Papież wiedział o pedofilii i nic nie zrobił.

Data: 2010-03-16 11:26:30
Autor: WW
Papież wiedział o pedofilii i nic nie zrobił.
Witam

Obecny papież, będąc jeszcze kardynałem wiedział o pedofilii wśród swoich pracowników.
Złapanego nie ukarał, tylko przeniósł na inne stanowisko.

Ot, tak, dla informacji. :-P

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-03-16 11:29:39
Autor: abc
Papież wiedział o pedofilii i nic nie zrobił.
Włoski socjolog uważa, że część mediów i "autorytety moralne" starają się
wykazać, że Kościół to siedlisko pedofilii, więc nie ma prawa bronić życia i
rodziny. Głównym celem obecnej nagonki jest Benedykt XVI.

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/ksieza_pedofile_przypadek_medialnego_linczu

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Data: 2010-03-16 11:46:17
Autor: mkarwan
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hnnmh9$2u1$1atlantis.news.neostrada.pl...
Obecny papież, będąc jeszcze kardynałem wiedział o pedofilii wśród swoich pracowników.
Złapanego nie ukarał, tylko przeniósł na inne stanowisko.

Sam to wymyśliłeś czy masz jakieś dowody na potwierdzenie tego co napisałeś?

Data: 2010-03-16 11:52:27
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 16 Mar 2010 11:46:17 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Tu masz swój "link4":

http://wiadomosci.onet.pl/2141025,12,1,1,,item.html

I przeproś pana WW za publiczne pomówienie.

Data: 2010-03-16 12:12:09
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3hy8tf34ggks$.1xzqce3mi702m.dlg40tude.net...
[...]

Znowu robisz z siebie durnia?
Nie potrafisz zauważyć różnicy między pytaniem a stwierdzeniem?

Data: 2010-03-16 12:22:45
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 16 Mar 2010 12:12:09 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Nie, znowu wykazałem ci twoje lenistwo i ignorancję.

Wystarczyło wpisać w Google: pedofilia ratzinger przeniósł

Ale ty wolisz bić pianę i klepać tu te swoje formułki o "durniach"
"specjalistach" "psychiatrach" i "czytaniu".

Data: 2010-03-16 13:07:56
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1sdbxhq41up6g.1kp41p69rne17.dlg40tude.net...
[...]

Wykazałeś po raz kolejny, że masz problemy ze zrozumiem tego co czytasz.
WW zresztą także.
"O tym ówczesny arcybiskup Ratzinger miał jednak nic nie wiedzieć." http://wiadomosci.onet.pl/2141025,12,1,1,,item.html

Data: 2010-03-16 13:22:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 16 Mar 2010 13:07:56 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Chodzi ci o to że p.Ratzinger nie był wtedy kardynałem? Był - kardynałem
został w 1977 roku.

Więc co ci się nie zgadza? Gdzie tu znalazłeś jakiś mój "problem ze
zrozumieniem" ?

Data: 2010-03-16 18:32:56
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1d47d8gj6d33q.11byv2vwnk4ej$.dlg40tude.net...
[...]

                                                            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Dotarło, czy nadal masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz?

Data: 2010-03-18 10:21:45
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 16 Mar 2010 18:32:56 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

"ger miał jednak nic n"

To miało "do mnie dotrzeć" ? --

Data: 2010-03-16 15:23:25
Autor: cyc
[...]

Ten spamer liczy na to , ze deklarowane przez niego watpliwosci beda podzielac rowniez inni .
Mkarwan wymyka sie spod kontroli jakiejkolwiek logiki i intelektualnych standartow , stad oczekiwanie od niego rzeczowosci , czy jak kto woli normalnosci jest zbyt pochopnym oczekiwaniem . Na kazdo dranstwo przedstawicieli kosciola ma tylko jedna odpowiedz - pytanie  :
" masz na to jakies dowody " ? , no i na koniec , kiedy owe dowody w postaci linkow do wiadomosci mu sie zaprezentuje , powie jeszcze " znowu zrobiles z siebe durnia " .
To cala " madrosc na jaka stac spamera mkarwana .

cyc

cyc

Data: 2010-03-16 17:24:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 16 Mar 2010 15:23:25 +0100, cyc napisał(a):

no i na koniec , kiedy owe dowody w postaci linkow do wiadomosci mu sie zaprezentuje , powie jeszcze " znowu zrobiles z siebe durnia " .

Albo "nie odpowiedziałeś na moje pytanie" hehehehe

Data: 2010-03-17 07:38:13
Autor: sofu

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Złapanego nie ukarał, tylko przeniósł na inne stanowisko.

Sam to wymyśliłeś czy masz jakieś dowody na potwierdzenie tego co

-- -- -- -- -- -- -

Prasa zagraniczna o tym pisała. A co on sam moze miec za dowody? Ty masz na
cokolwiek dowody?

sofu

Data: 2010-03-16 12:17:48
Autor: awe
Papież wiedział o pedofilii i nic nie zrobił.
I co wam pozostalo pojebancy....tylko wsciekac sie na kosciol katolicki. Musicie miec wroga, ale to nie zmienia faktu ze kazdy z was to zwykla sciera
awe

Data: 2010-03-16 20:29:14
Autor: konserwator
[...]

NTG
SPAM -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-03-17 07:52:47
Autor: Andrzej Adam Filip
WW: Papież wiedział o pedofilii i nic nie zrobił.
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
Witam

Obecny papież, będąc jeszcze kardynałem wiedział o pedofilii wśród
swoich pracownikĂłw.
Złapanego nie ukarał, tylko przeniósł na inne stanowisko.

Ot, tak, dla informacji. :-P

Dla informacji byłoby z linkiem do źródła twej wiedzy.
Tak to jest "dla plotki z magla" :-)

Pierwsze bogactwo - zdrowie, drugie - mądra i dobra żona.
  -- Przysłowie kirgiskie (pl.wikiquote.org)

Papież wiedział o pedofilii i nic nie zrobił.