Para w gwizdek!

Data: 2020-09-12 18:54:38
Autor: Runt
Para w gwizdek!
https://wyborcza.pl/7,75398,26291743,inwazja-mocy-prezesa.html

"Sternik nawy państwowej Jarosław Kaczyński wrócił z urlopu. I dał komendę "Cała naprzód!".

"Skupił się na sędziach, którzy nie boją się jeszcze tak, jak bać się powinni. Za niekorzystne dla prorządowej "Gazety Polskiej" orzeczenie w jej sporze z prezesem PZPN Zbigniewem Bońkiem Kaczyński zaatakował sędziego Rafała Wagnera. Orzekł, że takie wyroki władza (czyli PiS) będzie uchylać, a takich sędziów karać i osuwać z zawodu."

Czas skończyć z niePOkornymi warchołami! Lewa! Lewa! Lewa!

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/

Data: 2020-09-13 05:14:46
Autor: Zenek Kapelinder
Para w gwizdek!
sobota, 12 września 2020 o 18:54:39 UTC+2 Runt napisał(a):
https://wyborcza.pl/7,75398,26291743,inwazja-mocy-prezesa.html "Sternik nawy państwowej Jarosław Kaczyński wrócił z urlopu. I dał komendę "Cała naprzód!". "Skupił się na sędziach, którzy nie boją się jeszcze tak, jak bać się powinni. Za niekorzystne dla prorządowej "Gazety Polskiej" orzeczenie w jej sporze z prezesem PZPN Zbigniewem Bońkiem Kaczyński zaatakował sędziego Rafała Wagnera. Orzekł, że takie wyroki władza (czyli PiS) będzie uchylać, a takich sędziów karać i osuwać z zawodu." Czas skończyć z niePOkornymi warchołami! Lewa! Lewa! Lewa! -- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well. http://100aferpis.pl/
Nikt cie pizdziak vel runt dziura w dupie nie czyta. Idź stąd.

Data: 2020-09-13 16:59:44
Autor: Budzik
Para w gwizdek!
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nikt cie pizdziak vel runt dziura w dupie nie czyta. Idź stąd.

Wyglada na to ze ty czytasz ;-DDDD

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2020-09-13 12:40:36
Autor: Zenek Kapelinder
Para w gwizdek!
niedziela, 13 września 2020 o 18:59:46 UTC+2 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> Nikt cie pizdziak vel runt dziura w dupie nie czyta. Idź stąd..
Wyglada na to ze ty czytasz ;-DDDD -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej
Jak byś nie był ekspertem od oszczędzania wody to byś wiedział że nie trzeba czytać żeby coś napisać.. W przypadku twojego serdecznego przyjaciela przygłupa pizdziaka vel runt dziura w dupie jest pełna przewidywalność tekstów. A jak tam oszczędzanie wody idzie. Napiszesz w końcu jak ja oszczędzasz i co robisz z zaoszczędzona. Z tym ;-D się urodziłeś czy nabyte jak z okna wypadłeś? Nie czytam pizdziaka bo się brzydzę. On pisze ta sama ręką co klientowi Hansa konia wali.

Data: 2020-09-14 13:45:33
Autor: Runt
kogutek na rusztowaniu
W dniu 2020-09-13 o 21:40, GNÓJ Zenek Kapelinder pisze:
[...]

W O N  OBRZYDLIWA KANALIO!

Data: 2020-09-14 15:59:59
Autor: Budzik
Para w gwizdek!
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Jak byś nie był ekspertem od oszczędzania wody to byś wiedział że
nie trzeba czytać żeby coś napisać.

zajebiste. W sumie dobre podsumowanie wielu twoich odpowiedzi.

[...]
Skąd bys miał wiedziec jakie jest moje zdanie na temat problemów z woda skoro ja pisze a ty odpowiadasz nie czytajac? Tak sie nie da ;-DDDD --
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
Wszyscy je widzą." - Konfucjusz

Data: 2020-09-14 13:15:55
Autor: Zenek Kapelinder
Para w gwizdek!
poniedziałek, 14 września 2020 o 18:00:01 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca. Wszyscy je widzą." - Konfucjusz
Cofam Budzik że kurierowi wystarczy jak ma IQ 85. Jesteś przykładem że mając 70 też można być kurierem.

Data: 2020-09-14 22:59:58
Autor: Budzik
Para w gwizdek!
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Cofam Budzik że kurierowi wystarczy jak ma IQ 85. Jesteś
przykładem że mając 70 też można być kurierem.

Lepiej ci? ;-DDDDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2020-09-15 07:04:48
Autor: Runt
Para w gwizdek!
W dniu 2020-09-14 o 22:15, CWEL Zenek Kapelinder pisze:
[...]

twoje IQ jest <40. jesteś geniuszem w kotłowni i na russztowaniu.

Data: 2020-09-15 03:38:24
Autor: Zenek Kapelinder
Para w gwizdek!
wtorek, 15 września 2020 o 07:04:52 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
twoje IQ jest <40. jesteś geniuszem w kotłowni i na russztowaniu.
Wstałeś pizdziak vel runt dziura w dupie o szóstej żeby to napisać? Nie sądziłem że zaliczę dzień w czasie kiedy spałem. pizdziak wkurwiony dzień zaliczony.

Data: 2020-09-15 17:41:27
Autor: Runt
Para w gwizdek!
W dniu 2020-09-15 o 12:38, CWEL Zenek Kapelinder pisze:
[...]

WON K A N A L I O !

Data: 2020-09-15 07:03:47
Autor: Runt
Para w gwizdek!
W dniu 2020-09-14 o 17:59, Budzik pisze:
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...
Jak byś nie był ekspertem od oszczędzania wody to byś wiedział że
nie trzeba czytać żeby coś napisać.

zajebiste. W sumie dobre podsumowanie wielu twoich odpowiedzi.

zenus-kogutek jest również "twórcą" wielu wynalazków.
Np wynalazł kierunkowskazy do plecaka. no i ma wiele innych rewelacyjnych "pomysłów". chłopina cierpi na psychiczny kompleks małego członka. z braku argumentów opluwa mnie wspólnie z pijaczyną u2. ubaw z nich po pachy. ;-)))

Data: 2020-09-13 19:17:41
Autor: u2
Para w gwizdek!
W dniu 13.09.2020 o 18:59, Budzik pisze:
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nikt cie pizdziak vel runt dziura w dupie nie czyta. Idź stąd.

Wyglada na to ze ty czytasz ;-DDDD

no nie, Zenek tylko odpowiada dla pawiana:)))))))))))

Data: 2020-09-13 19:30:24
Autor: Runt
Para w gwizdek!
W dniu 2020-09-13 o 19:17, KANALIA i PIJACZYNA u2 pisze:
[...]
bawicie się dobrze dziewczynki?

WON K A N A L I O !!