz pozostanie przy cytowaniu gazet, przynajmniej z tym
daje Pan sobie rade...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-27 22:13:29
Autor: Grzegorz Z.
Krzysiek napisał:

[...]

O pedałach było wspomnieć.

Data: 2012-03-27 23:30:50
Autor: Krzysiek
Papież niee przyjął ofiar największego skandalu w pedofilskim kościele bo byli napastliwi!!!
Hallo,

Am 27.03.2012 22:13, schrieb Grzegorz Z.:

O pedałach było wspomnieć.

a co to zmieni??
Jeszcze by sie nadwyrezyl szukajac pasujacych gazet z cytatami,
rownie dobrze moge sobie porozmawiac z obrazem...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-28 08:18:42
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4f72318a$0$6564$9b4e6d93newsspool4.arcor-online.net...
[...]

Nie ma mowy o nadwyrężeniu, w każdej gazecie i kilku książkach można o tym przeczytać. Tylko zindoktrynowany, bezmyślny człowiek może udawać, że nie ma takiego problemu.

 http://www.eostroleka.pl/ksiadz-isakowicz-zaleski-odpowiada-redaktor-czaczkowskiej-nt-homoseksualizmu-wsrod-duchownych,art28865.htmlPrzemek-- "Zdolność prawicowych polityków, ich medialnych popleczników i rzecznikówKościoła katolickiego do odwracania kota ogonem jest nieskończona idorównuje ideologicznemu zacięciu niegdysiejszych propagandystów PRL."

Data: 2012-03-28 11:10:03
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

[...]

Żeby chociaż był zindoktrynowany. To taka chorągiewka, drugi Jadryś, tylko
bardziej pyskaty.

Data: 2012-03-28 17:11:52
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-28 11:10, Grzegorz Z. pisze:

Żeby chociaż był zindoktrynowany. To taka chorągiewka, drugi Jadryś, tylko
bardziej pyskaty.

Wypraszam sobie jakieś teksty o chorągiewkach w kontekście mojego nicka. Moje poglądy od lat są stała jak skała.

Data: 2012-03-28 18:21:49
Autor: Przemysław W

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jkv9ns$opr$5node2.news.atman.pl...

Moje poglądy od lat są stała jak skała.

Dawno się tak nie uśmiałem, he, he,he! Nie ma drugie grupowicza, któryby tak jak ty przechodził z jednej skrajności w drugą.

Przemek

Data: 2012-03-28 20:22:32
Autor: Krzysiek
Papież niee przyjął ofiar największego skandalu w pedofilskim kościele bo byli napastliwi!!!
Hallo,

Am 28.03.2012 11:10, schrieb Grzegorz Z.:

[...]

Żeby chociaż był zindoktrynowany. To taka chorągiewka, drugi Jadryś, tylko
bardziej pyskaty.

jaaaaaaaaaaaaaaasne...

Najpierw oplul Ruskich, a miesiac pozniej oplul Amerykanow,
a to cholerna choragiewka...
Najpierw oplul katabasow, a  miesiac pozniej ich chwali,
a to cholerna choragiewka.
A przeciez kazdy przyzwoity czlowiek wie, ze powiewac wolno
tylko w strone wiatrow z Gazety Wyborczej.

Ot, i poziom...

Wypraszam sobie jakies teksty o Panu Jadrysie w kontekscie mojej
osoby.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-28 18:31:23
Autor: Krzysiek
Papież niee przyjął ofiar największego skandalu w pedofilskim kościele bo byli napastliwi!!!
Hallo,

Am 28.03.2012 08:18, schrieb Przemysław W:

[...]

[...]

gazety i ksiazki przeczytalem, przemyslalem i zajalem stanowisko
w sprawie i to takie, jakiego Pan nie znajdzie w gazetach czy ksiazkach.
Co Pan przeczytal nie wiem, wiem za to, ze nie umie Pan myslec, a co
Pan umie juz Pan pokazal popierajac rasistowskie rozstrzygniecie
z Danii.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-27 19:43:58
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-26 20:59, Przemysław W pisze:

[...]

Jednak wyraźnie postawiłeś homków w jednym szeregu ze gwałcicielami i innymi szumowinami.. Przecież tak na dobrą sprawę ksiądz homoseksualista to nic złego. W odróżnieniu od tych pozostałych, wymienionych przez ciebie mętów.

Data: 2012-03-27 21:19:39
Autor: Przemysław W
[...]

Pod warunkiem, że nie będzie uczył religii, mówił co mogę jeść, a czego nie mogę, jak mam się zachowywać itp.

