Papież: skandal "dobrze ukrywany".

Data: 2010-11-23 22:02:57
Autor: Krzysiek
Papież: skandal "dobrze ukrywany".
Hallo,

"Azor jest pedałem"  schrieb im Newsbeitrag news:ich05i$etp$1inews.gazeta.pl...

Watykan z "wielką powolnością i dużym opóźnieniem" zajął się sprawą skandalu seksualnego w zgromadzeniu Legioniści Chrystusa - przyznał Benedykt XVI w wywiadzie-rzece pod tytułem "Światło świata. Papież, Kościół i znaki czasu". W książce, która została zaprezentowana we wtorek w Watykanie, nie zabrakło też lżejszych tematów. Papież zdradził, że nie ma ani swojego portfela, ani konta w banku.

....................ciach........................

Przemysław Warzywny

nie ma portfela, nie ma konta... hmm... a ma moze kota??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-11-23 22:07:33
Autor: Azor jest pedałem
Papież: skandal "dobrze ukrywany".

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał

nie ma portfela, nie ma konta... hmm... a ma moze kota??

Jakbym już gdzieś o takim dziwolągu słyszał.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Papież: skandal "dobrze ukrywany".