Papież o ufokach, jaja jak berety.

Data: 2014-04-21 12:04:14
Autor: donek999bronek
Papież o ufokach, jaja jak berety.
http://nnka.wordpress.com/2014/04/20/papiez-franciszek-przyznal-ze-nie-jestesmy-sami-we-wszechswiecie/

Se myślę, wrzutka jajcarzy, se pacze na strony popularnych dzienników angielskojęzycznych i k..wa szok:) Będą ufoki.

13 aprila to powiedział, wcześniej inni całkiem poważni ministrowie też coś peplali o ufokach, skóra cierpnie.

Data: 2014-04-21 13:42:12
Autor: Dariusz Gorski
W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 21:04:14 UTC+2 użytkownik donek99....@gmail.com napisał:
[...]

Wielka ściema - szukają uzasadnienia dla wprowadzenia NWO i władzy szatana!

13 aprila to powiedział, wcześniej inni całkiem poważni ministrowie też coś peplali o ufokach, skóra cierpnie.

Data: 2014-04-21 14:03:57
Autor: leming.show
 użytkownik Dariusz Gorski napisał:

> Wielka ściema - szukają uzasadnienia dla wprowadzenia NWO i władzy szatana!

Kolega nowy, niestety z kontekstu nie wywnioskuje czy to sarkazm. Dla mnie nwo to trąci lekko fantastyką, z drugiej jednak strony  bilderberg jest faktem. Zdania nie mam. O szatanie wiem tyle że jak ktoś chla przez pół życia to może mieć zwidy, a one nie są do zweryfikowania. Znam tylko jeden przypadek kiedy ktoś widział "szatana", ale po incydencie pijaczyna o dziwo nie chlał dość długo, wnioskuję że wizja była dość realistyczna:)

Papież o ufokach, jaja jak berety.