Papież: po co wam wolność?

Data: 2011-08-19 17:32:59
Autor: pluton
Papież: po co wam wolność?
- Chcieliby decydować sami za siebie o tym, co jest prawdą, a co nie,

ten facet chyba cos bierze. Ktos ma za nich decydowac, co dla nich jest
prawda,
a co nie ???

Nullification

Data: 2011-08-19 19:01:20
Autor: Stultus
Papież: po co wam wolność?
W dniu 2011-08-19 17:32, pluton pisze:

ten facet chyba cos bierze. Ktos ma za nich decydowac, co dla nich jest
prawda,
a co nie ???

Nic nie bierze, On po prostu wie, że prawda nie jest relatywna, w przeciwieństwie do lewaków dla których prawda jest wypadkową aktualnych założeń wynikających z ich konformizmu. Ale czego wymagać od lewaków, dla których symbolem wolności jest gumka :)

S.

Data: 2011-08-19 21:58:38
Autor: pluton
Papież: po co wam wolność?
> ten facet chyba cos bierze. Ktos ma za nich decydowac, co dla nich jest
> prawda,
> a co nie ???

Nic nie bierze, On po prostu wie,

On nie wie. On WIE.

Nullification

Data: 2011-08-19 23:45:35
Autor: Stultus
Papież: po co wam wolność?
W dniu 2011-08-19 21:58, pluton pisze:
ten facet chyba cos bierze. Ktos ma za nich decydowac, co dla nich jest
prawda,
a co nie ???

Nic nie bierze, On po prostu wie,

On nie wie. On WIE.

Co chciałeś, tą osobliwą semantyczną złożonością wyrazić?

S.

Data: 2011-08-20 00:23:13
Autor: pluton
Papież: po co wam wolność?

> On nie wie. On WIE.

Co chciałeś, tą osobliwą semantyczną złożonością wyrazić?

Chcialem wyrazic, ze jestem tylko malutkim robaczkiem
w stosunku do kogos, kto tak po prostu, od niechcenia wie,
że prawda nie jest relatywna.
Chcialem tez wyrazic poglad, ze ten ktos musi byc dla nas
absolutnym autorytetem, mogacym a nawet zobligowanym
rozstrzygac za nas wszelkie nasze dylematy moralne,
bezdyskusyjnie wskazujac nam co jest dobre, a co zle.

No i chcialem tez wyrazic, ze ja takich ktosiow mam w dupie.

Nullification

Data: 2011-08-20 08:15:22
Autor: Stultus
Papież: po co wam wolność?
W dniu 2011-08-20 00:23, pluton pisze:

Chcialem wyrazic, ze jestem tylko malutkim robaczkiem
w stosunku do kogos, kto tak po prostu, od niechcenia wie,
że prawda nie jest relatywna.

To prawda z tym robaczkiem niestety. Jakbyś Benedykta XVI poczytał, to byś się dowiedział że jego wiedza wcale nie jest przeciętna i od "niechcenia". Od niechcenia to robaczek jeden z drugim może tu posta machnąć.

Chcialem tez wyrazic poglad, ze ten ktos musi byc dla nas
absolutnym autorytetem, mogacym a nawet zobligowanym
rozstrzygac za nas wszelkie nasze dylematy moralne,
bezdyskusyjnie wskazujac nam co jest dobre, a co zle.

Tak to mają tylko owce i czytelnicy gazety z Czerskiej.

No i chcialem tez wyrazic, ze ja takich ktosiow mam w dupie.

Sęk w tym, że prawdopodobnie nikogo, a na pewno tych "ktosiów" nie obchodzi co i gdzie masz.

S.

Data: 2011-08-20 18:33:57
Autor: pluton
Papież: po co wam wolność?

> No i chcialem tez wyrazic, ze ja takich ktosiow mam w dupie.

Sęk w tym, że prawdopodobnie nikogo, a na pewno tych "ktosiów" nie
obchodzi co i gdzie masz.

Jestem tym zachwycony. Gdyby jeszcze nie okradali mnie te ktosie
z pieniedzy, to pelnia szczescia.

Nullification

Data: 2011-08-20 16:45:08
Autor: obserwator
Papież: po co wam wolność?
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Jestem tym zachwycony. Gdyby jeszcze nie okradali mnie te ktosie
z pieniedzy, to pelnia szczescia.

 z twoich pieniedzy okradaja cie przede wszystkim ci z PO, ktorym powierzasz
potezna kase z podatkow, mimo ze wiesz ile afer maja na swoim koncie juz od
czasu tzw. transformacji ustrojowe.

Data: 2011-08-20 18:46:36
Autor: u2
Papież: po co wam wolność?
W dniu 2011-08-20 18:45,  obserwator pisze:
[...]

Ale plutek jest jednym z tych, ktorzy korzystaja z tej lewej kasy. Wiec
sam pan wisz gdzie on ma frajerow takich jak my :)

Data: 2011-08-21 01:22:33
Autor: stevep
Papież: po co wam wolność?
Dnia 20-08-2011 o 18:46:36 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A co to za lewa kasa i jak z niej korzystasz?

--
stevep

Data: 2011-08-20 20:34:18
Autor: pluton
Papież: po co wam wolność?
> [...]

powierzasz
potezna kase z podatkow, mimo ze wiesz ile afer maja na swoim koncie juz

I dlatego zawsze twierdzilem, ze nalezy glosowac na pisdzieli.
Nie dosc, ze nie pobierali podatkow od obywateli, to jeszcze dawali
czarnuchom
kase z wlasnych kieszeni.

Nullification

Data: 2011-08-21 01:21:50
Autor: stevep
Papież: po co wam wolność?
Dnia 20-08-2011 o 18:45:08  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

To zgłoś do prokuratury przestępstwo ujadaczu.

--
stevep

Papież: po co wam wolność?