Przemek

Data: 2012-03-28 09:30:33
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-27 21:19, Przemysław W pisze:
[...]

A to niby dlaczego? Co cię obchodzi z kim on śpi albo kto go pociąga seksualnie skoro to porządny człowiek który nie dybie na twoją gotówkę i cnotę?

Data: 2012-03-28 11:12:50
Autor: Grzegorz Z.
jadryś napisał:

skoro to porządny człowiek który nie dybie na twoją gotówkę i cnotę?

"Porządny" bo akurat nie zgwałcił mnie ani mojego dziecka?

Data: 2012-03-28 17:11:31
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-28 11:12, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

skoro to porządny człowiek który nie dybie na twoją gotówkę i
cnotę?
"Porządny" bo akurat nie zgwałcił mnie ani mojego dziecka?

Porządny bo nigdy nikogo nie zgwałcił..

Data: 2012-03-28 18:43:43
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

skoro to porządny człowiek który nie dybie na twoją gotówkę i
cnotę?
"Porządny" bo akurat nie zgwałcił mnie ani mojego dziecka?

Porządny bo nigdy nikogo nie zgwałcił..

"Długo jeszcze będziesz robił z siebie durnia?"

Data: 2012-03-28 14:45:16
Autor: Przemysław W

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jkuemu$qv5$2node2.news.atman.pl...
[...]

Porządny? No tośmy sobie pogadali.

Przemek

Data: 2012-03-28 17:11:25
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-28 14:45, Przemysław W pisze:

[...]

No tak, przez swoją fobię przestałeś już najwyraźniej odróżniać dobro, czy neutralność od zła.

Data: 2012-03-27 22:14:26
Autor: Grzegorz Z.
jadryś napisał:

[...]

Morderca-homoseksualista to też nic złego?

Data: 2012-03-28 09:30:13
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-27 22:14, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Grzegorz, nie mieszaj do tego morderców.

Data: 2012-03-28 11:15:08
Autor: Grzegorz Z.
jadryś napisał:

[...]

Dlaczego? Skoro ksiądz-homo to nic złego to i morderca-homo to nic złego, a
czepianie się tego drugiego to zapewne będzie homofobia, skoro w pierwszym
"klerofobia" ? --

Data: 2012-03-28 17:11:18
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-28 11:15, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Ty naprawdę nie rozumiesz podstawowych pojęć.. Albo się zgrywasz..

Data: 2012-03-28 18:45:46
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

Za to ty rozumiesz pojęcie "ksiądz to nic złego".

Data: 2012-03-27 13:01:26
Autor: Lord Donald
W dniu 26.03.2012 09:22, jadryś pisze:
[...]

No co ma zrobić taki papierz, przeciętny biskup lub okoliczny klecha, czuje się podle jak spenetruje odbyt lamentującego i szarpiącego się dziecka, ale za godzinę znów tego potrzebuje i musi to powtórzyć, no postaw się na jego miejscu. Przestańcie marudzić i poślijcie swoje dzieci na religię niech biedni kapłani sobie ulżą.

Data: 2012-03-27 19:43:50
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-27 13:01, Lord Donald pisze:
[...]

E tam, uogólniasz. Kapłaństwo to nie tylko zboczeńcy.

Data: 2012-03-27 22:15:48
Autor: Grzegorz Z.
jadryś napisał:

[...]

O czym dobitnie świadczy przytoczone tu "prawo" obowiązujące w państwie
Watykan. To odnośnie spółkowania z dwunastolatkami.

Data: 2012-03-28 09:31:37
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-27 22:15, Grzegorz Z. pisze:

E tam, uogólniasz. Kapłaństwo to nie tylko zboczeńcy.
O czym dobitnie świadczy przytoczone tu "prawo" obowiązujące w państwie
Watykan. To odnośnie spółkowania z dwunastolatkami.

Ty naprawdę masz klechofobię.

Data: 2012-03-28 17:11:12
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-28 11:13, Grzegorz Z. pisze:

Ty naprawdę masz klechofobię.
Zejdź ze mnie.

Ani mi się śni. Prawda jest dla mnie nadrzędna.

Data: 2012-03-28 18:46:55
Autor: Grzegorz Z.
jadryś napisał:

W dniu 2012-03-28 11:13, Grzegorz Z. pisze:

Ty naprawdę masz klechofobię.
Zejdź ze mnie.

Ani mi się śni. Prawda jest dla mnie nadrzędna.

Antenko proszę, nie pisz tu więcej że "ten zbok-pedryl ze Szczecina
przyczepił ci się do Jadrysia" :)))