Parada holenderskich kiboli w Charkowie

Data: 2012-06-13 11:50:59
Autor: Grzegorz Z.
Parada holenderskich kiboli w Charkowie
http://www.youtube.com/watch?v=ehNY4as13uc

Gdy to oglądam jeszcze bardziej mi wstyd za polaków :(

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-13 12:17:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> napisał w wiadomości news:1d1olmwkbbc96.w6usurtu67e9$.dlg40tude.net...
http://www.youtube.com/watch?v=ehNY4as13uc

Gdy to oglądam jeszcze bardziej mi wstyd za polaków :(

No cóż, nie jesteś z pewnością "prawdziwym Polakiem genetycznym patriotą". Jak to dobrze, że tych "prawdziwków" jest niewiele, ale potrafią dużo gnoju wytworzyć.

Parada holenderskich kiboli w Charkowie